Ultima factură emisă pentru abonamentul la care ai renunțat va conține:
Valoarea returnată a abonamentului plătit în avans luna trecută, din momentul deconectării numărului până la data emiterii ultimei facturi
Valoarea costurilor suplimentare efectuate până la momentul închiderii abonamentului, dacă este cazul:
Prima pagina va conține informații despre costul suplimentar, sub denumirea de “servicii utilizate”:
Pagina “Sumar abonat” îți va detalia costurile suplimentare:
Dacă ai ales migrarea la cartelă, tot pe ultima factură vei gasi valoarea creditului pe care îl vei putea folosi la cartelă:
Pe prima pagină a facturii vei regăsi informația sub denumirea “Alte taxe și ajustări”
Iar în pagina “Sumar abonat”, aceeași informație se va regăsi sub denumirea de “Credit pentru Cartela Vodafone”:
Poţi solicita returnarea eventualelor sume platite in avans în magazinele Vodafone sau prin apel la *222 (Departamentul de Relaţii cu Clienţii), spunând solicitarea ta ghidului Andreea, spre exemplu „Vreau să recuperez banii achitați suplimentar”.
Suma se poate returna într-un cont bancar sau se poate transfera într-un cont activ de la Vodafone. Solicitarea trebuie făcută în maxim 3 ani de la închiderea abonamentului.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?