Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Informații despre factură

 
De ce am mai primit o factură dacă am renunţat deja la abonament?

Ultima factură primită cuprinde valoarea abonamentului pentru perioada de la penultima factură emisă (înainte de a anunța rezilierea) şi data la care abonamentul a fost deconectat, plus costurile suplimentare, dacă este cazul. Dupa momentul ales de rezilere se emite o ultima factura de regularizare a contului care cuprinde perioada de la data de inchidere a numarului pana la data de facturare.

 
 
   
Care este modalitatea prin care pot solicita factura detaliată și cât mă costă?

Factura detaliata pentru Servicii fixe:

Factura detaliata se poate trimite punctual, prin e-mail la adresa persoanefizice_fix_tv@vodafone.com

Pentru a primi factura detaliata recurent, solicitarea se poate face:

Factura detaliată nu implică costuri suplimentare din partea clientului

Factura detaliata pentru Servicii mobile:

Modalitatea de solicitare a facturii detaliate:

Emiterea/reemiterea facturii detaliate tipărite este taxabilă cu 0,99 Euro (valoare cu TVA inclus) pentru fiecare factură. Taxa aferentă emiterii/reemiterii facturii detaliate tipărite se aplică per factură solicitată, indiferent de câte numere de telefon sunt active la acea data în contul Clientului.

 
 
   
Ce sume apar pe cele două facturi după ce am cerut facturi separate pentru cele două numere pe care le deţin?

Numărul pentru care ai solicitat o factură diferită are acum factura lui, unde vei regăsi valoarea abonamentului pentru luna în curs și taxa pentru separarea conturilor, în valoare de 3 euro fără TVA. Punctele de loialitate se vor afișa în noul cont începând cu următoarea factură.

Vechea factură va conține doar consumul de luna anterioară pentru acest număr. În cazul în care, de exemplu, ai înregistrat costuri suplimentare, o să poți regăsi valoarea acestora pe vechea factură.

 
 
   
Mi-am schimbat abonamentul luna trecută şi nu înţeleg de ce îmi apar ambele abonamente pe factură?

În factura trecută ai achitat vechiul abonament pentru o lună întreagă. Trecerea la noul abonament a avut loc în timpul acestei luni de facturare, de aceea perioada rămasă de la modificare până la sfârșitul lunii de facturare se recalculează astfel:

  • Suma abonamentului vechi se returnează proporțional și apare cu “minus” în factură
  • Suma abonamentului nou va apărea cu “plus” atât pentru perioada rămasă, cât și pentru luna următoare de facturare

Regăsești un exemplu grafic mai jos

 
 
   
Am făcut un transfer de responsabilitate. Am primit factura şi eu şi noul titular. De ce?

Transferul de responsabilitate generează două facturi: o primă factură pentru cel care preia numărul și o ultimă factură pentru cel care îl cedează.

Pentru tine (cel care a “cedat” numărul), pagina “Sumar abonat” va arăta așa:

Aici va apărea data de la care s-a transferat abonamentul până la data de facturare. Suma este negativă, deoarece din ziua respectivă abonamentul nu mai este activ pe numele tău. Prin urmare, din acea dată noi îți returnăm suma pe care ai plătit-o în avans luna trecută.

Pentru noul titular, pagina “Sumar abonat” va arăta așa:

Aici vom regăsi abonamentul tarifat pentru două perioade:

  • Din momentul în care s-a efectuat transferul de responsabilitate până la data de facturare
  • Din ziua în care s-a emis factura (data de facturare) și s-au reînnoit beneficiile din abonament, pentru luna în curs

Tot în factura noului titular va apărea și taxa de transfer.

 
 
   
Am activat două sau mai multe abonamente şi am primit o factură mai mare decât mă așteptam. De ce?

Prima factura după activarea abonamentelor are o valoare mai mare decât te așteptai pentru că, pe lângă tarifarea pentru luna în curs, este tarifată și perioada care începe din momentul în care ai semnat contractul și se încheie cu ziua în care se emite factura. Iată un exemplu:

  • În pagina “Sumar abonat” a facturii vei regăsi informația precum în exemplul de mai jos:

Abonamentul este facturat pentru două perioade:

  • Din momentul în care noul abonament a fost activat și tu ai început să utilizezi serviciile până la data de facturare
  • Din ziua în care s-a emis factura și s-au reînnoit beneficiile din abonament pentru luna în curs
 
 
   
Abia am renunţat la abonament şi am mai primit o factură. Ce cuprinde?

Ultima factură emisă pentru abonamentul la care ai renunțat va conține:

Valoarea returnată a abonamentului plătit în avans luna trecută, din momentul deconectării numărului până la data emiterii ultimei facturi

Valoarea costurilor suplimentare efectuate până la momentul închiderii abonamentului, dacă este cazul:

Prima pagina va conține informații despre costul suplimentar, sub denumirea de “servicii utilizate”:

Pagina “Sumar abonat” îți va detalia costurile suplimentare:

Dacă ai ales migrarea la cartelă, tot pe ultima factură vei gasi valoarea creditului pe care îl vei putea folosi la cartelă:

Pe prima pagină a facturii vei regăsi informația sub denumirea “Alte taxe și ajustări”

Iar în pagina “Sumar abonat”, aceeași informație se va regăsi sub denumirea de “Credit pentru Cartela Vodafone”:

Poţi solicita returnarea eventualelor sume platite in avans în magazinele Vodafone sau prin apel la *222 (Departamentul de Relaţii cu Clienţii), spunând solicitarea ta ghidului Andreea, spre exemplu „Vreau să recuperez banii achitați suplimentar”.

Suma se poate returna într-un cont bancar sau se poate transfera într-un cont activ de la Vodafone. Solicitarea trebuie făcută în maxim 3 ani de la închiderea abonamentului.

 

 
 
   
Cum pot primi factura pe e-mail?

Sunt două modalități:

  1. În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Setări > Factură electronica, introdu adresa ta de email și apasă pe “Trimite”.
  2. Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, secţiunea Factura > Alerta factura, unde trebuie să bifezi zona de notificare.

Vei primi, începând cu următoarea factură emisă, un e-mail care va conține ataşată prima pagină a facturii în format PDF.

 
 
   
Cu cât şi cum sunt taxate apelurile către numerele scurte? Se scad din minutele incluse în abonament?

Apelurile către numere scurte cu tarif standard sau numere de interes general la nivel local sau național (ex: numere de taxi) se consumă din minutele naționale incluse în abonament și/sau extraopțiuni.

Numerele scurte cu tarif special (concursuri, jocuri sau alte destinaţii speciale), pot avea costuri mai mari şi de aceea se taxează separat de minutele naţionale şi/sau SMS-urile incluse în abonament sau extraopţiuni.

 
 
   
Unde pot găsi factura electronică?

Cu excepția clienților cu abonament ,,Ce vrei tu”, factura poate fi vizualizată:

  1. În aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Istoric Factură.
  2. Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, în secţiunea Factura. Poți descărca ultimele 6 facturi în format PDF, din partea centrală a paginii..
  3. Pe e-mail, dacă ai activă alerta prin e-mail din contul tău My Vodafone. Dacă nu ai activat deja alerta, apăsă aici pentru a afla cum o poți activa