Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
De ce am mai primit o factură dacă am renunţat deja la abonament?

Ultima factură primită cuprinde valoarea abonamentului pentru perioada de la penultima factură emisă (înainte de a anunța rezilierea) şi data la care abonamentul a fost deconectat, plus costurile suplimentare, dacă este cazul. Dupa momentul ales de rezilere se emite o ultima factura de regularizare a contului care cuprinde perioada de la data de inchidere a numarului pana la data de facturare.

 
 
   
De ce am primit o singură factură dacă am activat două abonamente?

În cazul în care, la activarea celor 2 abonamente, nu ai menţionat că doreşti să primeşti facturi separate, vei primi o singură factură cu suma de plată pentru ambele numere de telefon.

Se emite o singură factură pentru abonamentele activate pe numele aceluiaşi titular ( acelaşi CNP). Daca doreşti facturi separate ne poti anunţa prin apel la *222.

Modificarea costă 3€ plus TVA iar suma va apărea pe prima factură ce va fi emisă după separarea abonamentelor.

 
 
   
Care este modalitatea prin care pot solicita factura detaliată și cât mă costă?

Factura detaliata pentru Servicii fixe:

Factura detaliata se poate trimite punctual, prin e-mail la adresa persoanefizice_fix_tv@vodafone.com

Pentru a primi factura detaliata recurent, solicitarea se poate face:

Factura detaliată nu implică costuri suplimentare din partea clientului

Factura detaliata pentru Servicii mobile:

Modalitatea de solicitare a facturii detaliate:

Emiterea/reemiterea facturii detaliate tipărite este taxabilă cu 0,99 Euro (valoare cu TVA inclus) pentru fiecare factură. Taxa aferentă emiterii/reemiterii facturii detaliate tipărite se aplică per factură solicitată, indiferent de câte numere de telefon sunt active la acea data în contul Clientului.

 
 
   
Ce informaţii găsesc pe factură?

Descarcă aici fișierul cu explicațiile facturii.

 
 
   
Am făcut un transfer de responsabilitate. Am primit factura şi eu şi noul titular. De ce?

Transferul de responsabilitate generează două facturi: o primă factură pentru cel care preia numărul și o ultimă factură pentru cel care îl cedează.

Pentru tine (cel care a “cedat” numărul), pagina “Sumar abonat” va arăta așa:

Aici va apărea data de la care s-a transferat abonamentul până la data de facturare. Suma este negativă, deoarece din ziua respectivă abonamentul nu mai este activ pe numele tău. Prin urmare, din acea dată noi îți returnăm suma pe care ai plătit-o în avans luna trecută.

Pentru noul titular, pagina “Sumar abonat” va arăta așa:

Aici vom regăsi abonamentul tarifat pentru două perioade:

  • Din momentul în care s-a efectuat transferul de responsabilitate până la data de facturare
  • Din ziua în care s-a emis factura (data de facturare) și s-au reînnoit beneficiile din abonament, pentru luna în curs

Tot în factura noului titular va apărea și taxa de transfer.

 
 
   
Am activat două sau mai multe abonamente şi am primit o factură mai mare decât mă așteptam. De ce?

Prima factura după activarea abonamentelor are o valoare mai mare decât te așteptai pentru că, pe lângă tarifarea pentru luna în curs, este tarifată și perioada care începe din momentul în care ai semnat contractul și se încheie cu ziua în care se emite factura. Iată un exemplu:

  • În pagina “Sumar abonat” a facturii vei regăsi informația precum în exemplul de mai jos:

Abonamentul este facturat pentru două perioade:

  • Din momentul în care noul abonament a fost activat și tu ai început să utilizezi serviciile până la data de facturare
  • Din ziua în care s-a emis factura și s-au reînnoit beneficiile din abonament pentru luna în curs
 
 
   
Abia am renunţat la abonament şi am mai primit o factură. Ce cuprinde?

