Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum activez Direct Debit?
  • ai nevoie de un cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, BCR, Bancpost, UniCredit-Ţiriac Bank, Citibank, CEC, , Piraeus, Garanti Bank, Millennium Bank, OTP Bank, Intesa Sanpolo, Leumi Bank sau Alpha Bank,
  • mergi la bancă pentru completarea formularului de Direct Debit sau intră în contul tău bancar online (dacă ai disponibilă această opţiune la banca la care ai deschis contul). Atenție, unele bănci pot solicita o factură Vodafone tipărită.
  • până la activarea Direct Debit poți plăti prin virament bancar.

Avantajele platii prin direct debit:

  • este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone 
  • castigi timp, pentru ca nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.

Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.

 
 
   
Ce se întâmplă dacă am mai multe numere de telefon şi nu plătesc factura pentru unul dintre ele?

Accesul va fi restricționat pentru toate numerele în acest caz, chiar dacă nu le folosești tu.

 
 
   
Pot să plătesc la următoarea factură reîncărcarea unei cartele Vodafone de pe un abonament?

Da, prin oricare dintre următoarele opțiuni:

Poţi reîncărca şi dacă te afli în altă ţară, prin apel taxabil la 0722044444.

 
 
   
Care sunt conturile bancare în care pot face plata facturii?

Fie pe pagina a doua a facturii, fie pe vodafone.ro , secţiunea Personal > Abonamente voce > Factura Vodafone > Metode de plată.

Important: menționează pe ordinul de plată numărul de cont client, numărul facturii plătite, beneficiarul Vodafone România S.A., banca şi codul IBAN.

BCR, Sector 5 RO13 RNCB 0076 0063 8603 0001
ING Bank RO23 INGB 0001 0000 0000 0222
BRD RO59 BRDE 450S V066 9770 4500
Raiffeisen Bank (SMB) RO09 RZBR 0000 0600 0200 2020
Citibank Romania RO28 CITI 0000 0008 2482 4444
Transilvania Centrala RO33 BTRL 0000 1601 0062 3500
UniCredit Tiriac Bank RO97 BACX 0000 0000 3019 3313
Trezorerie DTCPMB RO29 TREZ 7005 069X XX00 0710
BancPost SA Reprezentanta RO78 BPOS 8500 2717 773R OL01
CEC Bank Lipscani RO38 CECE B315 45RO N220 6884
Piraeus Bank, Sucursala Stefan Cel Mare RO58 PIRB 4204 7254 0500 1000
GarantiBank RO43 UGBI 0000 1020 0756 8RON
Veneto Bank RO87 BITR 0043 1005 7122 RO01
Alpha Bank RO90 BUCU 1111 2159 3970 5RON

Ca să afli datele facturii:

  • intră în contul tău My Vodafone, secţiunea Factură
  • sună la *222, apoi spune ghidului "Vreau să aflu detalii despre factură"
  • sună la *100#, meniul Factură şi plăţi
 
 
   
Pot să-mi plătesc factura online, dacă nu am cont MyVodafone?

Da, aici sau pe https://m.vodafone.ro/mobil/platafactura

Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.

 
 
   
Cum obţin factura fiscală pentru o reîncărcare efectuată online, din contul MyVodafone?

Pentru persoane fizice, factura Vodafone emisă are valoare fiscală şi pe aceasta poți regăsi şi valoarea reîncărcărilor efectuate.

Pentru persoane juridice, trimite un e-mail la adresa persoane.juridice_ro@vodafone.com cu următoarele:

Factura fiscală va fi trimisă pe adresa ta de email (aceeași adresa pe care primești notificările cu privire la încărcări) în cel mult 15 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii.

Important! Cererea trebuie trimisă în luna calendaristică în care ai efectuat reîncărcarea.

 
 
   
Unde pot găsi factura electronică?

Cu excepția clienților cu abonament ,,Ce vrei tu”, factura poate fi vizualizată:

  1. În aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Istoric Factură.
  2. Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, în secţiunea Factura. Poți descărca ultimele 6 facturi în format PDF, din partea centrală a paginii..
  3. Pe e-mail, dacă ai activă alerta prin e-mail din contul tău My Vodafone. Dacă nu ai activat deja alerta, apăsă aici pentru a afla cum o poți activa
 
 
   
Cum pot să confirm plata facturii?

Confirmarea plății nu este necesară dacă ai achitat factura folosind una dintre modalitățile de mai jos:

  • cu aplicația My Vodafone
  • pe www.vodafone.ro
  • în orice magazin Vodafone

În cazul în care nu te încadrezi în niciuna dintre situatiile de mai sus, poti face confirmare de plată apelând gratuit:

  • *100#
  • *222, apoi spui ghidului "Vreau să fac o confirmare de plată” sau iei legatura cu un consultant, în cazul în care nu poti face confirmare de pe numarul tău.

Atenție: dacă numărul este restricționat, dupa confirmarea plații, e important să închizi și să repornești telefonul.

 
 
   
Nu am primit prima factură. Ce s-a întâmplat?

Pentru a primi factura electronică pe email, trebuie să te asiguri că:

În cazul în care factura electronică este activă, aceasta nu se mai trimite în format fizic la adresa specificată.

Vei primi lunar sumarul facturii pe email, la adresa menționată de tine.

Pentru detalii complete accesează oricând contul tău My Vodafone.

 
 
   
Cum aflu datele facturii?
  • Sună la *121# și primesti mesaj cu datele ultimei facturi
  •  Sună la *100#, alege secţiunea Factură şi Plăţi - Factura ta - Numărul tău
  • În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Plată factură > Plătește factura ta (pentru clienţii care nu au abonament ,,Ce Vrei Tu”).
  • Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, în secțiunea Factură (pentru clienţii care nu au abonament ,,Ce Vrei Tu”).