Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Digital card

Unde pot gasi parametrii de retea necesari instalarii cardului CI+?

La instalarea cardului CI+, ti se va solicita sa introduci o serie de parametrii de retea, ale caror valori le regasesti mai jos.

Frecventa – 306000

Symbol rate – 6900

Modulatie QAM – 256

Televizorul meu are o versiune de software veche. Cum pot s-o actualizez?

Software-ul televizorului este pus la dispozitie pe pagina web a marcii televizorului tau. In general, cele mai noi modele de televizoare se pot conecta direct la internet, astfel ca vei putea actualiza software-ul în cativa pasi. O alta posibilitate este folosirea unui card de memorie USB, cu care actualizezi software-ul cu ajutorul computerului. Daca ai nevoie de ajutor la instalarea software-ului, ia legatura cu Serviciul de asistenta a marcii televizorului tau.

Cat dureaza pana cand televizorul meu recunoaste Digital Cardul Vodafone?

Poate dura cateva minute pana cand televizorul tau recunoaste automat Digital Cardul. Nu scoate Digital Cardul din port în timp ce procesul de recunoastere este în curs.

Am facut instalarea conform manualului, dar Digital Cardul nu este recunoscut desi am un televizor compatibil cu Digital Cardul. Ce trebuie sa fac?

Asigura-te ca smartcardul si Digital Cardul sunt corect introduse in televizor. Daca problema persista contacteaza Departamentul Relatii cu Clientii la 031 1000 405. Echipa noastra te va ajuta cu placer.

Cat dureaza pana cand am imagine dupa ce televizorul a recunoscut Digital Cardul?

Activarea Digital Cardului poate dura pana la 60 minute.

Am reusit sa instalez canalele si televizorul a recunoscut Digital Cardul, dar au trecut deja 60 minute si înca nu am imagine. Ce trebuie sa fac?

Contacteaza Departamentul de Relatii cu Clientii la 031 1000 405. Echipa noastra te va ajuta cu placere sa finalizezi instalarea.

Cat poate dura cautarea automata a canalelor?

Operatiunea de cautare automata a canalelor poate dura chiar si 30 de minute, in functie de modelul televizorului si metoda de cautare selectata in meniul televizorului.

Televizorul meu poate efectua cautarea canalelor atat din grila digitala cat si din cea analogica. Ce recomandati?

Daca televizorul receptioneaza si canalele analogice, Digital Cardul Vodafone iti permite si vizualizarea acestor canale, pentru a te bucura si de grila de baza analogica.

Detin mai multe televizoare compatibile cu Digital Cardul Vodafone. Pot utiliza Digital Cardul Vodafone pe acestea?

Da, Digital Cardul Vodafone (cu smartcardul inclus) se poate utiliza alternativ in mai multe televizoare. Singura conditie este ca la instalarea initiala a Digital Cardului in televizor sa se efectueze o cautare a canalelor din grila digitala.

Pot accesa serviciile interactive oferite de Vodafone cu Digital Cardul Vodafone?

Nu. Serviciile digitale interactive (Jocuri, Cautare avansata) se pot accesa doar cu mediabox-urile oferite de Vodafone.

Pot utiliza Ghidul de programe TV?

Da, poti folosi ghidul de programe pe televizorul tau. Vodafone asigura, de asemenea, afisarea informatiilor despre programul curent si cel imediat urmator. Functionarea corecta si facilitatile ghidului TV pot varia insa in functie de modelul televizorului utilizat. Vodafone nu garanteaza functionarea corecta a informatiilor din ghidul TV pe mai multe zile sau afisarea corecta pe televizoarele necertificate.

Cum functioneaza controlul parental?

Functia de control parental este controlata direct de televizor. Citeste manualul televizorului pentru a putea instala corect functia de control parental

Cum pot construi o lista de canale favorite?

Functia de canale favorite este controlata de televizorul tau. Te rugam sa citesti manualul de utilizare al televizorului pentru a stabili lista de canale favorite

Pot modifica ordinea canalelor?

Ordinea canalelor este presetata automat pe televizor. Daca vrei sa schimbi ordinea canalelor, consulta instructiunile de folosire ale televizorului.

Televizorul afiseaza urmatorul mesaj “Modulul tau CI+ trebuie actualizat imediat. Nu vei putea accesa serviciul de televiziune digitala pana nu se termina actualizarea.” Ce trebuie sa fac?

Acest mesaj apare in situatia in care o noua versiune de software este disponibila pentru Digital Cardul Vodafone. Trebuie sa permiti actualizarea de software apasand pe butonul OK de pe telecomanda. Nu vei putea accesa serviciul de televiziune digitala Vodafone pană nu se termina actualizarea.

Pot solicita canale suplimentare?

Da, este posibil. Intereseaza-te pe www.vodafone.ro sau suna la 031 1000 405.

Televizorul afiseaza urmatorul mesaj de eroare “Smartcard invalid”. Ce trebuie facut?

Asigura-te ca smartcardul si Digital Cardul sunt corect introduse in televizor. Daca problema persista, contacteaza Departamentul Relatii cu Clientii la 031 1000 405. Echipa noastra te va ajuta cu placere.

Televizorul afiseaza urmatorul mesaj de eroare “Nu poti folosi acest Smartcard. Smartcardul poate fi deteriorat”. Ce trebuie sa fac?

Asigura-te ca smartcardul si Digital Cardul sunt corect introduse in televizor. Daca problema persista, contacteaza Departamentul Relatii cu Clientii la 031 1000 405. Echipa noastra te va ajuta cu placere.

Televizorul afiseaza urmatorul mesaj de eroare “Smartcardul a fost suspendat”. Ce trebuie sa fac?

Daca problema persista, contacteaza Departamentul Relatii cu Clientii la 031 1000 405.