Se încarcă...

Vodafone România anunţă rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2014

  • Un număr total de 8.507.439 de clienţi, dintre care 7.914.267 utilizatori ai serviciilor mobile şi 58.285 utilizatori ai serviciilor de broadband fix, la 30 septembrie 2014
  • ARPU mobil a fost 6,2 Euro, în cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2014
  • Veniturile din servicii au atins 167,6 milioane de Euro în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2014
  • Excluzând impactul reducerii drastice a tarifelor de interconectare, veniturile din servicii au crescut cu 8% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2014, faţă de aceeaşi perioada a anului trecut
  • Consumul de date mobile a crescut cu 63% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2014, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut

Bucureşti, România – 11 noiembrie 2014 – Vodafone România anunţă indicatori financiari principali pentru al doilea trimestru al anului fiscal 2014-2015, încheiat la 30 septembrie 2014, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc..

Vodafone România a înregistrat un număr total de 8.507.439 de clienţi*, dintre care 7.914.267 utilizatori ai serviciilor mobile, reprezentând o scădere cu 60.313, faţă de trimestrul precedent.

ARPU mobil al Vodafone România a ajuns la 6,2 Euro în ultimele trei luni, echivalentul unei creşteri de 4,7% faţă de trimestrul anterior.

Veniturile din servicii au scăzut cu 5,3% pe baza organică, faţă de acelaşi trimestru al anului anterior, că urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, intrată în vigoare la 1 aprilie 2014. Dacă excludem impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe baza organică.

La 30 septembrie 2014, abonaţii serviciilor Vodafone reprezentau 42,2% din baza de clienţi, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 57,8%. Utilizatorii serviciilor postpaid au crescut cu 0,6 puncte procentuale de la un trimestru la altul şi cu 1,9 puncte procentuale, de la un an la altul.

Consumul de date mobile a crescut cu 63% în trimestrul încheiat la 30 septembrie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut
Rată de penetrare a smartphone-urilor în baza de utilizatori a crescut cu 6,2 puncte procentuale în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2014, în comparaţie cu aceeaşi perioada a anului trecut.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, cu aproximativ 438 de milioane de clienţi, la 30 septembrie 2014. Vodafone are divizii în 30 de ţări de pe cinci continente şi peste 50 de reţele partenere în întreagă lume. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.vodafone.com.

*Numărul de clienţi include utilizatorii serviciilor mobile, ai serviciilor de voce şi internet fix şi m2m.
Notă: Vodafone România raportează rezultatele financiare în funcţie de anul fiscal britanic, care începe la 1 aprilie şi se încheie la 31 martie. Rezultatele raportate astăzi corespund celui de-al doilea trimestru al anului financiar în curs, 2014-2015.