Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Abonament nou

 
Ce acte îmi sunt necesare pentru încheierea unui nou contract?

Documente necesare pentru contractarea Serviciilor Mobile

Dacă nu ai un contract:

  • un act de spaţiu sau permis de conducere;
  • card bancar valid, talon de pensie, cartea de identitate.

Dacă ai deja un abonament la Vodafone activ pe numele tău:

  • Cartea de identitate
  • Cetatean roman cu domiciliul in Romania: carte identitate/buletin identitate
  • Cetatean roman cu domiciliul in strainatate:pasaport turistic cu mentiunea domiciliului in alta tara.
  • Cetatean roman diplomat: pasaport diplomatic emis de MAE

Documente necesare pentru contractarea Serviciilor fixe

Documentele necesare încheierii unui contract Vodafone de către o persoană fizică, cu vârsta peste 18 ani, sunt:

  • Document de identitate prezentat în original         
  1. Cetățean român - BI/ CI           
  2. Cetățean străin - Pașaport, Document de identitate pentru cetățenii din UE, Permis de ședere, Permis de muncă valabil
  • Document de spațiu în original (contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere, contract de moștenire, contract de donație, etc), emise de către autoritățile competente sau vizate de către instituțiile competente
  • Factură de utilități din ultima lună (telefonie fixă, curent electric, gaze, apă)
  • Declarație pe proprie răspundere în care se va menționa că solicitantul locuiește în mod legal în imobilul unde urmează să fie instalat și furnizat serviciul.
 
 
   
Cum îmi pot recupera garanţia depusă la activarea abonamentului?

În funcţie de istoricul de plăţi, garanția poate fi recuperată după 6 luni de la depunerea acesteia, prin oricare dintre următoarele modalități:

  • returnarea prin transfer în contul de plăţi, în termen de maxim 6 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii prin intermediul formularului de asistenţă sau prin apel la *222;
  • returnarea în contul tău bancar în termen de 11 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii prin intermediul formularului de asistenţă sau prin apel la *222, departamentul de relaţii cu clienţii;
  • returnarea în casieriile Vodafone în termen de maxim 6 zile de la înregistrarea cererii - această modalitate este valabilă doar pentru persoanele fizice şi se face pe baza prezentării buletinului de identitate într-una din reprezentanţele Vodafone.
 
 
   
De ce trebuie depuse garanţii sau plăți în avans pentru serviciile Vodafone?

Politica Vodafone prevede depunerea unor garanţii în situaţiile în care clientul:

  • nu prezintă securitate financiară,
  • nu a plătit la timp facturile Vodafone,
  • a avut un contract telecom reziliat pe motive de neplată,
  • are rude care se află în situaţii asemănătoare, respectiv de neplată
  • doreşte activarea mai multor numere, reconectarea unui număr deconectat pe motiv de neplată sau activarea serviciului de roaming încă de la începutul contractului.
 
 
   
Cum recunosc un operator Vodafone, când sunt sunat de către Vodafone?

Numerele operatorilor Vodafone sunt de forma 0372 0x xxxx, mai exact:

  • 0372022222 – ai fost sunat de un agent de la Departamentul de Relaţii cu Clienţii
  • 0372022244 - ai fost sunat de un agent de la Departamentul Plăţi
  • 0372 02 xxxx sau numar generic de forma 0372 xxxxxx - ai fost sunat de un agent de la Departamentele de Vânzare

Important: operatorii Vodafone nu te vor apela niciodată de pe un număr cu identitate ascunsă.

Daca ai fost apelat de cineva despre care nu crezi ca este reprezentant Vodafone, ne poti trimite un mesaj pe pagina noastra de Facebook: https://www.facebook.com/vodafonero

Te sfătuim să citești și informațiile de aici pentru prevenirea fraudei: https://www.vodafone.ro/frauda/

 
 
   
Dacă nu am contract de casă, cu ce alt act îmi pot încheia un contract la Vodafone?

Pentru un contract nou, poți folosi unul dintre următoarele documente:

  1. Permisul de conducere
  2. Cardul bancar valid
  3. Talonul de pensie