Se încarcă...

Vodafone România anunţă rezultatele financiare pentru anul fiscal 2014/2015, încheiat la 31 martie 2015

  • Un număr total de 8.651.985 clienţi, dintre care 8.056.278 utilizatori ai serviciilor mobile, la 31 martie, 2015
  • ARPU mobil a fost de 6 euro pentru trimestrul încheiat la 31 martie, 2015
  • Veniturile din servicii au fost de 656,6 milioane de euro pentru întregul an fiscal
  • Dacă excludem impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii au crescut cu 7,2% în anul fiscal încheiat la 31 martie, 2015, comparativ cu aceeaşi perioada a anului trecut
  • Consumul de date a crescut cu 75, 6% în anul fiscal încheiat la 31 martie, 2015, comparativ cu anul trecut

Bucureşti, 19 mai, 2015 – Vodafone România anunţă principalii indicatori financiari pentru anul fiscal 2014/2015, corespunzând perioadei 1 aprilie, 2014 – 31 martie, 2015, conform rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc..

Vodafone România a înregistrat un număr total de 8.651.985 clienţi* la 31 martie, 2015, în creştere cu 47.416 faţă de trimestrul precedent. Din numărul total de clienţi, 8.056.278 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

ARPU mobil a ajuns la 6 Euro în ultimele trei luni.

Veniturile din servicii pentru întregul an financiar 2014/2015 au fost de 656,6 milioane de euro, în scădere cu 6,7% faţă de anul trecut, pe baza organică. Dacă excludem impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România, pentru întreg anul fiscal 2014/ 2015, au crescut cu 7,2%, tot pe baza organică.

La 31 martie 2015, abonaţii serviciilor Vodafone România reprezentau 41,9% din baza de clienţi, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 58,1%. Din totalul utilizatorilor de servicii mobile, utilizatorii serviciilor pe baza de abonament au crescut cu 1,3 puncte procentuale, faţă de aceeaşi perioada a anului trecut.

Consumul de date a crescut cu 75,6% în anul fiscal încheiat la 31 martie, 2015, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie 2015, rata de penetrare a terminalelor de tip smartphone în baza de clienţi a Vodafone România a crescut cu 5,7 puncte procentuale, comparativ cu anul trecut, iar vânzările de smartphone-uri au crescut cu 49% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 54 de reţele partenere în întreaga lume şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. La 31 martie 2015, Vodafone avea 445,8 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 12 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.vodafone.com.

*Numărul de clienţi include utilizatorii serviciilor mobile, ai serviciilor de voce şi internet fix şi ai serviciilor M2M.