Se încarcă...

AdPlus: Mobile Advertising

Vodafone AdPlus îți oferă posibilitatea de a promova clienților Vodafone produsele companiei tale direct pe telefonul mobil sau prin alte canale media complementare. Alege varinata pe care o consideri potrivită și eficientă, iar noi ne asigurăm că mesajele tale ajung la cine trebuie, când trebuie.

Criterii de segmentare

Iată care sunt canalele media prin care îți poți promova afacerea, beneficiile pe care ți le aduc și publicul lor țintă:

Canal Beneficii Audiență potențială lunara
SMS Cea mai mare accesibilitate, aproximativ 4.000.000 clienți care pot primi sms-uri cu conținut promoțional din partea partenerilor sau colaboratorilor Vodafone. 160 caractere, originator alfanumeric (numele companiei), potențial de interactivitate în cazul în care clienții răspund la SMS. Aproximativ 4.000.000
RCS Rich Communication Service oferă companiilor posibilitatea de a-și promova afacerea și de a comunica cu publicul țintă prin trimiterea de mesaje de tip SMS cu un conținut îmbogățit, video sau imagini. Astfel, utilizatorii pot primi diverse tipuri de conținut (imagini, video, carusel, răspunsuri sau acțiuni sugerate) și pot răspunde mesajelor comerciale în timp real, prin funcții integrate de tip click2call, click2pay, click2visit, adaugă în calendar, vizualizează pe hartă, etc. Peste 650.000
IVR Mesaj preînregistrat de maximum 1 minut cu descrierea serviciilor promovate, la care clientul are posibilitatea de a fi contactat de către Brand prin acceptul ofertei cu ajutorul butoanelor de vot. Aproximativ 4.000.000
E-mail Trimiterea e-mailurilor cu descrierea serviciilor promovate, cu posibilitatea inserării de conținut multimedia cât și accesarea paginii promovate prin link inserat în conținutul e-mailului. Deasemenea, clienții pot da subscribe brand-ului promovat pentru a primi notificări viitoare legate de ofertele acestuia. Aproximativ 800.000
Criterii de targetare SMS RCS E-mail IVR
Vârstă
Yes
Yes
Yes
Yes
Gen
Yes
Yes
Yes
Yes
Adresă
Yes
Yes
Yes
Yes
Venit lunar/valoare abonament
Yes
Yes
Yes
Yes
Segmentare comportamentală
Yes
Yes
Yes
Yes
Servicii utilizate
Yes
Yes
Yes
Yes
Telefon utilizat
Yes
Yes
Yes
Yes
Solvabilite client
Yes
Yes
Yes
Yes
Lifestyle geografic
Yes
Yes
Yes
Yes
Tipul de client
Yes
Yes
Yes
Yes