Se încarcă...

Vodafone Romania câștigă “Brand Grand Prix” la Festivalul“Golden Drum” 2014

  • Campania „Ghiță Ciobanul”, semnată Vodafone România și McCann București, a câștigat 4 premii la cea de 21-a ediție a Festivalului Internațional de Publicitate “Golden Drum”, desfășurat la Portoroz, Slovenia
  • În 2014, aceeași campanie, avându-l în prim plan pe celebrul cioban, a câștigat trofeul “Bronze Lion” la festivalul “Cannes Lions” și Premiul Grand Effie

Bucureşti, 15 octombrie, 2014 – Vodafone România a primit vineri, 10 octombrie, trofeul “Brand Grand Prix”, în cadrul Galei Festivalului Internaţional “Golden Drum” 2014, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrală şi de Est. Este a doua oară în ultimii 4 ani când juriul Golden Drum desemnează Vodafone România drept cel mai performant şi creativ brand din regiune.

Anul acesta, campania “Ghiţă Ciobanul” a avut 4 nominalizări şi a câştigat 4 premii în competiţie - Premiul Grand Prix la cea mai prestigioasă categorie din festival – Integrated Campaigns, 2 premii Golden Drum la categoria Digital (Single Channel) şi la categoria Digital (Mulţi-Channel) şi 1 premiu Silver Drum la categoria Public Relations (Mulţi-Channel). Vodafone România a mai obţinut o nominalizare în cadrul categoriei Direct (Single Channel), pentru campania “Biblioteca Digitală – Tapetul”.

“Această recunoaştere internaţională obţinută la festivalul “Golden Drum” 2014 nu este numai o dovadă a faptului că Vodafone România este unul dintre cele mai creative branduri din Europa Centrală şi de Est, dar şi o confirmare a faptului că poveştile pe care le spune brandul nostru sunt relevante şi autentice, şi asta nu doar pe plan local. Acum doi ani, am început să comunicăm sub mesajul-umbrela “Românii au iniţiativă” şi, de atunci, am ales să spunem poveştile adevărate ale unor români curajoşi care, cu ajutorul tehnologiei, transformă în bine viaţă lor şi a celor din jur. Pentru noi, campania care l-a avut în centru pe Ghiţă Ciobanul a avut rezultate impresionante: în doar o luna de la lansare, Ghiţă era unul dintre cele mai populare personaje în social media, reuşind să ajungă în Top 3 celebrităţi în România, pe Facebook. Campania a avut şi un impact comercial considerabil, marcând momentul în care vânzările de smartphone au depăşit vânzările de feature phones. Le mulţumim celor de la McCann Bucureşti pentru susţinerea pe care ne-au oferit-o în dezvoltarea campaniilor noastre”, a spus Andrea Rossini, Director, Consumer Business Unit, Vodafone România.

În 2011, Vodafone România a mai primit distincţia “Brand Grand Prix” la Festivalul Internaţional de Publicitate “Golden Drum”, după ce a câştigat 10 premii cu campanii precum “Nuntă”, “Cerebel” şi “Chivu”, dezvoltate împreună cu McCann Bucureşti.

“În acest an, parteneriatul de 18 ani pe care îl avem cu Vodafone România s-a dovedit încă o dată a fi de succes, atât din punct de vedere al rezultatelor de business, cât şi al creativităţii. Am început acest an extraordinar câştigând pe plan local, la Premiile Effie (câştigători ai premiului Grand Effie), am dus succesul pe plan global, câştigând la Cannes Lions (Bronze Lion) iar acum sărbătorim împreună pe plan regional, la Festivalul Golden Drum. Lucrul de care suntem cei mai mândri este că, din sutele de branduri care s-au înscris în competiţia Golden Drum, Vodafone România a demonstrat că este cel mai de succes şi a câştigat Brand Grand Prix pentru a două oară în cadrul acestui festival. Campania “Ghiţă Ciobanul” este de asemenea cea mai premiată campanie din reţeaua McCann CEE şi a contribuit major la câştigarea titlului de “Network of the Year“, a declarat Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Bucureşti.

Campania “Ghiţă Ciobanul” spune povestea adevărată a lui Ghiţă, personaj real din comună Jina (Sibiu) care foloseşte smartphone-ul şi internetul mobil pentru a fi în legătură cu cei dragi şi cu prietenii de pe Facebook. Campania face parte din platforma de comunicare “Românii au iniţiativă”, care îşi propune să îi aducă împreună pe oamenii care cred în mai bine şi, totodată, să aducă toată România pe internet.

Premiul “Brand Grand Prix” adjudecat de Vodafone România la ediţia din acest an a festivalului “Golden Drum” vine după o serie de alte premii câştigate, în ultimul an, la competiţii locale şi internaţionale, alături de McCann Bucureşti: premiul “Bronze Lion” la Festivalul Internaţional “Cannes Lions” sau Premiile “Grand Effie” şi “Gold Effie” în cadrul competiţiei “Effie România”.

Din echipa care a lucrat la campania “Ghiţă Ciobanul” fac parte:
Director, Brand & Marketing Communication: Laura Barbu; Senior Manager, Brand Consumer Communications: Romina Tazlaoanu; Brand Manager Vodafone, Major Campaigns Vodafone: Iuliana Maratu; Brand Manager, Major Campaigns Vodafone: Luminiţa Boştinaru, Manager, Comm. Strategy & Planning: Liliana Martin; Consultant, Media: Corina Zileriu; Coordinator, Marketing Operations, Postpaid & Enterprise: Monica Beznila; Brand Manager, ATL and Media, Postpaid & Enterprise: Mihaela Scarlat (VODAFONE ROMÂNIA);

VP Creative Excellence at McCann Worldgroup Central East Europe: Adrian Botan; Executive Creative Director: Cătălin Dobre; Head of Strategy: Diana Ceauşu; Senior Copywriter: Andrei Daniluc; Senior Art Director: Răzvan Chifu; Group Creative Director: Sebastian Olar; Senior Art Director: Arpad Rezi; Client Service Director: Dana Hogea; Group Account Director: Doina Ionescu; Account Manager: Carmen Marin; Account Executive: Andreea Spilcă; Head of AV: Tiberiu Munteanu; AV Producer: Alexandru Platon; Photo Producer: Roxana Zaharia; Corporate Communication Manager: Carmen Bistrian; Managing Director: Mihai Trandafir; Planning Director: Victor Croitoru; Account Director - Cornel Tiron; Media Manager - Cornel Crihana; Media planner: Valentina Drăghici (McCann Bucureşti).

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, cu aproximativ 435 de milioane de clienţi, la 30 iunie 2014. Vodafone are divizii în 30 de ţări de pe cinci continente şi peste 50 de reţele partenere în întreagă lume. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.vodafone.com.