Vocuherul se generează la nivel de număr de telefon, iar un client poate acumula mai multe vouchere la același partener în situația în care există mai multe oferte la partenerul respectiv. Fiecare ofertă va avea un anumit cod asociat.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Valabilitatea unui voucher depinde de promoțiile partenerilor. Puteți găsi toate informațiile în secțiunea dedicată programului de loialitate în cadrul aplicației My Vodafone.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Pentru a vedea lista completă a partenerilor noștri, îi puteți verifica pe vodafone.ro/loialitate sau direct în contul de MyVodafone, secțiunea Program de Loialitate de unde puteți vizualiza toate ofertele.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Pentru a vedea lista completă a partenerilor noștri și pentru a beneficia de promoțiile lor, trebuie să accesați contul de MyVodafone, secțiunea Program de Loialitate
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util
In cadrul noului program de loialitate ne dorim să oferim o gamă cât mai variată de oferte și beneficii care să răspundă cât mai bine preferințelor clienților noștri. Ofertele se vor schimba la 2- 3 luni, în medie, și pot include noi oferte de produse și servicii, precum și oferte de la noi parteneri. "Oferta lunii" se va schimba lunar.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util
În cadrul fiecărei oferte veți regăsi o descriere în care sunt prezentate toate condițiile, inclusiv modul de utilizare și durata pentru care este disponibilă.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util
În cadrul fiecărei oferte veți regăsi o descriere în care sunt prezentate toate condițiile, inclusiv modul de utilizare și durata pentru care este disponibilă.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util
Pentru transfer către o persoana fizică ai nevoie de:
cartea de identitate a celui care transferă şi dovada plăţii ultimei facturi;
cartea de identitate a celui care preia contractul;
actul de proprietate sau permisul de conducere sau talonul de pensii sau datele de cont bancar ale celui care preia contractul;
contractul pentru deschiderea unui nou abonament, pe care îl găsești la orice consultant Vodafone din magazin.
Daca esti persoana fizica – transferul de responsabilitate va fi taxat cu 4.76 Euro (TVA inclus) si se aplica pe contul noului titular;
Daca preiei mai multe numere prin transfer de responsabilitate atunci taxa se aplica pe fiecare numar in parte.
Transferul de abonament se realizeaza in magazinele Vodafone, iar lista completa a acestora o regasiti aici.
Pentru transfer către o persoană juridică, ai nevoie de:
împuternicire ştampilată şi semnată de administratorul societăţii,
cartea de identitate sau o declaraţie pe proprie răspundere dacă este chiar administratorul societății sau unicul asociat
ştampila firmei
Dacă persoana juridică nu mai are un alt număr în rețeaua Vodafone, sunt necesare si:
codul unic de înregistrare al firmei
certificatul emis după 1 ianuarie în scopuri TVA (dacă firma este plătitoare de TVA)
Important: pentru ca transferul de responsabilitate să se realizeze în cel mai scurt timp, trebuie să ai achitată ultima factură emisă pe numele tău. Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util