Se încarcă...

vodafone-duce-divertismentul-digital-la-nivelul-urmator-prin-lansarea-hit-play-un-show-muzical-suta-la-suta-digital Vodafone duce divertismentul digital la nivelul următor prin lansarea Hit Play un show muzical 100% digital

  • Hit Play își propune să găsească următorul star muzical din România oferind concurenților posibilitatea de a se exprima și cânta liber pe scena online a show-ului muzical
  • Olivia Addams, Speak și Marius Moga sunt jurații, iar Emma Ștefan este gazda acestui spectacol de muzică unic
  • Hit Play democratizează accesul pentru adolescenți și nu numai la scena digitală unde aceștia vor avea libertatea de a se exprima prin intermediul muzicii

București, 29 iulie 2021 – Vodafone lansează Hit Play, primul show muzical 100% digital din România. Olivia Addams, Speak și Marius Moga sunt jurații acestui show și, împreună cu gazda, Emma Ștefan, pornesc într-o călătorie antrenantă pentru a descoperi în mediul digital următorul star din România, care va fi recompensat cu o piesă compusă și produsă de Marius Moga, dar și cu 25.000 de euro. Vodafone România va susține, totodată, realizarea clipului muzical și promovarea necesară pentru a deveni următorul hit fredonat de întreaga țară.

Misiunea Vodafone de a conecta pentru un viitor mai bun și de a conduce o schimbare pozitivă pentru societate este susținută și prin lansarea Hit Play, care reprezintă o oportunitate extraordinară pentru adolescenți și nu numai de a-și îndeplini visurile. Hit Play este primul show din România care înglobează toate componentele unul show de talente tradițional, reinventându-l pentru zona digitală prin interactivitate. Hit Play își propune să fie acel spectacol de talente care revoluționează categoria și încurajează pe oricine să-și urmeze visurile, prin punerea la dispoziție a unei scene digitale accesibilă oricui, de oriunde, și oferind publicului puterea de a decide următorii pași. Acum, participanții au șansa și libertatea de a se exprima oricum doresc și de a interpreta melodiile preferate în stilul lor. Aceștia pot accesa pe www.hitplay.vodafone.ro un repertoriu extins de cântece și pot alege ceea ce li se potrivește cel mai bine în bătălia pentru marele premiu.

Orice persoană care are cel puțin 14 ani împliniți este binevenită să participe la competiție prin încărcarea unei audiții video pe Instagram folosind #HitPlayVodafone.

„La Vodafone, ne urmăm misiunea de a construi o societate digitală și incluzivă. Prin utilizarea tehnologiei și a creativității noastre, deschidem o nouă cale în ceea ce privește divertismentul. Prin lansarea Hit Play, punem de la dispoziție o scenă digitală pentru orice pasionat de muzică care vrea să se afirme și să își urmeze visul. Vă invit să fiți parte din acest show original și să descoperim împreună viitorul mare cântăreț din România ales de votul publicului”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Director, Vodafone România.

După trei săptămâni de înscrierei, vor urma două săptămâni de preselecții pe parcursul cărora jurații vor face o primă selecție a celor mai bune înregistrări. Ulterior, publicul va avea șansa de a vota participanții favoriți în următoarele etape: audiții live pe Instagram, provocările digitale și marea finală. Toate aceste etape vor pune la încercare abilitățile muzicale ale concurenților, dar și prezența scenică.

Marea finală este programată pentru această toamnă și va fi transmisă live pe hitplay.vodafone.ro. Cei mai buni trei concurenți se vor lupta pentru votul publicului și pentru marele premiu: 25.000 de euro și o melodie produsă și compusă de Marius Moga.

Show-ul va fi transmis pe Instagram și în fiecare vineri publicul va avea oportunitatea de a vota cântărețul favorit pe hitplay.vodafone.ro. În fiecare duminică, oamenii sunt invitați să urmărească videoclipurile live de pe Instagram în care vor fi anunțați concurenții care vor merge mai departe în competiție.

Toate detaliile despre competiție și programul complet al transmisiunilor sunt disponibile pe www.hitplay.vodafone.ro.

Despre Vodafone
Vodafone este o companie lider în domeniul telecomunicațiilor în Europa și Africa. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun” care permite o societate digitală incluzivă și durabilă. Experiența și prezența noastră extinsă ne oferă oportunitatea unică de a susține schimbarea pozitivă pentru societate. Rețelele noastre mențin familiile, prietenii, afacerile și guvernele conectate – așa cum a fost demonstrate clar în cazul Covid-19 - și avem un rol esențial în menținerea funcționării economiilor și a sectoarelor critice, precum educația și asistența medicală.

Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa și cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Platforma noastră de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 50 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 49 de rețele mobile partenere. La 30 iunie 2021, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.

Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile noastre de maternitate și concediu parental, prin furnizarea de oportunități multiple de dezvoltare femeilor cu ajutorul conexiunilor mobile și fixe, precum și prin îmbunătățirea accesului la educație și abilități digitale pentru femei și pentru societate, în general. Apreciem și tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.

Totodată, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50% până în 2025, până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 și până în iulie 2021 în Europa, reutilizând, revânzând sau reciclând 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.

Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.