Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Care este modalitatea prin care pot solicita factura detaliată și cât mă costă?

Factura detaliata pentru Servicii fixe:

Factura detaliata se poate trimite punctual, prin e-mail la adresa persoanefizice_fix_tv@vodafone.com

Pentru a primi factura detaliata recurent, solicitarea se poate face:

Factura detaliată nu implică costuri suplimentare din partea clientului

Factura detaliata pentru Servicii mobile:

Modalitatea de solicitare a facturii detaliate:

Emiterea/reemiterea facturii detaliate tipărite este taxabilă cu 0,99 Euro (valoare cu TVA inclus) pentru fiecare factură. Taxa aferentă emiterii/reemiterii facturii detaliate tipărite se aplică per factură solicitată, indiferent de câte numere de telefon sunt active la acea data în contul Clientului.

 
 
   
Cum activez Direct Debit?

Ai nevoie de un cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR, UniCredit Bank, Bancpost, CEC Bank, Garanti Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank

Contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit sau , in cazul in care ai un cont deschis la Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR UniCredit Bank, Garanti Bank, OTP Bank, Alpha Bank, intră în contul tău bancar online (dacă ai disponibilă această opţiune la banca la care ai deschis contul).

Atenție, unele bănci pot solicita o factură Vodafone tipărită.

Până la activarea Direct Debit poți - prin virament bancar.

Avantajele platii prin direct debit:

  • este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • castigi timp, pentru ca nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.
  • Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.
 
 
   
Cum plătesc dacă nu am factura tipărită?
  • din aplicația My Vodafone sau din contul tău My Vodafone poți să plătești ușor și de oriunde. Va trebui să ai la îndemână cardul tău bancar. În plus, poți plăti aici și fără să fii logat sau chiar din aplicația My Vodafone.
  • online, pe www.vodafone.ro/platafactura sau pe https://m.vodafone.ro/mobil/platafactura
  • prin Direct Debit - tu decizi limita sumei care se poate plăti iar valoarea acesteia este retrasă din cont la data scadentă a facturii, doar dacă ai suficiente fonduri disponibile.

Ca să activezi Direct Debit:

  • ai nevoie de un cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR, UniCredit Bank, Bancpost, CEC Bank, Garanti Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank,
  • contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit sau , in cazul in care ai un cont deschis la Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR UniCredit Bank, Garanti Bank, OTP Bank, Alpha Bank, intră în contul tău bancar online (dacă ai disponibilă această opţiune la banca la care ai deschis contul). Atenție, unele bănci pot solicita o factură Vodafone tipărită.
  • până la activarea Direct Debit poți plăti prin virament bancar.
  • prin virament bancar, către una dintre următoarele bănci:
    BCR, Sector 5 RO13 RNCB 0076 0063 8603 0001
    ING Bank RO23 INGB 0001 0000 0000 0222
    BRD RO59 BRDE 450S V066 9770 4500
    Raiffeisen Bank (SMB) RO09 RZBR 0000 0600 0200 2020
    Citibank Romania RO28 CITI 0000 0008 2482 4444
    Transilvania Centrala RO33 BTRL 0000 1601 0062 3500
    UniCredit Tiriac Bank RO97 BACX 0000 0000 3019 3313
    Trezorerie DTCPMB RO29 TREZ 7005 069X XX00 0710
    BancPost SA Reprezentanta RO78 BPOS 8500 2717 773R OL01
    CEC Bank Lipscani RO38 CECE B315 45RO N220 6884
    Piraeus Bank, Sucursala Stefan Cel Mare RO58 PIRB 4204 7254 0500 1000
    GarantiBank RO43 UGBI 0000 1020 0756 8RON
    Veneto Bank RO87 BITR 0043 1005 7122 RO01
    Alpha Bank RO90 BUCU 1111 2159 3970 5RON

Din țară poți plăti în următoarele locații:

  • BRD, BCR, Bancpost, Transilvania, Carpatica, UniCredit Ţiriac
  • PayPoint sau PayZone cu informaţiile primite prin SMS
  • în magazinele Vodafone
  • plata cu cardul direct de la ATM (bancomat);
  • plata prin bancomatele GarantiBank, cash sau cu cardul, doar cu numărul de telefon
 
 
   
Cum îmi pot recupera cartela SIM dacă mi-a fost furată sau am pierdut-o?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

 
 
   
Dacă titularul abonamentului este decedat, poate prelua cineva numărul?

Da. Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

Ai nevoie de următoarele acte :

  • certificatul de deces al titularului actual;
  • actul tau de identitate;
  • actul de proprietate sau permisul de conducere sau talonul de pensii sau datele de cont bancar ale celui care preia contractul
  • o declaraţie pe propria răspundere din care să reiasă gradul de rudenie şi faptul că ești de acord cu preluarea numărului.
 
 
   
Cum pot porta un număr în reţeaua Vodafone?

Accesează https://www.vodafone.ro/abonamente si depune o cerere de portare.

Află aici mai multe despre portarea numărului în rețeaua Vodafone.

 
 
   
Cum îmi pot activa asigurarea mobilă?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici în termen de 30 de zile de la achiziţionarea unui telefon sau a unei tablete pe care vrei să o foloseşti în reţeaua Vodafone. Trebuie să semnezi un act adiţional şi să soliciţi termenii şi condiţiile.

Asigurarea Mobilă Vodafone se reînnoieşte automat în fiecare lună, pe o perioadă maximă de 5 ani.

Te rugam sa ai disponibile informatiile despre :

  • Factura achizitie
  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
Ce pot face dacă mi-am blocat şi codul PUK?

Este necesară schimbarea cartelei SIM.

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

 
 
   
Cum imi pot schimba cartela SIM in cazul in care am un SIM blank nou?

In cazul in care ai deja o serie SIM noua poți face schimbarea

  • Din contul tău MyVodafone sau din aplicația mobilă MyVodafone
  • Sunând de pe numărul tău de abonament pentru care vrei să faci schimbarea la *222 și solicitând " Vreau schimbare SIM"
  • te rugăm să ai la indemână seria SIM de pe noua cartelă SIM
 
 
   
Cum îmi pot trece numărul pe numele unei alte persoane?

Pentru transfer către o persoana fizică ai nevoie de:

  • cartea de identitate a celui care transferă şi dovada plăţii ultimei facturi;
  • cartea de identitate a celui care preia contractul;
  • actul de proprietate sau permisul de conducere sau talonul de pensii sau datele de cont bancar ale celui care preia contractul;
  • contractul pentru deschiderea unui nou abonament, pe care îl găsești la orice consultant Vodafone din magazin.

Daca esti persoana fizica – transferul de responsabilitate va fi taxat cu 4.76 Euro (TVA inclus) si se aplica pe contul noului titular;

Daca preiei mai multe numere prin transfer de responsabilitate atunci taxa se aplica pe fiecare numar in parte.

Pentru transferul de abonament poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.

Pentru transfer către o persoană juridică, ai nevoie de:

  • împuternicire ştampilată şi semnată de administratorul societăţii,
  • cartea de identitate sau o declaraţie pe proprie răspundere dacă este chiar administratorul societății sau unicul asociat
  • ştampila firmei

Dacă persoana juridică nu mai are un alt număr în rețeaua Vodafone, sunt necesare si:

  • codul unic de înregistrare al firmei
  • certificatul emis după 1 ianuarie în scopuri TVA (dacă firma este plătitoare de TVA)

Important: pentru ca transferul de responsabilitate să se realizeze în cel mai scurt timp, trebuie să ai achitată ultima factură emisă pe numele tău. Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.