Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Abonament nou

 
Ce acte îmi sunt necesare pentru încheierea unui nou contract?

Dacă nu ai un contract:

  • un act de spaţiu sau permis de conducere;
  • card bancar valid, talon de pensie, cartea de identitate.

Dacă ai deja un abonament la Vodafone activ pe numele tău:

  • Cartea de identitate
  • Cetatean roman cu domiciliul in Romania: carte identitate/buletin identitate
  • Cetatean roman cu domiciliul in strainatate:pasaport turistic cu mentiunea domiciliului in alta tara.
  • Cetatean roman diplomat: pasaport diplomatic emis de MAE
 
 
   
Dacă nu am contract de casă, cu ce alt act îmi pot încheia un contract la Vodafone?
  • Permisul de conducere
  • cardul bancar valid
  • talonul de pensie
 
 
   
De ce trebuie depuse garanţii sau plăți în avans pentru serviciile Vodafone?

Politica Vodafone prevede depunerea unor garanţii în situaţiile în care clientul:

  • nu prezintă securitate financiară,
  • nu a plătit la timp facturile Vodafone,
  • a avut un contract telecom reziliat pe motive de neplată,
  • are rude care se află în situaţii asemănătoare, respectiv de neplată
  • doreşte activarea mai multor numere, reconectarea unui număr deconectat pe motiv de neplată sau activarea serviciului de roaming încă de la începutul contractului.
 
 
   
Pot primi factură separată pentru numărul nou activat?

Desigur, menţionând acest lucru la încheierea contractului. Pentru această modificare ţi se va percepe o taxă. ( 3.6 euro, TVA inclus)

 
 
   
Ce acte sunt necesare pentru trecerea unui număr de la Cartela Vodafone la abonament?

Dacă ai deja un abonament activ pe numele tău, ai nevoie de o carte de identitate.

Dacă nu ai încă un contract, pe lângă buletin sau cartea de identitate, vei mai avea nevoie şi de un act de spaţiu sau permis de conducere, card bancar sau talon de pensie.

 
 
   
Cum îmi pot recupera garanţia depusă la activarea abonamentului?

În funcţie de istoricul de plăţi, garanția poate fi recuperată după 6 luni de la depunerea acesteia, prin oricare dintre următoarele modalități:

  • returnarea prin transfer în contul de plăţi, în termen de maxim 6 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii prin intermediul formularului de asistenţă sau prin apel la *222;
  • returnarea în contul tău bancar în termen de 11 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii prin intermediul formularului de asistenţă sau prin apel la *222, departamentul de relaţii cu clienţii;
  • returnarea în casieriile Vodafone în termen de maxim 6 zile de la înregistrarea cererii - această modalitate este valabilă doar pentru persoanele fizice şi se face pe baza prezentării buletinului de identitate într-una din reprezentanţele Vodafone.
 
 
   
Cum recunosc un operator Vodafone, când sunt sunat de către Vodafone?

Numerele operatorilor Vodafone sunt de forma 0372 0x xxxx, mai exact:

  • 0372022222 – ai fost sunat de un agent de la Departamentul de Relaţii cu Clienţii
  • 0372022244 - ai fost sunat de un agent de la Departamentul Plăţi
  • 0372 02 xxxx sau numar generic de forma 0372 xxxxxx - ai fost sunat de un agent de la Departamentele de Vânzare

Poţi apela oricând Departamentul de Relaţii cu Clienţii, la numărul netaxabil *222 sau 0040372022222 pentru a verifica proveniența apelului.

Important: operatorii Vodafone nu te vor apela niciodată de pe un număr cu identitate ascunsă.