Se încarcă...

Managed Services

Vodafone Managed Services îți oferă suportul și mentenanța de care ai nevoie pentru serviciile și echipamentele necesare unui flux comunicațional eficient în firma ta.

Oricare ar fi nevoile afacerii tale, ai parte de:

  • Un singur punct de contact responsabil pentru firmă
  • O singură factură pentru serviciile existente sau solicitate
  • Soluții rapide, flexibile și adaptate afacerii tale
  • Cheltuieli reduse, datorate unui OPEX predictibil pe factura de servicii
  • Suport tehnic garantat, în locație sau la distanță

Vodafone Managed Services îţi garantează servicii complete de management, precum:

  • Sistem de telefonie fixa prin intermediul unei centrale telefonice
  • Servicii de VideoConference
  • Consultanţă şi mentenanţă

IP Telephony

Prin serviciul IP PBX poţi conecta până la 100 de angajaţi, din unul sau mai multe birouri, la aceeaşi reţea de telefonie, folosind pachete de date de tip VPN sau PSTN.

Avantajele serviciului:

Business Creşti productivitatea afacerii prin intermediul aplicaţiilor specifice
Gestionezi mai uşor reţeaua în cazul modificărilor sau al relocării
Economice Eficientizezi comunicarea prin noi funcţionalităţi (conferinte si mesagerie)
Ai mai puţine cabluri, mai puţine facturi şi un singur furnizor de servicii de telefonie
Tehnice Simplifici infrastructura pentru că foloseşti o singură conexiune PSTN, într-un singur loc şi aceaşi reţea WAN pentru serviciile de voce/date
Creşti flexibilitatea reţelei şi scalabilitatea

Pot fi utilizate mai multe tipuri de telefoane:

  • Non IP: telefoane analogice, ATA sau telefoane digitale, ATA
  • IP: telefoane IP sau softphones (prin PC). Cu acestea beneficiezi de o mai mare funcţionalitate, posibilitatea integrării sau implementării unor aplicaţii, switch integrat şi compatibilitate cu POE.

Servicii oferite

În sediu

  • Adăugare/Mutare/Înlocuire/Dezinstalare telefoane
  • Adăugare/Mutare/Înlocuire/Dezinstalare IPPBX
  • Adăugare/Mutare/Înlocuire/Dezinstalare switch, dacă este cazul
  • Schimbări în structura de cablare, dacă este cazul

La distanţă

  • Modificare extensie
  • Modificare utilizator
  • Modificare setări convorbiri (exemplu: Call Hunt, IVR)

Ursus este Ready Business

Sensiblu

 Provocare

Ursus a dorit să conecteze întreaga rețea de angajați, parteneri și sedii din Timișoara, Cluj, Buzău, Brașov, București și Tunari, deoarece relația dintre agenții de vânzări și parteneri trebuie să fie permanent activă și să conțină, totodată, informații concludente.

 Soluție

Folosind serviciile de voce alături de cele de date mobile pentru PDA-uri sau tablete, reușim să acoperim necesitatea de a transmite informațiile în timp real, de fiecare dată. În plus, am interconectat și locațiile Ursus, legătura dintre sedii fiind astfel realizată atât prin servicii de voce fixă, cât și prin serviciile de internet și VPN. Oferim astfel un serviciu de back-up la cele mai înalte standarde, iar prin intermediul Secure Net informațiile despre stoc și plăți sunt transmise în totdeauna în siguranță.

La Fântâna este Ready Business

Sensiblu

 Provocare

Activitatea La Fântâna a cunoscut o creștere exponențială, iar în urma numărului mare de clienți și comenzi naționale, întreg procesul de distribuție trebuia optimizat.

 Soluție

Pentru desfășurarea în condiții optime a activității zilnice, La Fântâna se bazează pe serviciile IT&C furnizate de Vodafone – Voce și date mobile, atât pe telefon cât și pe laptop sau tableta, precum și cele de date fixe securizate – VPN , de telefonie fixă IP sau aplicațiile de SMS-uri automatizate.

