Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Vodafone Mobile Office Zone

 
Cum se activează căsuța de mesaje vocale în Vodafone Mobile Office Zone?

Aceasta va fi creată automat odată cu activarea noului număr de fix. Dacă ai renunțat la căsuța vocală o poți reactiva gratuit cu un apel la *222 și spune ghidului Andreea „Vreau să activez căsuța vocală”. Pentru configurare și personalizare, apelează 888.

 
 
   
Ce se întâmplă dacă ies din zonă în timpul unei convorbiri?

Apelul tău continuă cu aceleaşi costuri pentru convorbiri.

 
 
   
Cum înregistrez din nou zona dacă schimb sediul firmei?

Apelează numerele *222 sau 0372022222 – apoi spune ghidului Andreea “Vreau să schimb zona de înregistrare” solicita inregistrarea unei noi zone. Odata confirmata posibilitatea de schimbare a zonei, apeleaza *ARIE(*2743) pentru inregistrarea noii zone. Schimbarea zonei se tarifeaza cu 3 Euro fara TVA.

 
 
   
Voi avea acoperire în tot biroul?

Zona definită are un perimetru de aproximativ 400 mp.

 
 
   
Voi avea semnal diferit de cel de pe mobil?

Nu, semnalul va fi la fel de puternic ca cel pentru mobil.

 
 
   
Ce se întâmplă dacă primesc un apel în momentul în care mă aflu în meniul de activare a zonei?

Apelul tău nu va afecta înregistrarea zonei, dacă vei continua procesul de înregistrare după încheierea convorbirii.

 
 
   
Pentru utilizarea Vodafone Mobile Office Zone am nevoie de un SIM si de un telefon nou?

Nu, pentru ca numarul de telefonie fixa se ataseaza numarului de mobil existent.

 
 
   
Pentru două locaţii activate plătesc 2 extraopţiuni Vodafone Mobile Office Zone?

Da, se calculează tariful extraopţiunii pentru fiecare locaţie activată.

 
 
   
Cum pot porta un număr de telefon fix pe acest serviciu?

Află toate detaliile din pagina de Portabilitate.

 
 
   
Cele 4 zone pot fi definite în oraşe diferite?

Da, prin înregistrarea fiecărei zone în parte. Vei beneficia de un singur număr de telefon pentru toate cele 4 zone.