Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum îmi pot recupera cartela SIM dacă mi-a fost furată sau am pierdut-o?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

 
 
   
Dacă titularul abonamentului este decedat, poate prelua cineva numărul?

Da. Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

Ai nevoie de următoarele acte :

  • certificatul de deces al titularului actual;
  • actul tau de identitate;
  • actul de proprietate sau permisul de conducere sau talonul de pensii sau datele de cont bancar ale celui care preia contractul
  • o declaraţie pe propria răspundere din care să reiasă gradul de rudenie şi faptul că ești de acord cu preluarea numărului.
 
 
   
Cum pot porta un număr în reţeaua Vodafone?

Accesează https://www.vodafone.ro/abonamente si depune o cerere de portare.

Află aici mai multe despre portarea numărului în rețeaua Vodafone.

 
 
   
Cum îmi pot activa asigurarea mobilă?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici în termen de 30 de zile de la achiziţionarea unui telefon sau a unei tablete pe care vrei să o foloseşti în reţeaua Vodafone. Trebuie să semnezi un act adiţional şi să soliciţi termenii şi condiţiile.

Asigurarea Mobilă Vodafone se reînnoieşte automat în fiecare lună, pe o perioadă maximă de 5 ani.

Te rugam sa ai disponibile informatiile despre :

  • Factura achizitie
  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
Ce pot face dacă mi-am blocat şi codul PUK?

Este necesară schimbarea cartelei SIM.

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

 
 
   
Cum imi pot schimba cartela SIM in cazul in care am un SIM blank nou?

In cazul in care ai deja o serie SIM noua poți face schimbarea

  • Din contul tău MyVodafone sau din aplicația mobilă MyVodafone
  • Sunând de pe numărul tău de abonament pentru care vrei să faci schimbarea la *222 și solicitând " Vreau schimbare SIM"
  • te rugăm să ai la indemână seria SIM de pe noua cartelă SIM
 
 
   
Cum îmi pot trece numărul pe numele unei alte persoane?

Pentru transfer către o persoana fizică ai nevoie de:

  • cartea de identitate a celui care transferă şi dovada plăţii ultimei facturi;
  • cartea de identitate a celui care preia contractul;
  • actul de proprietate sau permisul de conducere sau talonul de pensii sau datele de cont bancar ale celui care preia contractul;
  • contractul pentru deschiderea unui nou abonament, pe care îl găsești la orice consultant Vodafone din magazin.

Daca esti persoana fizica – transferul de responsabilitate va fi taxat cu 4.76 Euro (TVA inclus) si se aplica pe contul noului titular;

Daca preiei mai multe numere prin transfer de responsabilitate atunci taxa se aplica pe fiecare numar in parte.

Pentru transferul de abonament poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

Pentru transfer către o persoană juridică, ai nevoie de:

  • împuternicire ştampilată şi semnată de administratorul societăţii,
  • cartea de identitate sau o declaraţie pe proprie răspundere dacă este chiar administratorul societății sau unicul asociat
  • ştampila firmei

Dacă persoana juridică nu mai are un alt număr în rețeaua Vodafone, sunt necesare si:

  • codul unic de înregistrare al firmei
  • certificatul emis după 1 ianuarie în scopuri TVA (dacă firma este plătitoare de TVA)

Important: pentru ca transferul de responsabilitate să se realizeze în cel mai scurt timp, trebuie să ai achitată ultima factură emisă pe numele tău. Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

 
 
   
Care sunt conturile bancare în care pot face plata facturii?

Fie pe pagina a doua a facturii, fie pe vodafone.ro , secţiunea Personal > Abonamente voce > Factura Vodafone > Metode de plată.

Important: menționează pe ordinul de plată numărul de cont client, numărul facturii plătite, beneficiarul Vodafone România S.A., banca şi codul IBAN.

BCR, Sector 5 RO13 RNCB 0076 0063 8603 0001
ING Bank RO23 INGB 0001 0000 0000 0222
BRD RO59 BRDE 450S V066 9770 4500
Raiffeisen Bank (SMB) RO09 RZBR 0000 0600 0200 2020
Citibank Romania RO28 CITI 0000 0008 2482 4444
Transilvania Centrala RO33 BTRL 0000 1601 0062 3500
UniCredit Tiriac Bank RO97 BACX 0000 0000 3019 3313
Trezorerie DTCPMB RO29 TREZ 7005 069X XX00 0710
CEC Bank Lipscani RO38 CECE B315 45RO N220 6884
Piraeus Bank, Sucursala Stefan Cel Mare RO58 PIRB 4204 7254 0500 1000
GarantiBank RO43 UGBI 0000 1020 0756 8RON
Veneto Bank RO87 BITR 0043 1005 7122 RO01
Alpha Bank RO90 BUCU 1111 2159 3970 5RON

Ca să afli datele facturii:

  • intră în contul tău My Vodafone, secţiunea Factură
  • sună la *222, apoi spune ghidului "Vreau să aflu detalii despre factură"
  • sună la *100#, meniul Factură şi plăţi
 
 
   
Cum activez Direct Debit?

Dacă ai un cont deschis la una dintre aceste bănci: Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR, UniCredit Bank, Garanti Bank, FIRST Bank intră în contul tău bancar online și activează opțiunea Direct Debit.

Dacă ai cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, CEC Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank, contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit. Unele dintre aceste banci ofera posibilitatea de activare direct debit prin completarea acestui formular pe site-ul bancii. Iti recomandam sa verifici optiunea de inrolare online.

Avantajele plații prin direct debit:

  • Este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • Câștigi timp, pentru că nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • Eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.
  • Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.
  • Iți setezi singur o limită de debitare: tu hotăraști care este suma maximă de retragere din cont lunar
 
 
   
Cum plătesc dacă nu am factura tipărită?

Prin Direct Debit - tu decizi limita sumei care se poate plăti iar valoarea acesteia este retrasă din cont la data scadentă a facturii. Asigură-te doar că ai suficiente fonduri disponibile.

Cum activezi Direct Debit?

Dacă ai un cont deschis la una dintre aceste banci: Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR, UniCredit Bank, Garanti Bank, First Bank intră în contul tău bancar online si activează optiunea Direct Debit.

Dacă ai cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, CEC Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank, contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit. Unele dintre aceste banci ofera posibilitatea de activare direct debit prin completarea acestui formular pe site-ul bancii. Iti recomandam sa verifici optiunea de inrolare online.

Avantajele plații prin direct debit:

  • Este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • Câștigi timp, pentru că nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • Eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.
  • Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.
  • Iți setezi singur o limită de debitare: tu hotăraști care este suma maximă de retragere din cont lunar