Ultima factură emisă pentru abonamentul la care ai renunțat va conține:

Valoarea returnată a abonamentului plătit în avans luna trecută, din momentul deconectării numărului până la data emiterii ultimei facturi

Valoarea costurilor suplimentare efectuate până la momentul închiderii abonamentului, dacă este cazul:

Prima pagina va conține informații despre costul suplimentar, sub denumirea de “servicii utilizate”:

Pagina “Sumar abonat” îți va detalia costurile suplimentare:

Dacă ai ales migrarea la cartelă, tot pe ultima factură vei gasi valoarea creditului pe care îl vei putea folosi la cartelă:

Pe prima pagină a facturii vei regăsi informația sub denumirea “Alte taxe și ajustări”

Iar în pagina “Sumar abonat”, aceeași informație se va regăsi sub denumirea de “Credit pentru Cartela Vodafone”:

Poţi solicita returnarea eventualelor sume platite in avans în magazinele Vodafone sau prin apel la *222 (Departamentul de Relaţii cu Clienţii), spunând solicitarea ta ghidului Andreea, spre exemplu „Vreau să recuperez banii achitați suplimentar”.

Suma se poate returna într-un cont bancar sau se poate transfera într-un cont activ de la Vodafone. Solicitarea trebuie făcută în maxim 3 ani de la închiderea abonamentului.

 

 
 
   
Care sunt conturile bancare în care pot face plata facturii?

Fie pe pagina a doua a facturii, fie pe vodafone.ro , secţiunea Personal > Abonamente voce > Factura Vodafone > Metode de plată.

Important: menționează pe ordinul de plată numărul de cont client, numărul facturii plătite, beneficiarul Vodafone România S.A., banca şi codul IBAN.

BCR, Sector 5 RO13 RNCB 0076 0063 8603 0001
ING Bank RO23 INGB 0001 0000 0000 0222
BRD RO59 BRDE 450S V066 9770 4500
Raiffeisen Bank (SMB) RO09 RZBR 0000 0600 0200 2020
Citibank Romania RO28 CITI 0000 0008 2482 4444
Transilvania Centrala RO33 BTRL 0000 1601 0062 3500
UniCredit Tiriac Bank RO97 BACX 0000 0000 3019 3313
Trezorerie DTCPMB RO29 TREZ 7005 069X XX00 0710
CEC Bank Lipscani RO38 CECE B315 45RO N220 6884
Piraeus Bank, Sucursala Stefan Cel Mare RO58 PIRB 4204 7254 0500 1000
GarantiBank RO43 UGBI 0000 1020 0756 8RON
Veneto Bank RO87 BITR 0043 1005 7122 RO01
Alpha Bank RO90 BUCU 1111 2159 3970 5RON

Ca să afli datele facturii:

  • intră în contul tău My Vodafone, secţiunea Factură
  • sună la *222, apoi spune ghidului "Vreau să aflu detalii despre factură"
  • sună la *100#, meniul Factură şi plăţi
 
 
   
Cum activez Direct Debit?

Dacă ai un cont deschis la una dintre aceste bănci: Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR, UniCredit Bank, Garanti Bank, FIRST Bank intră în contul tău bancar online și activează opțiunea Direct Debit.

Dacă ai cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, CEC Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank, contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit. Unele dintre aceste banci ofera posibilitatea de activare direct debit prin completarea acestui formular pe site-ul bancii. Iti recomandam sa verifici optiunea de inrolare online.

Avantajele plații prin direct debit:

  • Este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • Câștigi timp, pentru că nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • Eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.
  • Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.
  • Iți setezi singur o limită de debitare: tu hotăraști care este suma maximă de retragere din cont lunar
 
 
   
Cum plătesc dacă nu am factura tipărită?

Cum activezi Direct Debit?

Dacă ai un cont deschis la una dintre aceste banci: Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR, UniCredit Bank, Garanti Bank, First Bank intră în contul tău bancar online si activează optiunea Direct Debit.

Dacă ai cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, CEC Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank, contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit. Unele dintre aceste banci ofera posibilitatea de activare direct debit prin completarea acestui formular pe site-ul bancii. Iti recomandam sa verifici optiunea de inrolare online.

Avantajele plații prin direct debit:

  • Este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • Câștigi timp, pentru că nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • Eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.
  • Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.
  • Iți setezi singur o limită de debitare: tu hotăraști care este suma maximă de retragere din cont lunar.