Vodafone îți oferă posibilitatea de a achiziționa centrale cu diferite funcții ți capabilități, împachetate cu servicii de voce fixă și echipamente la alegere (telefoane fixe, cartele extindere, etc.).
Soluţia Vodafone Managed PBX include o mulţime de funcţii, de la cele de bază, până la cele avansate. Dintre cele mai importante funcţii disponibile în configuraţiile de bază ale sistemului oferit: Call Hold Music On Hold/Call Transfer/Call Hunting/Call Pickup/Voice Mail/Auto Attendant/Call Forward/Call Waiting/Call Back/Do Not Disturb/Reject Anonymous Calls/CLIP/CLIR.
- Simplitate - un singur furnizor responsabil pentru soluţiile de voce fixă şi comunicare end-to-end.
- Flexibilitate - posibilitatea de dimensionare a soluției în funcție de nevoia de comunicare și dezvoltarea afacerii.
- Soluţie completă care include instalare şi configurare la sediul companiei, suport, precum şi telefoane compatibile.
- Se poate opta pentru plata într-o singură tranşă pe factura lunară de servicii Vodafone sau pentru plata in rate lunare, transferând astfel costurile din CAPEX în OPEX şi eficientizând astfel investiţia iniţială a echipamentului.