Se încarcă...

Secure Device Manager

Vodafone Secure Device Manager are grijă de siguranţa dispozitivelor pe care le folosesc angajații firmei tale. Ai posibilitatea de a administra dispozitivele smart pentru a menține în siguranță datele companiei tale.

Programul îți permite să:

  • Înrolezi dispozitive prin SMS, email sau prin utilizarea unei aplicaţii special dezvoltate.
  • Înrolezi terminale personale sau de companie, unul câte unul sau prin import de grup.
  • Configurezi şi instalezi, de la distanţă, politici, setări, certificate şi ai acces la conturile de companie.
  • Furnizezi aplicaţii interne şi recomandate prin catalogul de aplicaţii al companiei.
  • Menţii în siguranţă dispozitivele chiar și în cazul în care sunt furate, pierdute sau folosite necorespunzător.

În plus, ai posibilitatea să:

  • Monitorizezi starea de funcţionare a dispozitivelor şi a reţelelor pe care acestea le utilizează.
  • Urmăreşti modul în care persoanele folosesc aceste dispozitive – de exemplu: ce aplicaţii s-au descărcat.
  • Monitorizezi accesul la consolă printr-un raport detaliat al evenimentelor.
  • Setezi alerte şi reguli automate pentru anumite dispozitive, acţiuni în reţea, diverse acţiuni ale userilor şi pentru performanţa sistemului.
  • Generezi şi distribui rapoarte în mod automat.
  • Administrezi ușor dispozitivele care ies sau intră în rețeaua ta.

Accesează aplicaţia

Pentru siguranța datelor

  • Te asiguri că dispozitivele autorizate şi conforme cu politicile de siguranţă au acces sigur către resursele companiei şi conturile acesteia.
  • Protejezi datele personale şi ale companiei, precum şi întregul dispozitiv, prin criptare şi utilizare de parole.
  • Poți bloca și restricționa dispozitivele.
  • Te asiguri că dispozitivele sunt conforme cu politicile companiei, cu setările sau cu aplicaţiile acesteia.
  • Automatizezi politicile de securitate pentru dispozitivele care nu sunt conforme.

Suport pentru dispozitive

Vodafone Secure Device Manager oferă suport rapid şi eficient, pentru ca tu să:

  • Identifici problemele de la distanță.
  • Oferi asistenţă utilizatorilor de la distanţă şi trimiți SMS-uri direct din consolă.
  • Preiei controlul de la distanţă asupra unui dispozitiv.
  • Permiţi utilizatorilor să administreze şi să rezolve problemele de la distanţă, printr-un portal de tipul self-service*.
  • Administrezi detectarea defecţiunilor tehnice şi alte incidente printr-un sistem de management integrat.

* Unele caracteristici pot depinde de sistemul de operare.