Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Care sunt conturile bancare în care pot face plata facturii?

Fie pe pagina a doua a facturii, fie pe vodafone.ro , secţiunea Personal > Abonamente voce > Factura Vodafone > Metode de plată.

Important: menționează pe ordinul de plată numărul de cont client, numărul facturii plătite, beneficiarul Vodafone România S.A., banca şi codul IBAN.

BCR, Sector 5 RO13 RNCB 0076 0063 8603 0001
ING Bank RO23 INGB 0001 0000 0000 0222
BRD RO59 BRDE 450S V066 9770 4500
Raiffeisen Bank (SMB) RO09 RZBR 0000 0600 0200 2020
Citibank Romania RO28 CITI 0000 0008 2482 4444
Transilvania Centrala RO33 BTRL 0000 1601 0062 3500
UniCredit Tiriac Bank RO97 BACX 0000 0000 3019 3313
Trezorerie DTCPMB RO29 TREZ 7005 069X XX00 0710
BancPost SA Reprezentanta RO78 BPOS 8500 2717 773R OL01
CEC Bank Lipscani RO38 CECE B315 45RO N220 6884
Piraeus Bank, Sucursala Stefan Cel Mare RO58 PIRB 4204 7254 0500 1000
GarantiBank RO43 UGBI 0000 1020 0756 8RON
Veneto Bank RO87 BITR 0043 1005 7122 RO01
Alpha Bank RO90 BUCU 1111 2159 3970 5RON

Ca să afli datele facturii:

  • intră în contul tău My Vodafone, secţiunea Factură
  • sună la *222, apoi spune ghidului "Vreau să aflu detalii despre factură"
  • sună la *100#, meniul Factură şi plăţi
 
 
   
Cum activez Direct Debit?
  • ai nevoie de un cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, BCR, Bancpost, UniCredit-Ţiriac Bank, Citibank, CEC, , Piraeus, Garanti Bank, Millennium Bank, OTP Bank, Intesa Sanpolo, Leumi Bank sau Alpha Bank,
  • mergi la bancă pentru completarea formularului de Direct Debit sau intră în contul tău bancar online (dacă ai disponibilă această opţiune la banca la care ai deschis contul). Atenție, unele bănci pot solicita o factură Vodafone tipărită.
  • până la activarea Direct Debit poți plăti prin virament bancar.

Avantajele platii prin direct debit:

  • este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone 
  • castigi timp, pentru ca nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.

Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.

 
 
   
Pot să-mi plătesc factura online, dacă nu am cont MyVodafone?

Da, aici sau pe https://m.vodafone.ro/mobil/platafactura

Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.

 
 
   
Cum aflu datele facturii?
  • În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Plată factură > plătește factura ta și vei găsi toate datele necesare plătii facturii
  • Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, și în secțiunea Factură vei putea descărcă și plăti factura.
  • Sună la *100#, alege secţiunea Factură şi Plăţi - Factura ta - Numărul tău
  • Sună la *222, apoi spune ghidului "Vreau să știu cât am de plată"

 

 
 
   
Cum pot primi factura pe e-mail?

Sunt două modalități:

  1. În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Setări > Factură electronica, introdu adresa ta de email și apasă pe “Trimite”.
  2. Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, secţiunea Factura > Alerta factura, unde trebuie să bifezi zona de notificare.

Vei primi, începând cu următoarea factură emisă, un e-mail care va conține ataşată prima pagină a facturii în format PDF.

 
 
   
Cum pot să confirm plata facturii?
  • apelezi gratuit *100#
  • apelezi gratuit *222, apoi spui ghidului "Vreau să fac o confirmare de plată”

Confirmarea plății nu este necesară dacă ai achitat factura folosind una dintre modalitățile de mai jos:

  • cu aplicația MyVodafone
  • pe vodafone.ro
  • în orice magazin Vodafone

Atenție: dacă restricția este activă, e important să închizi și să repornești telefonul după ce ai efectuat plata.

Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.

