Portează numărul de telefon la Vodafone
Păstrezi legătura cu partenerii de afaceri, fără să îți schimbi numărul de telefon când te alături reţelei Vodafone. Cu serviciul de portabilitate, ai același număr chiar dacă aparține unui alt operator și ai parte de toate avantajele de care beneficiază clienții Vodafone: tarife avantajoase, telefoane performante și acces la programul Vodafone pentru tine, cu puncte și minute de loialitate, care îți garantează reduceri la telefoane și minute în plus.
Promoție specială: Poți porta gratuit numărul tău până la sfârșitul anului.
În afara promoției, tarifele de portare sunt:
- 5,6€ /număr de mobil;
- 7,8€ /număr de fix.
Dacă portezi la Vodafone, beneficiezi de una dintre ofertele promoţionale existente la momentul respectiv.
Pentru a-ţi porta numărul tau de telefon în reţeaua Vodafone, trebuie să completezi cererea de portare în oricare din locațiile Vodafone. După completarea cererii vei primi, la cererea ta, un SIM cu un număr de telefon temporar, pe care îl vei putea folosi până la portarea numărului tău.
Pe numărul temporar vei beneficia din primul moment de avantajele serviciilor Vodafone. După finalizarea portării, numărul temporar va fi înlocuit automat cu numărul tău, pe care îl portezi la Vodafone. Așadar, tu nu trebuie să faci nimic în plus. Ne ocupăm noi de toate. Din momentul în care s-a finalizat portarea, cartela SIM de la vechiul operator nu va mai putea fi folosită.
Formulare
- O cerere de portare din partea Vodafone care conţine informaţii referitoare la tine şi la numărul/numerele pentru care soliciţi portarea.
- O anexa care conţine detalii despre procesul de portare: cum se desfăşoară şi ce implică
- Este important să reţii că cererea ta va fi aprobată dacă:
- Eşti titularul contractului de servicii sau reprezentantul legal al acestuia.
- Numărul/numerele pentru care soliciţi portarea sunt obiectul contractului încheiat între tine şi operatorul prezent.
- Numărul/numerele pe care doreşti să le transferi în altă reţea pot fi portate.
- Portarea în Vodafone are loc într-un interval de 3 zile.
- Este posibil ca Operatorul Donor (cel la care renunţi) să respecte un alt interval de portare. În acest caz, poţi să programezi activarea dupa cea de-a 3-a zi a depunerii cererii.