Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum pot anula cererea de portare?

Depune o cerere la magazinele sau partenerii autorizaţi Vodafone, cu maxim 24 de ore înainte de ziua stabilită pentru portarea numărului.

În cazul în care ai acceptat numărul provizoriu, acesta va rămâne funcţional pe toată perioada contractulă stipulată în contractul semnat în magazinul Vodafone.

 
 
   
Cum aflu codul PUK pentru un SIM?

Poți afla codul PUK astfel:

  • Direct din contul tău My Vodafone in secțiunea Administrare cont - Cod PUK
  • Sună la *100# de pe un telefon din reţeaua Vodafone și alege: Contul meu-Urgente-Puk apoi introduci numarul tău și vei primi codul direct pe telefon si prin SMS;
  • Sună la *222 - Află codul PUK, blocare sau deblocare numar sau spune ghidului "Vreau codul PUK” ;
  • Sună la 0372022222 (număr cu tarif normal), din orice rețea națională;
  • Sună la 0040372022222, dacă te afli în afara țării.
 
 
   
Ce trebuie să fac dacă mi-am blocat codul PIN?

Vei avea nevoie de codul PUK pe care îl afli ușor din contul My Vodafone, (secțiunea Administrare cont - Cod PUK)

Totodata, poți obține codul PUK sunând și astfel:

  • Sună la *100# (Meniu Contul meu - Urgenţe - PUK), introduci numarul tău și vei primi codul direct pe telefon și prin SMS
  • Sună la *222, apoi spui ghidului "Vreau codul PUK"
 
 
   
Cum schimb sau dezactivez codul PIN?
  • Direct din meniul telefonului tău – accesează următoarele secțiuni: Setări telefon > Setări de siguranţă/securitate, unde vei găsi opţiunea pentru dezactivarea codului PIN;
  • Tastează pe telefon **04*PINvechi*PIN nou*PIN nou#
 
 
   
Ce pot face dacă mi-am blocat şi codul PUK?

Este necesară schimbarea cartelei SIM. Pentru a obține o cartelă SIM blank, poți merge doar în cel mai apropiat magazin Vodafone.

 
 
   
Cum îmi pot bloca sau debloca telefonul sau tableta dacă mi-a fost furat/a?

Pentru a bloca numărul de telefon, poți accesa unul dintre canalele de mai jos:

  • Contul My Vodafone, la secțiunea MyVodafone - Administrare cont - Blochează SIM
  • Prin apel către *221 (dacă eşti titular de contract sau persoană autorizată în relația cu Vodafone pentru firma pe care o reprezinți) sau *222, apoi spui ghidului Andreea "vreau să blochez un număr"
    • *Prin apel către 228 (22:00 - 08:00 în timpul săptămânii şi 18:00 -08:00 în weekend)
    • *100# - Urgență – Blochează număr

Îți poți recupera simplu și rapid numărul de telefon în cel mai apropiat magazin Vodafone. Un reprezentant îți va oferi o nouă cartelă SIM cu același număr.

Important: Vodafone te poate ajuta să blochezi SIM-ul dar nu și dispozitivul propriu-zis.

 
 
   
Cum îmi pot recupera cartela SIM dacă mi-a fost furată sau am pierdut-o?

Poți face inlocuirea cartelei SIM in cel mai aproapiat magazin Voddafone. Aici vei primi un nou SIM cu acelaşi număr de telefon.

Daca SIM-ul nu este pierdut, poți face schimbarea direct din contul tău My Vodafone, in sectiunea Administrare cont - Schimbare cartela SIM

 
 
   
Dacă mi-a fost furat laptopul şi pun restricţie pe el mai poate fi folosit?

Vodafone te poate ajuta sa blochezi SIM-ul dar nu și dispozitivul propriu-zis. În consecință, numărul nu va mai putea fi folosit, dar laptopul nu poate fi blocat de la distanță.

Pentru a-ți înlocui cu ușurință telefonul sau laptopul furat e important ca în momentul achiziționarii acestora să închei o asigurare. Găsești mai multe detalii despre asigurările disponibile aici.

 
 
   
Cum aflu IMEI telefon?

Pentru a afla IMEI-ul telefonului tău, tastează direct de pe telefon formula: *#06#

 
 
   
Cum imi pot schimba cartela SIM in cazul in care am un SIM blank nou

In cazul in care ai deja o serie SIM noua poți face schimbarea

  • Din contul tău MyVodafone sau din aplicația mobilă MyVodafone
  • Sunând de pe numărul tău de abonament pentru care vrei să faci schimbarea la *222 și solicitând " Vreau schimbare SIM"
  • te rugăm să ai la indemână seria SIM de pe noua cartelă SIM