Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Informații despre factură

 
Am făcut un transfer de responsabilitate. Am primit factura şi eu şi noul titular. De ce?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.

 
 
   
De ce am primit o singură factură dacă am activat două abonamente?

În cazul în care la activarea celor 2 abonamente nu ai menţionat că doreşti să primeşti facturi separate, vei primi o singură factură cu suma de plată pentru ambele numere de telefon.

Se emite o singura factura pentru abonamentele activate pe numele aceluiasi titular ( acelasi CNP) . Daca doresti facturi separate , ai posibilitatea sa soliciti acest lucru.

Modificarea costa 3.60 € (TVA inclus) iar sum ava aparea pe prima factura ce va fi emisa dupa separarea abonamentelor.

 
 
   
Am folosit serviciul de roaming în afara ţării. De ce apar pe factură atât sms-urile trimise cât şi cele primite?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.

 
 
   
Ce sume apar pe cele două facturi, după ce am cerut facturi separate pentru cele două numere pe care le deţin?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.

 
 
   
Abia mi-am schimbat abonamentul şi nu înţeleg de ce pe factură abonamentul vechi este listat alături de cel nou?

Pe ultima factură apare ultima lună din abonamentul vechi, cumulat cu suma abonamentului nou pe luna în curs. Descarcă de aici fișierul cu explicațiile unei facturi cu același scenariu.

 
 
   
Cum pot primi factura pe e-mail?

Sunt două modalități:

  1. În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Setări > Factură electronica, introdu adresa ta de email și apasă pe “Trimite”.
  2. Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, secţiunea Factura > Alerta factura, unde trebuie să bifezi zona de notificare.

Vei primi, începând cu următoarea factură emisă, un e-mail care va conține ataşată prima pagină a facturii în format PDF.

 
 
   
Abia am renunţat la abonament şi am mai primit o factură. Ce cuprinde?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.

 
 
   
Ce informaţii găsesc pe factură?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.

 
 
   
Cu cât şi cum sunt taxate apelurile către numerele scurte? Se scad din minutele incluse în abonament?

Apelurile către numere scurte cu tarif standard sau numere de interes general la nivel local sau național (ex: numere de taxi) se consumă din minutele naționale incluse în abonament și/sau extraopțiuni.

Numerele scurte cu tarif special (concursuri, jocuri sau alte destinaţii speciale), pot avea costuri mai mari şi de aceea se taxează separat de minutele naţionale şi/sau SMS-urile incluse în abonament sau extraopţiuni.

 
 
   
De ce am mai primit o factură dacă am renunţat deja la abonament?

Ultima factură primită cuprinde valoarea abonamentului pentru perioada de la penultima factură emisă (înainte de a anunța rezilierea) şi data la care abonamentul a fost deconectat, plus costurile suplimentare, dacă este cazul. Dupa momentul ales de rezilere, se emite o ultima factura de regularizare a contului care cuprinde perioada de la data de inchidere a numarului pana la data de facturare.