Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Informații despre factură

 
De ce am primit o singură factură dacă am activat două abonamente?

În cazul în care la activarea celor 2 abonamente nu ai menţionat că doreşti să primeşti facturi separate, vei primi o singură factură cu suma de plată pentru ambele numere de telefon.

Se emite o singura factura pentru abonamentele activate pe numele aceluiasi titular ( acelasi CNP) . Daca doresti facturi separate , ai posibilitatea sa soliciti acest lucru.

Modificarea costa 3.60 € (TVA inclus) iar sum ava aparea pe prima factura ce va fi emisa dupa separarea abonamentelor.

 
 
   
Cum pot primi factura pe e-mail?

Sunt două modalități:

  1. În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Setări > Factură electronica, introdu adresa ta de email și apasă pe “Trimite”.
  2. Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, secţiunea Factura > Alerta factura, unde trebuie să bifezi zona de notificare.

Vei primi, începând cu următoarea factură emisă, un e-mail care va conține ataşată prima pagină a facturii în format PDF.

 
 
   
Cum aflu datele facturii?
  • În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Plată factură > plătește factura ta și vei găsi toate datele necesare plătii facturii
  • Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, și în secțiunea Factură vei putea descărcă și plăti factura.
  • Sună la *100#, alege secţiunea Factură şi Plăţi - Factura ta - Numărul tău
  • Sună la *222, apoi spune ghidului "Vreau să știu cât am de plată"

 

 
 
   
Am activat două sau mai multe abonamente şi am primit o factură mai mare decât mă așteptam. De ce?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii

 
 
   
Ce informaţii găsesc pe factură?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.

 
 
   
Cum pot să confirm plata facturii?
  • apelezi gratuit *100#
  • apelezi gratuit *222, apoi spui ghidului "Vreau să fac o confirmare de plată”

Confirmarea plății nu este necesară dacă ai achitat factura folosind una dintre modalitățile de mai jos:

  • cu aplicația MyVodafone
  • pe vodafone.ro
  • în orice magazin Vodafone

Atenție: dacă restricția este activă, e important să închizi și să repornești telefonul după ce ai efectuat plata.

Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.

 
 
   
Unde pot găsi factura electronică?

Sunt trei modalități:

  1. În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Istoric Factură.
  2. Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, în secţiunea Factura. Poți descărca factura în format PDF din partea centrala a paginii sau poți vedea ușor serviciile tarifate în secțiunea Rapoartele mele.
  3. Pe e-mail, dacă ai activă alerta prin e-mail din contul tău My Vodafone. Dacă nu ai activat deja alerta, apăsă aici pentru a afla cum o poți activa
 
 
   
De ce am mai primit o factură dacă am renunţat deja la abonament?

Ultima factură primită cuprinde valoarea abonamentului pentru perioada de la penultima factură emisă (înainte de a anunța rezilierea) şi data la care abonamentul a fost deconectat, plus costurile suplimentare, dacă este cazul. Dupa momentul ales de rezilere, se emite o ultima factura de regularizare a contului care cuprinde perioada de la data de inchidere a numarului pana la data de facturare.

 
 
   
Ce sume apar pe cele două facturi, după ce am cerut facturi separate pentru cele două numere pe care le deţin?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.

 
 
   
Am făcut un transfer de responsabilitate. Am primit factura şi eu şi noul titular. De ce?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.