Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Informații despre factură

 
De ce am mai primit o factură dacă am renunţat deja la abonament?

Ultima factură primită cuprinde valoarea abonamentului pentru perioada de la penultima factură emisă (înainte de a anunța rezilierea) şi data la care abonamentul a fost deconectat, plus costurile suplimentare, dacă este cazul. Dupa momentul ales de rezilere se emite o ultima factura de regularizare a contului care cuprinde perioada de la data de inchidere a numarului pana la data de facturare.

 
 
   
De ce am primit o singură factură dacă am activat două abonamente?

În cazul în care, la activarea celor 2 abonamente, nu ai menţionat că doreşti să primeşti facturi separate, vei primi o singură factură cu suma de plată pentru ambele numere de telefon.

Se emite o singură factură pentru abonamentele activate pe numele aceluiaşi titular ( acelaşi CNP). Daca doreşti facturi separate ne poti anunţa prin apel la *222.

Modificarea costă 3€ plus TVA iar suma va apărea pe prima factură ce va fi emisă după separarea abonamentelor.

 
 
   
Ce informaţii legate de abonamentul meu sunt disponibile pe factură?

Descarcă aici fișierul pentru a vedea ce informații legate de contul tău sunt disponibile pe factură.

 
 
   
Ce informaţii găsesc pe factură?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.

 
 
   
Mi-am schimbat abonamentul luna trecută şi nu înţeleg de ce îmi apar ambele abonamente pe factură?

În factura trecută ai achitat vechiul abonament pentru o lună întreagă. Trecerea la noul abonament a avut loc în timpul acestei luni de facturare, de aceea perioada rămasă de la modificare până la sfârșitul lunii de facturare se recalculează astfel:

  • Suma abonamentului vechi se returnează proporțional și apare cu “minus” în factură
  • Suma abonamentului nou va apărea cu “plus” atât pentru perioada rămasă, cât și pentru luna următoare de facturare

Regăsești un exemplu grafic mai jos

 
 
   
Cum pot primi factura pe e-mail?

Sunt două modalități:

  1. În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Setări > Factură electronica, introdu adresa ta de email și apasă pe “Trimite”.
  2. Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, secţiunea Factura > Alerta factura, unde trebuie să bifezi zona de notificare.

Vei primi, începând cu următoarea factură emisă, un e-mail care va conține ataşată prima pagină a facturii în format PDF.

 
 
   
Am activat două sau mai multe abonamente şi am primit o factură mai mare decât mă așteptam. De ce?

Prima factura după activarea abonamentelor are o valoare mai mare decât te așteptai pentru că, pe lângă tarifarea pentru luna în curs, este tarifată și perioada care începe din momentul în care ai semnat contractul și se încheie cu ziua în care se emite factura. Iată un exemplu:

  • În pagina “Sumar abonat” a facturii vei regăsi informația precum în exemplul de mai jos:

Abonamentul este facturat pentru două perioade:

  • Din momentul în care noul abonament a fost activat și tu ai început să utilizezi serviciile până la data de facturare
  • Din ziua în care s-a emis factura și s-au reînnoit beneficiile din abonament pentru luna în curs
 
 
   
Cu cât şi cum sunt taxate apelurile către numerele scurte? Se scad din minutele incluse în abonament?

Apelurile către numere scurte cu tarif standard sau numere de interes general la nivel local sau național (ex: numere de taxi) se consumă din minutele naționale incluse în abonament și/sau extraopțiuni.

Numerele scurte cu tarif special (concursuri, jocuri sau alte destinaţii speciale), pot avea costuri mai mari şi de aceea se taxează separat de minutele naţionale şi/sau SMS-urile incluse în abonament sau extraopţiuni.

 
 
   
Cum pot să confirm plata facturii?

Confirmarea plății nu este necesară dacă ai achitat factura folosind una dintre modalitățile de mai jos:

  • cu aplicația My Vodafone
  • pe www.vodafone.ro
  • în orice magazin Vodafone

În cazul în care nu te încadrezi în niciuna dintre situatiile de mai sus, poti face confirmare de plată apelând gratuit:

  • *100#
  • *222, apoi spui ghidului "Vreau să fac o confirmare de plată” sau iei legatura cu un consultant, în cazul în care nu poti face confirmare de pe numarul tău.

Atenție: dacă numărul este restricționat, dupa confirmarea plații, e important să închizi și să repornești telefonul.

 
 
   
Unde pot găsi factura electronică?

Cu excepția clienților cu abonament ,,Ce vrei tu”, factura poate fi vizualizată:

  1. În aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Istoric Factură.
  2. Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, în secţiunea Factura. Poți descărca ultimele 6 facturi în format PDF, din partea centrală a paginii..
  3. Pe e-mail, dacă ai activă alerta prin e-mail din contul tău My Vodafone. Dacă nu ai activat deja alerta, apăsă aici pentru a afla cum o poți activa