Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Extraopțiuni

 
Minutele sau traficul de internet neconsumate din extraopţiuni se reportează?

Extraopţiunile se activează separat de planul tău tarifar și nu permit reportarea minutelor sau a traficului de Internet.

 
 
   
Cum activez sau dezactivez extraopțiunile mele?

Extraopțiunile se pot activa sau dezactiva astfel:

  • Fără cont, prin aplicația nouă My Vodafone
  • Direct din contul tău My Vodafone aflat pe site-ul vodafone
  • Apelează *100 si acceseaza secțiunea Contul meu
  • Apelează *222 și spune ghidului ”Vreau să activez o extraopțiune ” sau ” Vreau să dezactivez o extraopțiune”.
 
 
   
Cum verific ce conţine abonamentul meu şi ce extraopțuni active am în cont?

Abonamentul si extraopțiunile se pot verifica astfel:

  • În My Vodafone, secţiunea Serviciile mele
  • Apelează *100# si acceseaza Contul meu > Opțiuni active
  • Apelează *222, apoi spune ghidului "Vreau informații despre abonament".