Vodafone România anunță rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2020
- Veniturile din servicii sunt de 195,1 milioane de euro în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2020, înregistrând o scădere de 2.3% în comparație cu perioada similară a anului trecut
București, 16 noiembrie 2020 – Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2020, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.
Vodafone România continuă să înregistreze performanțe bune, în ciuda contextului dificil din trimestrul încheiat la 30 septembrie 2020.
Veniturile din servicii se află la valoarea de 195,1 milioane de euro și continuă să fie stabile pe evoluția trimestrială. În comparație cu perioada similară a anului trecut, veniturile din servicii raportate au înregistrat o scădere de 2.3%.
Baza de clienți a Vodafone România a atins valoarea de 10,798,349 clienți la 30 septembrie 2020.
Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: „În trimestrul precedent, ne-am concentrat și mai mult pe contribuția adusă pentru reducerea decalajului digital, care are consecințe dramatice în domenii cheie, precum educația, ce pot fi văzute acum atât de clar în contextul pandemic în care ne aflăm. Fiecare elev trebuie să aibă acces la instrumentele necesare, astfel încât să poată beneficia de educație digitală și ne angajăm să facem acest lucru posibil. Este nevoie de mult efort, dar cred că dacă acționăm împreună putem realiza lucruri grozave. Sprijinul nostru pentru educație a cuprins mai multe inițiative în ultimele luni. Prin campania „Împreună nu lăsăm niciun elev în urmă”, am reușit să ajungem la o sumă de aproape 200.000 de euro, cu sprijinul Fundației Vodafone România care a dublat donațiile strânse. Aceste fonduri sunt utilizate pentru noii beneficiari ai programului educațional „Școala din valiză”, care vor avea astfel tablete și servicii de comunicații care să le permită să continue să învețe. În paralel, am continuat să extindem programul „Școala din valiză” la mai multe școli din mediul rural, dezvoltând soluții de comunicații, precum și prin furnizarea de echipamente și soluții de învățare pentru elevi și profesori. De asemenea, vom furniza peste 100.000 de tablete cu servicii de comunicații mobile în cadrul licitației lansate de Ministerul Educației.
În acest trimestru, am marcat o nouă etapă în călătoria noastră de a deveni un operator convergent prin lansarea serviciului inovator Vodafone TV și a noilor oferte de servicii fixe și mobile. Acum, românii au posibilitatea de a se bucura de cea mai extinsă grilă de programe TV lineare și de cea mai cuprinzătoare librărie video on demand prin intermediul primului mediabox 4K de pe piață. Clienții pot beneficia de o interactivitate perfectă între dispozitive, ceea ce asigură utilizatorilor flexibilitate și o adevărată experiență multi-ecran, dar și funcții avansate care le permit să aleagă când și unde să vizioneze programele lor preferate sau să controleze conținutul pe care îl urmăresc, inclusiv emisiuni TV live.
Ne vom continua misiunea de a contribui la dezvoltarea României digitale și de a crea un viitor mai bine conectat și mai rezilient. Personal, consider că toată lumea, de la companii până la autorități, trebuie să continue să acționeze cu determinare pentru a depăși această criză pandemică și să lucreze împreună pentru a reconstrui România”.
Despre Vodafone
Vodafone este o companie lider în domeniul telecomunicațiilor în Europa și Africa. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, iar capabilitățile, experiența și prezența noastră extinsă ne oferă oportunitatea unică de a susține schimbarea pozitivă pentru societate. Rețelele noastre mențin familiile, prietenii, afacerile și guvernele conectate și – așa cum a fost demonstrat clar în situația generată de Covid-19 – avem un rol esențial în menținerea funcționării economiilor și a sectoarelor critice, precum educația și asistența medicală.
Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa, este cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume, iar platforma noastră de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 45 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 48 de rețele mobile partenere. La 30 iunie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV și peste 112 milioane de dispozitive IoT conectate.
Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile de concediu de maternitate și parental, sprijinim femeile să-și atingă potențialul cu ajutorul serviciilor de comunicații și îmbunătățind accesul la educație și abilități digitale pentru femei, tinere și pentru societate, în general. Tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.
De asemenea, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gazele cu efect de seră cu 50% până în 2025, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 pentru operațiunile sale și prin reutilizarea, revânzarea sau reciclarea a 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.