 
 
   
Cum plătesc dacă nu am factura tipărită?
  • din aplicația My Vodafone sau din contul tău My Vodafone poți să plătești ușor și de oriunde. Va trebui să ai la îndemână cardul tău bancar.
    În plus, poți plăti aici și fără să fii logat sau chiar din aplicația My Vodafone.
  • online, pe www.vodafone.ro/platafactura sau pe https://m.vodafone.ro/mobil/platafactura
  • prin Direct Debit - tu decizi limita sumei care se poate plăti iar valoarea acesteia este retrasă din cont la data scadentă a facturii, doar dacă ai suficiente fonduri disponibile.
    Ca să activezi Direct Debit:
    • ai nevoie de un cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, BCR, Bancpost, UniCredit-Ţiriac Bank, Citibank, CEC, Piraeus, Garanti Bank, Millennium Bank, OTP Bank, Intesa Sanpolo, Leumi Bank sau Alpha Bank,
    • mergi la bancă pentru completarea formularului de Direct Debit sau intră în contul tău bancar online (dacă ai disponibilă această opţiune la banca la care ai deschis contul). Atenție, unele bănci pot solicita o factură Vodafone tipărită.
    • până la activarea Direct Debit poți plăti prin virament bancar.
  • prin virament bancar, către una dintre următoarele bănci:

BCR, Sector 5 RO13 RNCB 0076 0063 8603 0001
ING Bank RO23 INGB 0001 0000 0000 0222
BRD RO59 BRDE 450S V066 9770 4500
Raiffeisen Bank (SMB) RO09 RZBR 0000 0600 0200 2020
Citibank Romania RO28 CITI 0000 0008 2482 4444
Transilvania Centrala RO33 BTRL 0000 1601 0062 3500
UniCredit Tiriac Bank RO97 BACX 0000 0000 3019 3313
Trezorerie DTCPMB RO29 TREZ 7005 069X XX00 0710
BancPost SA Reprezentanta RO78 BPOS 8500 2717 773R OL01
CEC Bank Lipscani RO38 CECE B315 45RO N220 6884
Piraeus Bank, Sucursala Stefan Cel Mare RO58 PIRB 4204 7254 0500 1000
GarantiBank RO43 UGBI 0000 1020 0756 8RON
Veneto Bank RO87 BITR 0043 1005 7122 RO01
Alpha Bank RO90 BUCU 1111 2159 3970 5RON

Din țară poți plăti în următoarele locații:

  • BRD, BCR, Bancpost, Transilvania, Carpatica, UniCredit Ţiriac
  • PayPoint sau PayZone cu informaţiile primite prin SMS
  • în magazinele Vodafone
  • plata cu cardul direct de la ATM (bancomat);
  • plata prin bancomatele GarantiBank, cash sau cu cardul, doar cu numărul de telefon
 
 
   
Unde pot găsi factura electronică?

Sunt trei modalități:

  1. În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Istoric Factură.
  2. Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, în secţiunea Factura. Poți descărca factura în format PDF din partea centrala a paginii sau poți vedea ușor serviciile tarifate în secțiunea Rapoartele mele.
  3. Pe e-mail, dacă ai activă alerta prin e-mail din contul tău My Vodafone. Dacă nu ai activat deja alerta, apăsă aici pentru a afla cum o poți activa
 
 
   
Pot să plătesc la următoarea factură reîncărcarea unei cartele Vodafone de pe un abonament?

Da, prin oricare dintre următoarele opțiuni:

Poţi reîncărca şi dacă te afli în altă ţară, prin apel taxabil la 0722044444.

 
 
   
Nu am primit prima factură. Ce s-a întâmplat?

Intră în contul tău My Vodafone și verifică dacă ai factura electronică activată. Află cum o poți verifica aici sau cum poți să-ți descarci factura aici.

În cazul în care factura electronică este activă, acesta nu se mai trimite în format fizic la adresa specificată. Vei primi lunar sumarul facturii pe email, la adresa menționată de tine. Pentru detalii complete accesează oricând contul tău My Vodafone.

În cazul în câte nu ai factura electronică activată, ia legatură cu unul dintre consultanții Vodafone la *222 și asigură-te că ai adresa de e-mail înregistrată corect.