Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
De ce am mai primit o factură dacă am renunţat deja la abonament?

Ultima factură primită cuprinde valoarea abonamentului pentru perioada de la penultima factură emisă (înainte de a anunța rezilierea) şi data la care abonamentul a fost deconectat, plus costurile suplimentare, dacă este cazul. Dupa momentul ales de rezilere se emite o ultima factura de regularizare a contului care cuprinde perioada de la data de inchidere a numarului pana la data de facturare.

 
 
   
De ce am primit o singură factură dacă am activat două abonamente?

În cazul în care, la activarea celor 2 abonamente, nu ai menţionat că doreşti să primeşti facturi separate, vei primi o singură factură cu suma de plată pentru ambele numere de telefon.

Se emite o singură factură pentru abonamentele activate pe numele aceluiaşi titular ( acelaşi CNP). Daca doreşti facturi separate ne poti anunţa prin apel la *222.

Modificarea costă 3€ plus TVA iar suma va apărea pe prima factură ce va fi emisă după separarea abonamentelor.

 
 
   
Ce informaţii legate de abonamentul meu sunt disponibile pe factură?

Descarcă aici fișierul pentru a vedea ce informații legate de contul tău sunt disponibile pe factură.

 
 
   
Ce informaţii găsesc pe factură?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.

 
 
   
Mi-am schimbat abonamentul luna trecută şi nu înţeleg de ce îmi apar ambele abonamente pe factură?

În factura trecută ai achitat vechiul abonament pentru o lună întreagă. Trecerea la noul abonament a avut loc în timpul acestei luni de facturare, de aceea perioada rămasă de la modificare până la sfârșitul lunii de facturare se recalculează astfel:

  • Suma abonamentului vechi se returnează proporțional și apare cu “minus” în factură
  • Suma abonamentului nou va apărea cu “plus” atât pentru perioada rămasă, cât și pentru luna următoare de facturare

Regăsești un exemplu grafic mai jos

 
 
   
Ce sume apar pe cele două facturi după ce am cerut facturi separate pentru cele două numere pe care le deţin?

Numărul pentru care ai solicitat o factură diferită are acum factura lui, unde vei regăsi valoarea abonamentului pentru luna în curs și taxa pentru separarea conturilor, în valoare de 3 euro fără TVA. Punctele de loialitate se vor afișa în noul cont începând cu următoarea factură.

Vechea factură va conține doar consumul de luna anterioară pentru acest număr. În cazul în care, de exemplu, ai înregistrat costuri suplimentare, o să poți regăsi valoarea acestora pe vechea factură.

 
 
   
Am activat două sau mai multe abonamente şi am primit o factură mai mare decât mă așteptam. De ce?

Prima factura după activarea abonamentelor are o valoare mai mare decât te așteptai pentru că, pe lângă tarifarea pentru luna în curs, este tarifată și perioada care începe din momentul în care ai semnat contractul și se încheie cu ziua în care se emite factura. Iată un exemplu:

  • În pagina “Sumar abonat” a facturii vei regăsi informația precum în exemplul de mai jos:

Abonamentul este facturat pentru două perioade:

  • Din momentul în care noul abonament a fost activat și tu ai început să utilizezi serviciile până la data de facturare
  • Din ziua în care s-a emis factura și s-au reînnoit beneficiile din abonament pentru luna în curs
 
 
   
Am făcut un transfer de responsabilitate. Am primit factura şi eu şi noul titular. De ce?

Transferul de responsabilitate generează două facturi: o primă factură pentru cel care preia numărul și o ultimă factură pentru cel care îl cedează.

Pentru tine (cel care a “cedat” numărul), pagina “Sumar abonat” va arăta așa:

Aici va apărea data de la care s-a transferat abonamentul până la data de facturare. Suma este negativă, deoarece din ziua respectivă abonamentul nu mai este activ pe numele tău. Prin urmare, din acea dată noi îți returnăm suma pe care ai plătit-o în avans luna trecută.

Pentru noul titular, pagina “Sumar abonat” va arăta așa:

Aici vom regăsi abonamentul tarifat pentru două perioade:

  • Din momentul în care s-a efectuat transferul de responsabilitate până la data de facturare
  • Din ziua în care s-a emis factura (data de facturare) și s-au reînnoit beneficiile din abonament, pentru luna în curs

Tot în factura noului titular va apărea și taxa de transfer.

 
 
   
Abia am renunţat la abonament şi am mai primit o factură. Ce cuprinde?

Ultima factură emisă pentru abonamentul la care ai renunțat va conține:

Valoarea returnată a abonamentului plătit în avans luna trecută, din momentul deconectării numărului până la data emiterii ultimei facturi

Valoarea costurilor suplimentare efectuate până la momentul închiderii abonamentului, dacă este cazul:

Prima pagina va conține informații despre costul suplimentar, sub denumirea de “servicii utilizate”:

Pagina “Sumar abonat” îți va detalia costurile suplimentare:

Dacă ai ales migrarea la cartelă, tot pe ultima factură vei gasi valoarea creditului pe care îl vei putea folosi la cartelă:

Pe prima pagină a facturii vei regăsi informația sub denumirea “Alte taxe și ajustări”

Iar în pagina “Sumar abonat”, aceeași informație se va regăsi sub denumirea de “Credit pentru Cartela Vodafone”:

Poţi solicita returnarea eventualelor sume platite in avans în magazinele Vodafone sau prin apel la *222 (Departamentul de Relaţii cu Clienţii), spunând solicitarea ta ghidului Andreea, spre exemplu „Vreau să recuperez banii achitați suplimentar”.

Suma se poate returna într-un cont bancar sau se poate transfera într-un cont activ de la Vodafone. Solicitarea trebuie făcută în maxim 3 ani de la închiderea abonamentului.

 

 
 
   
Cum obţin factura fiscală pentru o reîncărcare efectuată online, din contul MyVodafone?

Pentru persoane fizice, factura Vodafone emisă are valoare fiscală şi pe aceasta poți regăsi şi valoarea reîncărcărilor efectuate.

Pentru persoane juridice, trimite un e-mail la adresa persoane.juridice_ro@vodafone.com cu următoarele:

Factura fiscală va fi trimisă pe adresa ta de email (aceeași adresa pe care primești notificările cu privire la încărcări) în cel mult 15 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii.

Important! Cererea trebuie trimisă în luna calendaristică în care ai efectuat reîncărcarea.