Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum pot afla cât trafic folosesc când navighez pe Internet de pe mobil?

 

 
 
   
Nu am primit prima factură. Ce s-a întâmplat?

Pentru a primi factura electronică pe email, trebuie să te asiguri că:

În cazul în care factura electronică este activă, aceasta nu se mai trimite în format fizic la adresa specificată.

Vei primi lunar sumarul facturii pe email, la adresa menționată de tine.

Pentru detalii complete accesează oricând contul tău My Vodafone.

 
 
   
Cum se taxează redirecţionarea apelurilor către un alt număr?

Activarea serviciului de redirecţionare este gratuită. Vezi cum să îl activezi, aici

  • cel care te sună este tarifat normal;
  • tu eşti tarifat pentru un apel de pe numărul tău către numărul pe care ai redirecţionat apelul, în funcţie de reţeaua din care acest număr face parte;
 
 
   
Cum aflu datele facturii?
  • Sună la *121# și primesti mesaj cu datele ultimei facturi
  •  Sună la *100#, alege secţiunea Factură şi Plăţi - Factura ta - Numărul tău
  • În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Plată factură > Plătește factura ta (pentru clienţii care nu au abonament ,,Ce Vrei Tu”).
  • Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, în secțiunea Factură (pentru clienţii care nu au abonament ,,Ce Vrei Tu”).

 

 
 
   
Unde pot vedea câte puncte de loialitate am acumulat?
  • în Aplicatia My Vodafone > Program Loialitate > Puncte loialitate
  • în contul tău My Vodafone, ramura Factura > Puncte de loialitate
  • apelezi gratuit la *100# și accesezi secţiunea Loialitate > Puncte de loialitate;
  • apelezi gratuit la *222, apoi spui "vreau să știu câte puncte de loialitate am"
 
 
   
Cum aflu codul PUK pentru un SIM?
  • Direct din contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro (Administrare cont > PUK);
  • Dacă știi parola numărului tău, sună la *100# de pe un telefon din reţeaua Vodafone (Contul meu-Urgente-Puk);
  • Sună la *222 - Află codul PUK, blocare sau deblocare numar sau spune ghidului "Vreau codul puk";
  • Sună la 0372022222 (număr cu tarif normal), din orice rețea națională;
  • Sună la 0040372022222, dacă te afli în afara țării.
 
 
   
Cum pot activa și dezactiva serviciul de Internet pe mobil?
  • Direct din Contul tau My Vodafone sau din aplicația My Vodafone - accesezi Contul meu > Abonamentul meu > Extraoptiunile mele
  • Apelează *100# apoi alege secțiunea Internet pentru activare iar pentru dezactivare alege secțiunea Contul meu > Servicii active > Internet și MMS
  • Apelează *222, apoi spune ghidului "vreau să activez o extraopțiune de internet " sau "vreau să dezactivez internetul pe mobil"
  • Mergi în magazinele sau la dealerii autorizați Vodafone
 
 
   
Cum redirecționez apelurile primite pe numărul meu de telefon?

Mai întâi verifică daca serviciul este activ sau inactiv, cu un apel la #21# .

Pentru a redirecționa toate apelurile:

  • apelează **21*numarul catre care vrei sa redirectionezi apelurile#

Dezactivează redirecționarea tuturor apelurilor la ##21#

Pentru a redirecționa apelurile doar în anumite situații:

Atenție: toate regulile de deviere pot fi anulate rapid, cu un apel la ##002#

Situații posibile pentru redirecționarea apelurilor:

Dacă telefonul tău nu poate fi localizat apelează **62*numarul catre care vrei sa redirectionezi apelurile #.

Pentru dezactivare apelează ##62#

Pentru status, apelează *#62#

Dacă telefonul tău e ocupat apelează **67*Numar# .

Pentru dezactivare apelează ##67#

Pentru status, apelează *#67#

Dacă nu răspunzi apelează **61*Numar#.

Pentru dezactivare, apelează ##61#

Pentru status, apelează *#61# .

 

Atenție: acest serviciu este taxat la tarif normal, în funcție de rețeaua din care face parte numărul către care redirecționezi apelurile. Află mai multe detalii aici

 
 
   
Care este numărul centrului de mesaje?
  • +40722004000 pentru abonații Vodafone, inclusiv Vodafone Office. Numărul trebuie adăugat în meniul telefonului, în secțiunea Centru de Mesaje.
 
 
   
Ce pot face dacă nu pot trimite SMS-uri?

Accesează meniul telefonului tău și verifică următoarele:

  • centrul de mesaje din meniu trebuie să fie +40722004000 (pentru abonamente)
  • valabilitatea mesajelor este maximă
  • tipul mesajului este text sau normal

Dacă acestea sunt setate corect şi serviciul nu funcţionează,

  • completează aici formularul de asistenţă pentru a intra în legătură cu un consultant Vodafone.