Se încarcă...

Apreciere Internațională

Vodafone a fost recunoscută recent, de unele dintre cele mai prestigioase topuri internaţionale, pentru valoarea business-ului, inovaţie, încredere şi etică:

  • Conform topului Forbes Global 2000 pentru anul 2009, Vodafone se situează printre cele mai mari companii din lume;
  • Revista Business Week plasează Vodafone în topul celor mai inovative companii la nivel mondial, în urma analizei realizate împreună cu Boston Consulting Group;
  • În urma studiului realizat de revista Reader’s Digest, Trusted Brand 2009, Vodafone a fost nominalizat drept cel mai de încredere brand de telecom din România;
  • Analiza institutului american Ethisphere include Vodafone în topul celor mai etice companii la nivel global.

În fiecare an, revista americană Forbes realizează Global 2000, topul celor mai mari 2.000 de companii din lume listate la bursă, criteriile folosite fiind volumul vânzărilor, activele şi valoarea de piaţă a acestora. Vodafone s-a clasat în anul 2009 pe locul 20, cu o valoare de piață de 93,66 de miliarde de dolari și vânzări de 70,39 miliarde de dolari. Acesta este unul dintre cele mai renumite şi apreciate topuri din lume, fiind considerat un indicator important pentru identificarea companiilor lider de piaţă la nivel mondial.

Vodafone Group ocupă o poziție extrem de onorantă, situându-se între primele 20 cele mai mari companii din lume. Vezi www.forbes.com/global2000.

Cele mai inovative soluții de comunicare pentru afacerea ta

Strategia Vodafone de a investi permanent în inovaţie, în ideile noi, în creativitate a dus la plasarea sa pe locul 25 în Topul celor mai inovatoare companii din lume, realizat în urma unei cercetări anuale de către revista Business Week, pe baza analizei întocmite de Boston Consulting Group.

Topul Business Week acordă recunoaştere internaţională companiilor a căror cultură valorizează creativitatea, oferă produse şi servicii noi şi valoroase, o experienţă unică pentru clienţii lor şi susţin un model de business bazat pe inovaţie.

Poziţia ocupată de Vodafone în anul 2009 în topul celor mai inovatoare companii se bazează pe răspunsurile oferite de cei 2.700 de manageri de top din întreaga lume care au participat la cercetare, alături de valorile pozitive ale celorlalţi trei indicatori folosiţi: valoarea dividendelor, veniturile şi creşterea marginală ale ultimilor trei ani.

Ca parte a Vodafone Group, Vodafone România a promovat o lungă listă de premiere pe piaţa locală de telecomunicaţii, inovaţia situându-se în centrul modelului său de business. Ai fost alături de noi odată cu dezvoltarea reţelei naţionale HSDPA 7,2 Mbps în peste 500 de localităţi. Ai acces la o rețea bazată în totalitate pe Internet Protocol, cel mai modern standard din industrie și toate acestea pentru că beneficiem din plin de expertiza şi oportunităţile unice oferite de apartenenţa la cea mai mare comunitate mobilă din lume.

Vodafone - cel mai de încredere brand de telecom din România

Revista Reader’s Digest a dat publicității rezultatele Trusted Brand 2009, studiu care își propune să afle care sunt cele mai de încredere mărci în percepția europenilor.