Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum activez sau dezactivez extraopțiunile mele?

Extraopțiunile se pot activa sau dezactiva astfel:

  • Fără cont, prin aplicația nouă My Vodafone
  • Direct din contul tău My Vodafone aflat pe site-ul vodafone
  • Apelează *100 si acceseaza secțiunea Contul meu
  • Apelează *222 și spune ghidului ”Vreau să activez o extraopțiune ” sau ” Vreau să dezactivez o extraopțiune”.
 
 
   
Cum verific ce conţine abonamentul meu şi ce extraopțuni active am în cont?

Abonamentul si extraopțiunile se pot verifica astfel:

  • În My Vodafone, secţiunea Serviciile mele
  • Apelează *100# si acceseaza Contul meu > Opțiuni active
  • Apelează *222, apoi spune ghidului "Vreau informații despre abonament".
 
 
   
Cum pot porta un număr în reţeaua Vodafone?

Pentru a porta numarul in reteaua Vodafone, poți proceda astfel:

  • Accesează https://www.vodafone.ro/abonamente, alege oferta apasând succesiv: Cumpără - Vezi detalii - Descoperă oferta - Mă portez in rețea sau
  • Vino într-unul din magazinele Vodafone

Află AICI mai multe despre portarea numărului în rețeaua Vodafone.

 
 
   
Dacă abonamentul este încă sub contract la transferul responsabilitaţii, se va anula perioada contractuală?

Noul titular va prelua contractul cu toate responsabilităţile şi beneficiile existente, cu excepţia punctelor de loialitate.

Dacă abonamentul a fost încheiat în urma unei oferte speciale, oferta nu va putea fi transferata unei alte persoane. Noul titular poate alege una dintre ofertele disponibile la momentul transferului.

 
 
   
Ce presupune trecerea de la un abonament Vodafone la cartela reîncarcăbilă? Pot păstra numărul de telefon?

Trecerea unui număr de la abonament la Cartelă presupune un credit inițial de 3 EUR pe Cartelă, care se va regăsi ca sumă taxată pe ultima factură fiscală emisă de către Vodafone.

În baza creditului de 3 EUR se va activa pe numărul de Cartelă, în mod automat, Oferta 5 – în valoare de 5 EUR.

Costul de 3 EUR este valabil doar în prima lună. Dacă vrei să păstrezi Oferta 5 în continuare, aceasta se va reînnoi automat, după 28 de zile, la costul de 5 EUR/lună. Trebuie doar să te asiguri că ai reîncărcat la timp și că ai suficient credit pe cont la data reînnoirii.

Află mai multe despre beneficiile Cartelei Vodafone aici.

 
 
   
Cât timp durează portarea unui număr?

Conform reglementărilor ANCOM, portarea se realizează în 3 zile lucrătoare. Procesul se poate prelungi în cazul operaţiunilor complexe, dar nu mai mult de 25 de zile lucrătoare de la data depunerii cererii de portare.

 
 
   
Cum pot verifica din ce reţea face parte un număr de telefon?
 
 
   
În timpul procesului de portare mai pot folosi numărul pe care doresc să îl portez?

Da, numărul va funcţiona pe toată durata procesului de portare. În cazul în care doreşti acest lucru, ţi se poate oferi un număr Vodafone provizoriu pe care îl poţi folosi doar în perioada de portare. La finalizarea procesului de portare, numărul provizoriu se dezactivează, iar pe acea cartelă SIM va fi trecut numărul portat.

 
 
   
Cum pot porta un număr în reţeaua Vodafone?

Vino în magazinele Vodafone cu cartea de identitate şi SIM-ul de la operatorul actual.

Află aici mai multe despre portarea numărului în rețeaua Vodafone.

 
 
   
Cum pot anula cererea de portare?

Depune o cerere la magazinele sau partenerii autorizaţi Vodafone, cu maxim 24 de ore înainte de ziua stabilită pentru portarea numărului.

În cazul în care ai acceptat numărul provizoriu, acesta va rămâne funcţional pe toată perioada contractulă stipulată în contractul semnat în magazinul Vodafone.