Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Extraopțiuni

 
Cum obțin informații despre credit, valabilitate, extraopțiuni?
  • din aplicația My Vodafone > Cost Control
  • din contul tău My Vodafone > Cost Control sau pe m.vodafone.ro. Traficul în aplicația MyVodafone este gratuit.

apelezi gratuit numărul *123# și aștepți afișarea informațiilor pe ecran. Astfel, vei obține detalii despre creditul existent și valabilitatea acestuia, iar dacă ai extraopțiuni active, vei primi informații suplimentare prin SMS despre numele extraopțiunilor, datele de reînnoire, costurile reînnoirii și beneficiile disponibile (minute nationale si internationale, SMS, trafic Internet).

 
 
   
Minutele sau traficul de internet neconsumate din extraopţiuni se reportează?

Extraopţiunile se activează separat de planul tău tarifar și nu permit reportarea minutelor sau a traficului de Internet.

 
 
   
Cât timp trebuie să păstrez o opţiune activă pe cont?

În cazul în care ai ales o extropțiune cu perioada contractuală, aceasta trebuie menținută activă 12 luni sau 24 luni, in funcție de perioada contractată.

În cazul în care opțiunea aleasă este fără perioada contractuală, ea trebuie menținută cel putin 30 de zile de la activare.

 
 
   
Cum activez, reactivez sau dezactivez o extraopţiune la Cartela Vodafone?
  • din aplicația My Vodafone > Contul tau> Extraoptiunile mele
  • din contul tau My Vodafone > Contul tau
  • apelează gratuit *100#, secțiunea Promotie, pentru activarea unei extraoptiuni noi sau Contul meu > Optiuni active, unde poți să verifici extraopţiunile active pe contul tău sau sa le dezactivezi.

Important: reînnoirea se face automat.

 
 
   
Opţiunile publice disponibile persoanelor fizice sunt disponibile pentru abonamentele din noul portofoliu Business?

Nu, acestea pot fi activate doar peste abonamente din portofoliul destinat persoanelor fizice.

 
 
   
Ce extraopţiuni cu minute internaţionale pot activa?

Vezi aici lista extraopțiunilor cu minute internaționale.

 
 
   
Cum activez extraopţiuni?

Ca și titular de contract , prin oricare dintre următoarele modalități:

  • online, din contul tău My Vodafone, secţiunea Contul meu > Serviciile mele > Modificare extraopţiuni;
  • cu un apel către *221.
  • cu un apel către *100# dacă ești persoana autorizată în relația cu Vodafone, pentru firma pe care o reprezinți.
 
 
   
Cum pot vedea serviciile şi extraopţiunile active pe fiecare număr?

Pe factură – vei avea un sumar pentru fiecare număr în parte, ce cuprinde abonamentul, extraopţiunile, serviciile folosite de numărul respectiv, precum şi detalierea, dacă ai solicitat în prealabil acest lucru.

În contul My Vodafone , secţiunea Serviciile mele

 
 
   
Ce identitate vor avea apelurile efectuate în zonă şi în afara zonei?

Ambele tipuri de apeluri vor avea identitatea numărului tău de mobil.

 
 
   
Ce se întâmplă dacă ies din zonă în timpul unei convorbiri?

Apelul tău va continua iar tariful convorbirii rămâne neschimbat.