Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Daca voucherele se generează la nivel de număr/BAN, un client poate cumula mai multe vouchere la același partener?

Vocuherul se generează la nivel de număr de telefon, iar un client poate acumula mai multe vouchere la același partener în situația în care există mai multe oferte la partenerul respectiv. Fiecare ofertă va avea un anumit cod asociat.

 
 
   
Pot prelungi valabilitatea unui voucher?

Valabilitatea unui voucher depinde de promoțiile partenerilor. Puteți găsi toate informațiile în secțiunea dedicată programului de loialitate în cadrul aplicației My Vodafone.

 
 
   
Poate fi voucherul dat altcuiva?

Nu, voucherul nu este transmisibil, oferta este exclusiv adresată clienților Vodafone

 
 
   
Care sunt partenerii la care pot primi oferte?

Pentru a vedea lista completă a partenerilor noștri, îi puteți verifica pe vodafone.ro/loialitate sau direct în contul de MyVodafone, secțiunea Program de Loialitate de unde puteți vizualiza toate ofertele.

 
 
   
Cum pot să accesez ofertele partenerilor voștri?

Pentru a vedea lista completă a partenerilor noștri și pentru a beneficia de promoțiile lor, trebuie să accesați contul de MyVodafone, secțiunea Program de Loialitate

 
 
   
Când o sa am acces la oferte si de la alți parteneri?

In cadrul noului program de loialitate ne dorim să oferim o gamă cât mai variată de oferte și beneficii care să răspundă cât mai bine preferințelor clienților noștri. Ofertele se vor schimba la 2- 3 luni, în medie, și pot include noi oferte de produse și servicii, precum și oferte de la noi parteneri. "Oferta lunii" se va schimba lunar.

 
 
   
Cum pot folosi voucherele pentru comenzi prin aplicații de cumpărături (glovo, bringo, takeaway, etc)

În cadrul fiecărei oferte veți regăsi o descriere în care sunt prezentate toate condițiile, inclusiv modul de utilizare și durata pentru care este disponibilă.

 
 
   
Exista o comandă minimă pentru a folosi un voucher?

În cadrul fiecărei oferte veți regăsi o descriere în care sunt prezentate toate condițiile, inclusiv modul de utilizare și durata pentru care este disponibilă.

 
 
   
Pot da un voucher de la un partener pe unul de la alt partener?

Puteți utiliza exclusiv voucherele care v-au fost acordate pentru contul dvs.

 
 
   
Cum îmi pot trece numărul pe numele unei alte persoane?

Pentru transfer către o persoana fizică ai nevoie de:

  • cartea de identitate a celui care transferă şi dovada plăţii ultimei facturi;
  • cartea de identitate a celui care preia contractul;
  • actul de proprietate sau permisul de conducere sau talonul de pensii sau datele de cont bancar ale celui care preia contractul;
  • contractul pentru deschiderea unui nou abonament, pe care îl găsești la orice consultant Vodafone din magazin.

Daca esti persoana fizica – transferul de responsabilitate va fi taxat cu 4.76 Euro (TVA inclus) si se aplica pe contul noului titular;

Daca preiei mai multe numere prin transfer de responsabilitate atunci taxa se aplica pe fiecare numar in parte.

Transferul de abonament se realizeaza in magazinele Vodafone, iar lista completa a acestora o regasiti aici.

Pentru transfer către o persoană juridică, ai nevoie de:

  • împuternicire ştampilată şi semnată de administratorul societăţii,
  • cartea de identitate sau o declaraţie pe proprie răspundere dacă este chiar administratorul societății sau unicul asociat
  • ştampila firmei

Dacă persoana juridică nu mai are un alt număr în rețeaua Vodafone, sunt necesare si:

  • codul unic de înregistrare al firmei
  • certificatul emis după 1 ianuarie în scopuri TVA (dacă firma este plătitoare de TVA)

Important: pentru ca transferul de responsabilitate să se realizeze în cel mai scurt timp, trebuie să ai achitată ultima factură emisă pe numele tău. Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațile de aici.