Se încarcă...

Vodafone România anunţă rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2014

  • Un număr total de 8.604.569 de clienţi, dintre care 8.016.023 utilizatori ai serviciilor mobile, la 31 decembrie 2014
  • ARPU mobil a fost 6,2 Euro, în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2014
  • Veniturile din servicii au atins 166,9 milioane de Euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2014
  • Excluzând impactul reducerii drastice a tarifelor de interconectare, veniturile din servicii au crescut cu 8,8% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2014, faţă de aceeaşi perioada a anului trecut
  • Consumul de date mobile a crescut cu 76,6% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2014, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut

Bucureşti, România – 5 februarie 2014 – Vodafone România anunţă indicatorii financiari principali pentru al treilea trimestru al anului fiscal 2014-2015, încheiat la 31 decembrie 2014, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc..

Vodafone România a înregistrat un număr total de 8.604.569 de clienţi* la 31 decembrie 2014, dintre care 8.016.023 utilizatori ai serviciilor mobile, în creştere cu 97.130, faţă de trimestrul precedent.

ARPU mobil al Vodafone România a ajuns la 6,2 Euro în ultimele trei luni.

Veniturile din servicii au scăzut cu 5,8% pe baza organică, faţă de acelaşi trimestru al anului anterior, că urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, intrată în vigoare la 1 aprilie 2014. Dacă excludem impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 8,8% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut, pe baza organică.

La 31 decembrie 2014, abonaţii serviciilor Vodafone reprezentau 42,1% din baza de clienţi, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 57,9%. Utilizatorii serviciilor postpaid au crescut cu 2 puncte procentuale faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Consumul de date mobile a crescut cu 76,6% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2014, comparativ cu aceeaşi perioada a anului trecut

Rata de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori a crescut cu 6 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2014, în comparaţie cu aceeaşi perioada a anului trecut. Vânzările de smartphone-uri au crescut cu 41% faţă de aceeaşi perioada a anului trecut şi cu 29% faţă de trimestrul anterior, dintre care vânzările de smartphone-uri 4G au crescut cu 78,8%.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gama de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 54 de reţele partenere în întreaga lume şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. La 31 decembrie 2014, Vodafone avea 443 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 11 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.vodafone.com.

*Numărul de clienţi include utilizatorii serviciilor mobile, ai serviciilor de voce şi internet fix şi m2m.

Notă: Vodafone România raportează rezultatele financiare în funcţie de anul fiscal britanic, care începe la 1 aprilie şi se încheie la 31 martie. Rezultatele raportate astăzi corespund celui de-al treilea trimestru al anului financiar în curs, 2014-2015.