Se încarcă...

Contact Center-ul este un sistem sofisticat de gestionare a interacţiunilor cu clienţii, având capabilităţi extinse de distribuţie a apelurilor telefonice şi a interacţiunilor venite prin diverse alte căi: e-mail, web chat şi social media.

  • Satisfacţia şi loialitatea clienţilor faţă de companie printr-un serviciu-suport de calitate - clienţii găsesc informaţiile necesare în IVR şi iau legătura rapid cu experţii consultanţi de care au nevoie.
  • Simplitate şi flexibilitate - transformă interacţiunea cu clientul dintr-un simplu apel telefonic într-o experienţă de colaborare complexă şi personalizată care atinge nevoile clientului.
  • Productivitate crescută prin utilizarea eficientă a resurselor umane ale companiei exact în momentul şi situaţia solicitată.
  • Fără CAPEX - model de business în care plăteşti pe măsură ce creşti fără o investiţie iniţială.
  • Flexibilitate operaţională opţinută prin faptul că agenţii şi supervisorii pot interacţiona cu clienţii de la birou, acasă sau din maşină, folosindu-se de infrastructura de comunicaţii Vodafone.
  • Scalabilitate şi redundanţă prin folosirea centralizată a unei infrastructuri de tip “Cloud”, putându-se adăuga oricând noi locaţii, agenţi sau modificândconfiguraţiile existente, fără a exista constrângerea unei infrastructuri fizice de tip clasic.