Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Extraopțiuni

 
Minutele sau traficul de internet neconsumate din extraopţiuni se reportează?

Extraopţiunile se activează separat de planul tău tarifar și nu permit reportarea minutelor sau a traficului de Internet.

 
 
   
Cum verific ce conţine abonamentul meu şi ce extraopțuni active am în cont?
  • Intră în My Vodafone, secţiunea Serviciile mele;
  • Apelează *100#, secțiunea Contul meu > Opțiuni active;
  • Apelează *222, apoi spune ghidului "Vreau informații despre abonament";
 
 
   
Cum activez sau dezactivez extraopțiunile mele?
  • În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Oferte pentru tine > Bonusuri și Opțiuni
  • direct din contul tău My Vodafone aici;
  • apelezi *100# și accesezi secțiunea Contul meu/Opțiuni active;
  • Apelezi *222 apoi spui ghidului "Vreau să activez o extraopțiune" sau "Vreau să dezactivez o extraopțiune";