Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Asigurare mobilă

 
Ce se întâmplă dacă îmi schimb telefonul sau tableta?

Trebuie să contactezi Marsh Broker de Asigurare - Reasigurare, la numărul 021.380.8500 sau 0372.744.872 (program 9.00-18.00, de luni până vineri) în vederea înregistrării noului aparat în poliţa ta de asigurare. Acest lucru este extrem de important, întrucât asigurarea se aplică doar în cazul aparatelor înregistrate în poliţă. După ce ai notificat Marsh, vei primi un nou certificat cu noul telefon înregistrat.

 
 
   
Cum îmi pot activa asigurarea mobilă?

În orice magazin Vodafone la cererea ta, în termen de 30 de zile de la achiziţionarea unui telefon sau a unei tablete pe care vrei să o foloseşti în reţeaua Vodafone. Trebuie să semnezi un act adiţional şi să soliciţi termenii şi condiţiile.

Asigurarea Mobilă Vodafone se reînnoieşte automat în fiecare lună, pe o perioadă maximă de 5 ani.