Se încarcă...

Microsoft® Office 365

Instrumentele Microsoft Office au fost dintotdeauna resurse importante ale afacerii tale. Acum a venit momentul să le oferi și mai multă putere pentru a face munca echipei tale mai ușoară și mai eficientă, totul la un cost redus pentru tine.

Alege unul dintre abonamentele Microsoft Office 365 și oferă acces la documente tuturor membrilor echipei tale, ajutându-i să colaboreze și din birou și din afara lui. Vor putea face acest lucru indiferent de dispozitivul folosit pentru conectare și vor fi mereu protejați de amenințarea virusurilor și SPAM-ului.

Adaugi mai multă putere
programelor Office

Lansezi și întreții un site
Web profesionist

Partajezi documente și
colaborezi online cu colegii

Accesezi emailul și calendarul de pe computer, web și smartphone

Ai acces practic oriunde și pe
aproape orice tip de dispozitiv

Mesagerie instant, prezență și
conferințe online

Creezi, stochezi și editezi
documente Office online

Microsoft contribuie la menținerea securității și confidențialității datelor

Pachetul Microsoft 365 de la Vodafone a fost creat pentru un business ca al tău. Acesta îţi oferă produsele Microsoft pe care le cunoşti şi în care ai încredere şi conexiunea sigură de la Vodafone de care ai nevoie pentru a lucra aşa cum îţi doreşti: de pe orice dispozitiv, de oriunde.

Exchange Online

Poștă electronică, calendar și persoane de contact, la înaltă calitate, pe computer, de pe telefon sau de pe Web.

Caracteristici

  • Utilizatorii pot regăsi poșta electronică, calendarele și persoanele de contact de aproape oriunde, utilizând computerul, browserul sau telefonul.
  • Cutii poștale ale utilizatorilor de 25 GO care se integrează fără probleme cu Outlook și pot trimite atașări de până la 25 MO.
  • Acces la instrumente de gestionare online ușor de utilizat care permit administrarea permisiunilor utilizatorilor și a setărilor serviciilor și configurarea poștei electronice pe domeniu.

Share Point Online

Share Point Online vă permite să creați site-uri pentru partajarea documentelor și informațiilor cu colegii și clienții.

Cele mai importante caracteristici

  • Partajați și gestionați documente importante rapid, atât online, cât și offline row
  • Invitați utilizatori externi să lucreze la proiecte, documente și alte date importante
  • Asigurați punerea la curent a tuturor cu informații și știri despre firmă

Lync Online

Vă conectați cu alte persoane cu ajutorul mesageriei instant (IM), apelurilor video și întâlnirilor online.

Caracteristici

  • Primiți informații de prezență în timp real, inclusiv fotografii, starea de disponibilitate și locația, precum și mesagerie instant îmbunătățită (IM) pentru o conectare efectivă și eficientă.
  • Faceți apeluri cu voce între computerul dvs. și alți utilizatori Lync din organizația dvs. sau din alte organizații care folosesc Lync.
  • Creați, moderați și vă alăturați la întâlniri preplanificate sau spontane, folosind audio, video și web, cu persoane din interiorul și din exteriorul organizației dvs.
  • Perfecționați prezentările online cu funcții precum partajarea ecranului și tabla albă virtuală.
  • Permiteți-le clienților să participe la conferințele telefonice Lync chiar dacă nu sunt clienți Office 365.

Office Professional Plus

Disponibil în anumite planuri de servicii Microsoft Office 365, Office Professional Plus asigură productivitatea Office ca serviciu flexibil cu plata pe parcurs. Este o experiență completă Office de înaltă clasă care se asigură că veți avea întotdeauna cele mai recente versiuni ale tuturor aplicațiilor desktop Office.

Caracteristici

  • Include Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath, SharePoint Workspace și Lync
  • Office Professional Plus se poate instala pe cinci dispozitive per utilizator.
  • Cu un plan Office 365 E3, Utilizatorii dvs. vor primi cea mai recentă versiune de Office Professional Plus livrată chiar pe desktopul lor.

Office Web Apps

Utilizați browserul web pentru a crea, vizualiza și edita fișiere Word, Excel, PowerPoint și OneNote online.

Caracteristici

  • Office Web Apps sunt prietenoase cu browserele, puteți crea documente utilizând Internet Explorer, Chrome, Safari sau Firefox
  • Deschideți și editați fișiere create în Office 2007, Office 2008 pentru Mac, Office 2010 și Office 2011 pentru Mac
  • Mențineți o formatare coerentă a fișierelor Office între desktop și web

Vezi care dintre abonamente este cel potrivit pentru tine!

Tabel de comparaţie abonamente
Abonament Cost pe luna Detalii

E-mail exchange
online

3.30 € pe lună 50.000+ număr maxim utilizatori:
  • Integrare completă cu Outlook** și acces web la e-mail, calendare și persoane de contact
  • E-mail în cloud care utilizează propriul dvs. nume de domeniu
  • Calendare partajate
  • Filtrare anti-spam configurabilă
  • Sincronizare Active Directory
  • Cutii poștale de 25 GB și capacitatea de a trimite atașări de până la 25 MB
  • Asistență prin telefon
**Este necesar Microsoft Outlook 2007 sau o versiune mai nouă.

Firme de
dimensiuni
medii și
întreprinderi plan E1

6.50 € pe lună 50.000+ număr maxim utilizatori:
  • E-mail în cloud care utilizează propriul dvs. nume de domeniu
  • Calendare partajate
  • Mesagerie instant, apelare computer la computer și conferințe video
  • Vizualizare și editare pe web a fișierelor Word, Excel, PowerPoint și OneNote
  • Site de echipă pentru partajarea fișierelor
  • Site web public
  • Filtrare anti-spam și anti-malware
  • Sincronizare Active Directory
  • Filtrare anti-spam configurabilă
  • Intranet SharePoint care acceptă până la 300 de subsite-uri
  • Asistență prin telefon

Firme de
dimensiuni
medii și
întreprinderi plan E3

19.00 € pe lună 50.000+ număr maxim utilizatori:
  • E-mail în cloud care utilizează propriul dvs. nume de domeniu
  • Calendare partajate
  • Mesagerie instant, apelare computer la computer și conferințe video
  • Vizualizare și editare pe web a fișierelor Word, Excel, PowerPoint și OneNote
  • Site de echipă pentru partajarea fișierelor
  • Site web public
  • Filtrare anti-spam și anti-malware
  • Sincronizare Active Directory
  • Filtrare anti-spam configurabilă
  • Intranet SharePoint care acceptă până la 300 de subsite-uri
  • Asistență prin telefon
  • Abonament la versiunea desktop de Office Professional Plus 2010 (pentru un număr de până la 5 dispozitive pentru un utilizator)
  • Arhivare pentru e-mail și capacitate de stocare nelimitată
  • Suport pentru pentru poștă vocală găzduită
Abonament Cost pe luna Detalii

Termeni și condiții