Se încarcă...

Vodafone Smart CRM este o aplicație online pentru managementul clienților și comunicării cu aceștia.

Permite o evidenta centralizata a oportunităților, contractelor, activităților departamentului de vânzări, clienților existenți sau potențiali, vizualizarea unui calendar sau a unei agende de activitati.

Accesibila oricand, de oriunde si de pe orice dispozitiv conectat la Internet.

Accesul în aplicaţie se face direct din browser printr-o conexiune securizată: https://smartcrm.vodafone.ro.

Aplicația Vodafone Smart CRM oferă următoarele funcționalități:

  • Acces de pe orice dispozitiv: PC, laptop, tabletă, smartphone
  • Baze de date cu clienții, cu activitățile planificate și activitățile realizate – toate centralizate si organizatele în același loc
  • Overview al comunicării cu clienții
  • Calendar cu activitățile planificate și alerte din aplicație
  • Clienții pot fi segmentați în portofolii
  • Nomenclator disponibil cu informațiile despre client
  • Calendar centralizat cu membrii echipei de vânzări
  • Rapoarte business disponibile
  • Planificare evenimente, activități și campanii
  • Management al userilor în cazul în care o companie achiziționează mai mulți utilizatori
  • Companii multiple pe un user

Reducerea costurilor și simplitate în utilizare

  • Costuri zero cu echipamentele IT şi licenţe & mentenanță/ mobilitate crescută
  • Timp minim de implementare / Utilizare imediată/ Siguranță crescută/ Nu necesită cunoștințe IT
  • Se pot adăuga utilizatori prin achiziția mai multor licențe

Creșterea eficienței

  • Acces în aplicație oricând, de oriunde, de pe orice echipament conectat la Internet
  • Baze de date (clienți existenți/ potențiali/ oferte) organizate și centralizate într-un singur loc
  • Creșterea vânzărilor prin contactarea la timp a clienților (activități programate & notificare)

Comunicare profesională

  • Un management mai bun al informațiilor despre oferte/ clienți și al comunicării cu aceștia
  • Rapoarte de vânzări și marketing integrate
  • Notificări și alerte prin email cu privire la activitățile ce trebuie efectuate, oferte la care trebuie răspuns

Creșterea satisfacției clienților

  • Pe baza istoricului clienților, compania va putea să îi adreseze cu oferte personalizate
  • Un proces mai organizat, structurat de ofertare, într-un timp mai scurt