Utilizarea serviciilor furnizate de Vodafone eficientizează comunicarea între angajaţi, dar şi între partenerii de afaceri și clienții companiei, oriunde s-ar afla. Prin infrastructura de comunicații oferită de Vodafone, angajații La Fântâna pot ține legătura în permanență prin intermediul telefoniei IP, al terminalelor video, tabletelor, smartphone-urilor sau calculatoarelor personale. Datele companiei sunt accesate în siguranță mereu prin VPN-ul Vodafone, iar clienții și partenerii La Fântâna sunt informați în orice moment despre statusul comenzilor, livrărilor și contractelor lor, prin aplicațiile de SMS-uri.

Sensiblu este Ready Business

Sensiblu

 Provocare

Gama largă pusă la dispoziţia clienţilor de către Sensiblu asigură preferinţa acestora pentru lanţul de farmacii. De aceea, răspunsul prompt la nevoile clienţilor este primordial pentru Sensiblu, iar o bună gestionare a stocurilor devine esenţială. Pentru aceasta, interconectarea farmaciilor şi monitorizarea constantă a produselor prezente la raft sunt principii funcţionale de bază la Sensiblu.

 Soluție

Pentru o comunicare neîntreruptă între farmacii, Sensiblu foloseşte o soluţie VPN de la Vodafone. Astfel, accesul la datele despre stocuri este asigurat în permanenţă, iar comunicarea optimă între punctele de lucru, cât şi către sediul central garantează prezenţa produselor la raft în timp util.

Serviciile VPN garantează accesul controlat la datele companiei şi elimină orice bariere de comunicare. Siguranţă informaţiilor stocate şi transmise este asigurată şi de Vodafone Supernet™.

 Testimonial SENSIBLU

Albalact este Ready Business

Albalact

 Provocare

Albalact are nevoie de o reţea de comunicaţii care să asigure legătura permanentă şi în siguranţă cu reţeaua de distribuţie, cu sediile din ţară şi cu partenerii . Vorbim de o reţea numeroasă de angajaţi şi parteneri , de un mediu dinamic în care accesul şi confidenţialitatea informaţiilor sunt critice.

 Soluție

Soluţia IP telephony împreună cu serviciile VPN garantează accesul controlat la datele companiei şi elimină orice bariere de comunicare.

Unificarea comunicaţiilor folosește o singură platformă, fie că vorbim de internetul fix sau mobil, telefonia fixă sau mobilă, și asigură eficientizarea businessului. Însă, dincolo de asta, alegerea Vodafone că unic furnizor simplifică enorm procesul de comunicare între angajaţi, datorită tehnologiei ultra performante.

Se poate spune că, prin alegerea telefoniei IP au fost eficientizate operaţiunile în zona de telecom şi IT. Înainte de implementarea telefoniei IP existau centrale telefonice în fiecare locaţie, fiecare având numerotaţia ei diferită. Acum numerotaţia este unică, fiecare telefon dispune de un număr scurt din 3 cifre, iar toate numele şi numerele sunt integrate într-o agenda telefonică unificată. De asemenea, fiecare telefon este direct apelabil din exterior.

Soluţia IP Telephony oferă posibilitatea de a organiza audioconferințe şi videoconferinţe la nivel naţional, reducând astfel costurile de deplasare şi facilitând accesul la informaţii. Într-o videoconferinţă pot participa până la 8 persoane, beneficiind de mobilitate ridicată prin utilizarea softphonurilor. Managementul companiei dispune de telefoane prevăzute cu sistem video, iar pentru şedinţele de management se folosesc conferinţele, atât video cât şi audio. Albalact deține şi sisteme de videoconferinţă în sălile de şedinţă, iar telefoanele cu sistem video sunt un complement la îndemână, foarte uşor de folosit. Telefonia fixă este folosită intens între departamentele de producţie şi logistică pentru comenzile urgenţe şi refacerile de stocuri, iar inginerii de process folosesc telefonul fix atunci când se află la birou şi funcţia de forward pe mobil atunci când este nevoie să circule prin fabrică.

Regina Maria este Ready Business

Regina Maria

 Provocare

Reţeaua privată de sănătate REGINA MARIA are la bază două principii pe care le-a urmărit mereu: specialişti de foarte bună calitate şi consideraţia acestora faţă de pacient. Susţinută de o tehnologie ultra-performantă, reţeaua de sănătate Regina Maria doreşte să îşi ţină mereu promisiunea de a oferi fiecărui pacient nu doar cele mai bune soluţii medicale, ci şi grijă şi atenţia de care are nevoie.

