Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum se acordă punctele de loialitate?

Punctele de loialitate se acorda astfel:

  • Pentru fiecare factura plătită la termen (14 zile calendaristice de la data emiterii facturii)
  • In fiecare lună primeşti un număr de puncte egal cu valoarea serviciilor de comunicaţii de pe factura ta în EUR, fără TVA (pentru detalii verifică “Termeni şi condiţii”). La acestea se adaugă bonusul de puncte aferent grupei de loialitate din care faci parte (Silver, Gold, Platinum, Titanium si Diamond)
  • De asemenea, primești puncte de loialitate și dacă achiziționezi accesorii din magazinele Vodafone, în aceleasi condiții - 1 punct de loialitate pentru 1 EUR fără TVA achitat pentru accesorii
  • Pentru plătile efectuate cu cardul de cumpărături Raiffeisen Bank Vodafone primești 2 puncte de loialitate Vodafone la fiecare 10 lei cheltuiți. Valoarea punctului de loialitate este de 0,01€
 
 
   
Cum aflu IMEI telefon?

Pentru a afla IMEI-ul telefonului tău, tastează direct de pe telefon formula: *#06#

 
 
   
Cum pot să-mi schimb sau să-mi resetez parola pentru punctele de loialitate?
  • apelează gratuit *100#, secțiunea Loialitate - Modifică parola sau Vodafone pentru Tine - Resetare parolă loialitate;
  • apelezi gratuit *222, apoi spui ghidului "vreau resetarea parolei vodafone pentru tine / vreau resetarea parolei programului de loialitate".
 
 
   
Cum se taxează redirecţionarea apelurilor către un alt număr?

Activarea serviciului de redirecţionare este gratuită. Vezi cum să îl activezi, aici

  • cel care te sună este tarifat normal;
  • tu eşti tarifat pentru un apel de pe numărul tău către numărul pe care ai redirecţionat apelul, în funcţie de reţeaua din care acest număr face parte;
 
 
   
Cum redirecționez apelurile primite pe numărul meu de telefon?

Mai întâi verifică daca serviciul este activ sau inactiv, cu un apel la #21# .

Pentru a redirecționa toate apelurile:

  • apelează **21*numarul catre care vrei sa redirectionezi apelurile#

Dezactivează redirecționarea tuturor apelurilor la ##21#

Pentru a redirecționa apelurile doar în anumite situații:

Atenție: toate regulile de deviere pot fi anulate rapid, cu un apel la ##002#

Situații posibile pentru redirecționarea apelurilor:

Dacă telefonul tău nu poate fi localizat apelează **62*numarul catre care vrei sa redirectionezi apelurile #.

Pentru dezactivare apelează ##62#

Pentru status, apelează *#62#

Dacă telefonul tău e ocupat apelează **67*Numar# .

Pentru dezactivare apelează ##67#

Pentru status, apelează *#67#

Dacă nu răspunzi apelează **61*Numar#.

Pentru dezactivare, apelează ##61#

Pentru status, apelează *#61# .

 

Atenție: acest serviciu este taxat la tarif normal, în funcție de rețeaua din care face parte numărul către care redirecționezi apelurile. Află mai multe detalii aici

 
 
   
Ce pot face cu punctele de loialitate acumulate şi după cât timp le pot folosi?

Cu punctele de loialitate, poti cumpăra:

  • Extraopțiuni minute naţionale și internaționale fix
  • Extraopțiuni internet pe mobil;
  • cartele SIM reîncărcabile;
  • credit pentru reîncărcare;
  • telefoane mobile;
  • accesorii.

Extraopţiuni internet pe mobil

Internet pe mobil

Preţ în puncte de loialitate

250 MB

100

500 MB

200

1 zi de net nelimitat

200

1 GB

300

3 GB

800

5 GB

1000

Extraopţiuni cu minute naționale

Minute naționale

Preţ în puncte de loialitate

100

150

200

250

500

600

Acumulezi puncte de loialitate încă de la prima factură şi le poţi folosi imediat ce ai împlinit 9 luni în reţeaua Vodafone.

Punctele de loialitate sunt valabile pe o perioadă de 24 luni începând din momentul acumulării acestora. 

Detalii complete despre programul Vodafone pentru Tine găseşti aici.

 
 
   
Care este numărul centrului de mesaje?
  • +40722004000 pentru abonații Vodafone, inclusiv Vodafone Office. Acest număr nu este valabil pentru abonamentele Ce Vrei Tu.
  • +40722006000 pentru abonamentele Ce Vrei Tu.

Numărul trebuie adăugat în meniul telefonului, în secțiunea Centru de Mesaje.

 
 
   
Cum aflu codul PUK pentru un SIM?
  • Direct din contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro (Administrare cont > PUK);
  • Dacă știi parola numărului tău, sună la *100# de pe un telefon din reţeaua Vodafone (Contul meu-Urgente-Puk);
  • Sună la *222 - Află codul PUK, blocare sau deblocare numar sau spune ghidului "Vreau codul puk";
  • Sună la 0372022222 (număr cu tarif normal), din orice rețea națională;
  • Sună la 0040372022222, dacă te afli în afara țării.
 
 
   
Ce pot face dacă nu pot trimite SMS-uri?

Accesează meniul telefonului tău și verifică următoarele:

  • centrul de mesaje din meniu trebuie să fie +40722004000 (pentru abonamente cu exceptia abonamentelor Ce Vrei Tu) sau +40722006000 (pentru abonamente Ce Vrei Tu)
  • valabilitatea mesajelor este maximă
  • tipul mesajului este text sau normal

Dacă acestea sunt setate corect şi serviciul nu funcţionează,

  • completează aici formularul de asistenţă pentru a intra în legătură cu un consultant Vodafone.
 
 
   
Cum obţin factura fiscală pentru o reîncărcare efectuată online, din contul MyVodafone?

Pentru persoane fizice, factura Vodafone emisă are valoare fiscală şi pe aceasta poți regăsi şi valoarea reîncărcărilor efectuate.

Pentru persoane juridice, trimite un e-mail la adresa persoane.juridice_ro@vodafone.com cu următoarele:

Factura fiscală va fi trimisă pe adresa ta de email (aceeași adresa pe care primești notificările cu privire la încărcări) în cel mult 15 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii.

Important! Cererea trebuie trimisă în luna calendaristică în care ai efectuat reîncărcarea.