Se încarcă...
  • Vodafone a implementat pentru Lactalis Romania – Albalact, Covalact și Dorna Lactate - o soluție completă de Business Intelligence pentru eficientizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare;
  • Soluția permite diviziei Lactalis Logistic să crească performanța și eficiența întregii flote de vehicule pentru a se asigura că, în final, produsele companiei ajung la raft la timp și în stare foarte bună.

București, 31 august 2021 – Lactalis Romania, liderul pieței de lapte cu brandurile Albalact, Covalact și Dorna Lactate, a ales soluția Vodafone de Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea și monitorizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare. Soluția permite diviziei Lactalis Logistic să crească performanța și eficiența flotei de vehicule, asigurând predictibilitate, trasabilitate, scăderea timpilor în trafic, cu impact direct asupra respectării standardelor de calitate a produselor care ajung, astfel, la raft la timp și în stare foarte bună pentru consumatori.

Soluția de Business Intelligence este o soluție completă, ce include componenta Route Planner de planificare și monitorizare a rutelor zilnice ale flotei de vehicule Lactalis Logistic, care permite optimizarea rutelor pentru reducerea numărului de kilometri parcurși pentru livrări și scăderea timpilor în trafic. De asemenea, componenta Vodafone FMS Logistics asigură monitorizarea și gestionarea rutelor planificate, precum și verificarea cu ușurință a stadiului tuturor livrărilor zilnice. Mai mult, soluția include componenta Vodafone FMS Logistics Mobile, o aplicație mobilă pentru șoferi, care îi ajută pe aceștia în activitatea zilnică, prin funcționalități precum primirea ordinelor de livrare a comenzilor, comunicarea rapidă cu dispecerul, asistență pentru navigarea optimă la următorul punct de livrare, afișarea detaliilor de livrare pentru fiecare punct.

Totodată, soluția Vodafone oferă Lactalis Logistic un instrument extrem de util care ajută clientul în luarea unor decizii strategice, precum identificarea unor poziții geografice cheie pentru posibilitatea deschiderii unui depozit sau a unui punct de cross-docking, în funcție de pozițiile geografice ale clienților, sau efectuarea unor scenarii prin care să se poată determina cu ușurință numărul de vehicule necesare în cazul evoluției volumelor de marfă în viitor.

Digitalizarea proceselor de optimizare a rutelor de livrare și urmărire a execuției livrărilor ne oferă vizibilitatea de care avem nevoie. Această soluție ne ajută mult la identificarea elementelor care necesită îmbunătățiri, a zonelor în care activitatea poate deveni mai eficientă, astfel încât produsele noastre să ajungă la consumatori în timpul optim, cu respectarea rigorilor de calitate și siguranță alimentară”, declară Cristian Todor, Director IT, Lactalis Romania.

Viziunea Vodafone este ca alături de clienții noștri, prin digitalizare, să creăm un mediu de business mai puternic și pregătit să facă față oricăror provocări, contribuind, totodată, la dezvoltarea economiei și a societății în care trăim. Ne bucurăm că în acest proiect susținem Lactalis România prin companiile Albalact, Covalact și Dorna Lactate în promisiunea de a le oferi consumatorilor întotdeauna produsele la timp și în cea mai bună stare. Acest proiect este un exemplu elocvent pentru modul în care tehnologia și soluțiile digitale aduc valoare reală și tangibilă în business, mai ales acolo unde complexitatea proceselor operaționale este semnificativă, ca în cazul de față, precum cele din depozit și apoi din procesul de livrare”, spune Dinu Dragomir, Country Sales Manager, Enterprise Business Unit, Vodafone România.

Despre Vodafone

Vodafone este o companie lider în domeniul telecomunicațiilor în Europa și Africa. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun” care permite o societate digitală incluzivă și durabilă. Experiența și prezența noastră extinsă ne oferă oportunitatea unică de a susține schimbarea pozitivă pentru societate. Rețelele noastre mențin familiile, prietenii, afacerile și guvernele conectate – așa cum a fost demonstrate clar în cazul Covid-19 - și avem un rol esențial în menținerea funcționării economiilor și a sectoarelor critice, precum educația și asistența medicală.

Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa și cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Platforma noastră de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 50 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 49 de rețele mobile partenere. La 30 iunie 2021, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.

Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile noastre de maternitate și concediu parental, prin furnizarea de oportunități multiple de dezvoltare femeilor cu ajutorul conexiunilor mobile și fixe, precum și prin îmbunătățirea accesului la educație și abilități digitale pentru femei și pentru societate, în general. Apreciem și tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.

Totodată, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50% până în 2025, până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 și până în iulie 2021 în Europa, reutilizând, revânzând sau reciclând 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.

Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.

Despre Lactalis Romania

Cu o tradiție de aproape 90 de ani, Grupul Lactalis este cea mai mare companie de lactate din lume, având activități operaționale în 83 de țări de pe toate continentele. Din anul 2008, Lactalis a devenit unul dintre cei mai importanți jucători pe piața din România.

Lactalis România cuprinde trei companii active în industria lactatelor - Albalact, Covalact și Dorna Lactate, o companie în industria sucurilor – Parmalat și o companie de logistică – Lactalis Logistic. Lactalis România reunește peste 2300 de angajați, are 6 branduri românești de notorietate (Zuzu, Albalact, Covalact, LaDorna, Fulga și Rarăul) și 4 mari branduri internaționale (President, Galbani, Parmalat și Santal). Activitățile de producție ale companiilor se desfășoară astăzi în 5 fabrici, dintre care cele mai mari sunt fabrica Albalact din Oiejdea, județul Alba, Covalact din Sf. Gheorghe, județul Covasna și Rarăul din Câmpulung Moldovenesc, județul Suceava. Lactalis România vinde peste 200.000 de tone de produse finite în fiecare an și are o cifră de afaceri de aproape 250 de milioane de euro. Lactalis Romania este și cel mai mare colector de lapte din România, cu peste 250 de milioane de litri de lapte colectați anual.

Albalact este liderul categoriei de lapte cu brandul Zuzu și liderul categoriei de unt și smântână, cu brandul tradițional Albalact. Dorna Lactate cu brandul LaDorna este liderul pieței de lapte UHT și lapte fără lactoză. Brandul Covalact de Țară este prima alegere a consumatorilor în categoriile brânză proaspătă de vaci, brânză Făgăraș, lapte bătut și sana.

Lactalis Romania susține constant proiecte de responsabilitate socială care privesc mediul, educația și sănătatea și se implică activ în comunitățile în care își desfășoară activitatea, în mod special în sprijinul categoriilor sociale defavorizate.