Pentru cea mai mare reţea privată de sănătate din România, formată din peste 185.000 de abonaţi , reperele sunt:

  • cea mai mare reţea de policlinici din Bucureşti şi din ţară - 18 policlinici proprii şi peste 140 de policlinici partenere în întreagă ţară
  • 5 spitale în Bucureşti şi în ţară
  • 2 maternităţi (Bucureşti şi Braşov)
  • 3 Campusuri Medicale (Bucureşti, Bacău şi Braşov)
  • 5 centre de imagistică (RMN, CT) în Bucureşti, Braşov şi Bacău
  • Divizia Laboratoare Clinice (Bucureşti, Braşov, Constanţa, Bacău)
  • Banca Centrală de Celule Stem

 Soluție

Cu o asemenea extindere la nivel naţional, pentru Regina Maria este esențială comunicarea atât între sedii, dar mai ales între oameni, oriunde s-ar afla. Medicii Regina Maria sunt mereu conectaţi cu cei ai căror vieţi le monitorizează, salvează şi îndrumă, prin serviciile de telefonie mobilă de la Vodafone – furnizor unic de voce şi date mobile pentru Regina Maria.

În acest context, acoperirea teritorială şi a populaţiei cu servicii de calitate face diferenţa şi facilitează loialitatea pacienţilor. Serviciile de voce şi transmisiunile de date Vodafone sunt disponibile pe 86,9% din suprafaţă ţării, acoperind 99,4% din populaţia României. Totodată, Vodafone a fost certificată de auditorul independent P3 Communications pentru cel mai bun serviciu de date mobile, pe smartphone şi pe modem, dintre toate reţelele LTE/UMTS/GSM din România, în zonele metropolitane. Comparativ cu celelalte reţele LTE/UMTS/GSM, măsurătorile au arătat că Vodafone oferă cel mai bun serviciu de date pe smartphone şi cel mai bun serviciu de date mobile broadband. La fel cum Regina Maria are încredere în brandul Vodafone, decernat recent de Reader`s Digest cu premiul pentru cel mai de încredere brand în percepţia consumatorilor, similar și pacienţii au încredere în recomandările şi grija personalului medical al reţelei private de sănătate Regina Maria.

Mega Image este Ready Business

Mega Image

 Provocare

Fondată în 1995, Mega Image este una dintre primele reţele de supermarketuri apărute pe piaţă locală. Mega Image face parte din Delhaize Group, retailer internaţional înfiinţat în anul 1867 în Belgia, ce operează pe trei continente. Mega Image este o companie în plin proces de expansiune, care îşi propune să fie prima alegere a clienţilor în ceea ce priveşte alimentele proaspete, calitatea produselor şi sortimentaţia unică şi diversificată, toate oferite într-un mediu ambiant cât mai plăcut.

La finalul anului 2013, Mega Image este considerat unul din cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România şi cel mai mare lanţ din Bucureşti. Reţeaua cuprindea 296 de magazine, dintre care 168 magazine Mega Image, 127 magazine Shop&Go şi un magazin sub brandul AB Cool Food. Pentru o astfel de structură complexă, Mega Image are nevoie de o soluţie personalizată de telecomunicaţii, care să faciliteze legăturile dintre punctele de lucru şi să integreze instant orice locaţie nouă.

 Soluție

Soluţia de VPN de la Vodafone ajută Mega Image în diverse moduri:

  • buna gestiune a stocurilor şi rulajelor
  • angajaţii au acces imediat şi în siguranţă, din orice locaţie, la datele companiei, crescând astfel viteză de reacţie la raft
  • cel mai important atu al lanţului Mega Image este viteza cu care reuşeşte să deschidă noi magazine în funcţie de cererea locală. Vodafone reuşeşte să implementeze o nouă locaţie în cel mult o săptămână, oferind flexibilitate şi posibilitatea relocării oriunde Mega Image identifică noi oportunităţi
  • O întreagă echipa de specialişti Vodafone răspunde solicitărilor Mega Image, oferind consultanţă şi încrederea că orice provocare din domeniul comunicaţiilor este rezolvată întotdeauna de profesionişti.
  • Tehnologia pe care Vodafone o pune la dispoziţie şi viteza cu care răspunde cerinţelor de business ajută Mega Image în expansiunea teritorială accelerată.