Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Ce pot face dacă mi-am blocat şi codul PUK?

Este necesară schimbarea cartelei SIM. Pentru a obține o cartelă SIM blank, poți merge doar în cel mai apropiat magazin Vodafone.

 
 
   
Cum îmi pot bloca sau debloca telefonul sau tableta dacă mi-a fost furat/a?

Pentru a bloca numărul de telefon, poți accesa unul dintre canalele de mai jos:

  • Contul My Vodafone, la secțiunea MyVodafone - Administrare cont - Blochează SIM
  • Prin apel către *221 (dacă eşti titular de contract sau persoană autorizată în relația cu Vodafone pentru firma pe care o reprezinți) sau *222, apoi spui ghidului Andreea "vreau să blochez un număr"
    • *Prin apel către 228 (22:00 - 08:00 în timpul săptămânii şi 18:00 -08:00 în weekend)
    • *100# - Urgență – Blochează număr

Îți poți recupera simplu și rapid numărul de telefon în cel mai apropiat magazin Vodafone. Un reprezentant îți va oferi o nouă cartelă SIM cu același număr.

Important: Vodafone te poate ajuta să blochezi SIM-ul dar nu și dispozitivul propriu-zis.

 
 
   
Cum îmi pot recupera cartela SIM dacă mi-a fost furată sau am pierdut-o?

Poți face inlocuirea cartelei SIM in cel mai aproapiat magazin Voddafone. Aici vei primi un nou SIM cu acelaşi număr de telefon.

Daca SIM-ul nu este pierdut, poți face schimbarea direct din contul tău My Vodafone, in sectiunea Administrare cont - Schimbare cartela SIM

 
 
   
Dacă mi-a fost furat laptopul şi pun restricţie pe el mai poate fi folosit?

Vodafone te poate ajuta sa blochezi SIM-ul dar nu și dispozitivul propriu-zis. În consecință, numărul nu va mai putea fi folosit, dar laptopul nu poate fi blocat de la distanță.

Pentru a-ți înlocui cu ușurință telefonul sau laptopul furat e important ca în momentul achiziționarii acestora să închei o asigurare. Găsești mai multe detalii despre asigurările disponibile aici.

 
 
   
Cum aflu IMEI telefon?

Pentru a afla IMEI-ul telefonului tău, tastează direct de pe telefon formula: *#06#

 
 
   
Cum imi pot schimba cartela SIM in cazul in care am un SIM blank nou

In cazul in care ai deja o serie SIM noua poți face schimbarea

  • Din contul tău MyVodafone sau din aplicația mobilă MyVodafone
  • Sunând de pe numărul tău de abonament pentru care vrei să faci schimbarea la *222 și solicitând " Vreau schimbare SIM"
  • te rugăm să ai la indemână seria SIM de pe noua cartelă SIM
 
 
   
Care este numărul centrului de mesaje?
  • 40722004000 pentru abonații Vodafone, inclusiv Vodafone Office. Acest număr nu este valabil pentru abonamentele Ce Vrei Tu.
  • +40722006000 pentru abonamentele Ce Vrei Tu.

Numărul trebuie adăugat în meniul telefonului, în secțiunea Centru de Mesaje.

 
 
   
Ce pot face dacă nu pot trimite SMS-uri?

Accesează meniul telefonului tău și verifică următoarele:

  • centrul de mesaje din meniu trebuie să fie +40722004000 (pentru abonamente cu exceptia abonamentelor Ce Vrei Tu) sau +40722006000 (pentru abonamente Ce Vrei Tu)
  • valabilitatea mesajelor este maximă
  • tipul mesajului este text sau normal

Dacă acestea sunt setate corect şi serviciul nu funcţionează,

  • completează aici formularul de asistenţă pentru a intra în legătură cu un consultant Vodafone.
 
 
   
Ce valabilitate au SMS-urile?

Mesajele sunt salvate în sistem timp de 4 zile în cazul în care nu pot fi transmise - trebuie doar să setezi valabilitatea maximă din telefonul tău.

Dacă destinatarul SMS-ului are telefonul închis, acesta va recepţiona mesajul imediat ce va deschide telefonul. În caz contrar, vei primi o notificare prin care vei fi anunţat că mesajul nu a fost livrat.

Tarifarea va fi efectuată în oricare dintre situaţii, întrucât neexpedierea nu se datorează nefuncţionarii serviciului.

 
 
   
Servicii în Parteneriat

Serviciile în parteneriat presupun plata unui serviciu achiziționat prin intermediul unui SMS/ apel doar de pe telefonul care conține SIM-ul pe care apare tarifarea. SMS-urile/apelurile cuprinse în această categorie nu sunt incluse în abonamentul Vodafone. Accesarea unui astfel de serviciu, cu tarif special, poate conduce la trimiterea/ primirea cu recurență (zilnic/ săptămânal/ lunar) a unor informații pentru care veți fi tarifat.

Categorii de servicii în parteneriat pe care le puteți regăși pe factură:

  • Divertisment ( horoscop, meteo, jocuri, concursuri etc. )
  • Donații
  • SMS Partener (coduri acces, anunțuri, produse digitale, etc. )
  • Transport/Parcare
  • Campanii Marketing
  • Pod Fetești
  • Rovinieta
  • Bilete prin SMS

Metode de dezabonare:

  • se verifică mesajele primite pe telefon de la Partener și se urmează instrucțiunile de dezabonare ( de regulă se trimite un SMS cu textul "STOP" la numărul respectiv );
  • prin apelarea la Relații cu Clienți a Partenerului care furnizează serviciile respective.

Metode restricționare trimitere SMS către servicii premium din telefon: se accesează meniul Setări din telefon și se urmează calea Setări → Aplicații → Mai multe → Acces Special → Utilizare Servicii Premium → Message service → Nu permiteți niciodată