Se încarcă...

Reţeaua Vodafone de magazine în franciză a depăşit 100 de unităţi

  • Francizele Vodafone sunt prezente în 66 de oraşe din 36 de judeţe ale ţării

Bucureşti, România – 23 martie 2015 – Reţeaua Vodafone de magazine deschise în sistem de franciză a depăşit 100 de unităţi, în 66 de oraşe din 36 de judeţe, la nivel naţional.

“Prin acest program, oferim partenerilor de franciză un business la cheie sub brandul Vodafone. Din octombrie 2013 şi până în prezent, peste 50 de antreprenori au creat mai mult de 400 de locuri de muncă, în întreagă ţară. Acţiunile de promovare, implicarea permanentă în operaţiuni şi experienţă antreprenorilor în pieţele locale au fost elementul cheie în dezvoltarea, diferenţierea şi performanţă acestor francize. Vom continua să dezvoltăm reţeaua de distribuţie prin canalul de francize şi acest model de business. Suntem satisfăcuţi de modul în care se desfăşoară dezvoltarea reţelei de francize, de performanţă şi de atenţia acordată clienţilor. În perioada următoare, vom extinde reţeaua de magazine în regim de franciză, cu zeci de noi locaţii”, a declarat Alexandru Băloi, Director, Indirect Sales & Distribution, Vodafone România.

În prezent, oraşele cu cel mai mare număr de magazine deschise în sistemul de franciză sunt: Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Piteşti, Arad, Baia Mare, Brăila, Iaşi, Ploieşti, Târgu Mureş, Câmpulung, Focşani, Piatra Neamţ, Slobozia, Suceava, Timişoara şi Zalău.

Reţeaua de magazine deschise în sistemul de franciză include şi 52 de unităţi deja aliniate la noua identitate şi noul design global al Grupului Vodafone. Utilizatorii Vodafone se pot bucura de cea mai bună experienţă de voce şi date în Supernet™ 4G, pe cele mai noi şi performanţe terminale, alături de produsele şi serviciile Vodafone.

Programul de Franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experienţa de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleaşi standarde de imagine şi calitate a serviciilor ca şi magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele şi aplicaţiile Vodafone, precum şi la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.

Antreprenorii interesaţi pot afla mai multe informaţii despre programul de franciză pe pagina www.vodafone.ro, la secţiunea Cariere/ Partener de franciză Vodafone şi se pot înscrie formal la secţiunea Cariere/Posturi disponibile, poziţia de Partener franciză Vodafone, în funcţie de regiunea şi oraşul de interes.

Vodafone are în acest moment aproximativ 160 de magazine proprii şi alte câteva sute de magazine deţinute de partenerii exclusivi.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gama de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone are divizii în 26 de ţări, 54 de reţele partenere în întreaga lume şi operaţiuni de broadband fix în 17 ţări. La 31 decembrie 2014, Vodafone avea 438 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 11 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.vodafone.com.