Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Sunt abonat al serviciului de internet al Vodafone, dar nu pot accesa nici un site. Ce pot face?

Modem-ul trebuie sa fie sincronizat. Acest lucru se verifica prin a observa daca led-ul de "Online" este aprins continuu.

Cablul (UTP sau USB) trebuie sa fie introdus corect atat in modem cat si in calculator (placa de retea sau portul USB). Daca led-ul “Link” de pe modem este stins inseamna ca nu exista conectivitate intre modem si PC. Trebuie sa verifici cablul intre modem si calculator si instalarea corecta a driverelor pentru placa de retea sau USB.

Daca folosesti un proxy server, te rugam sa dezactivezi aceasta optiune daca ai probleme in accesarea Internetul-ui. Pentru a ajunge la aceasta optiune, in browser-ul Internet Explorer (exemplu) trebuie parcursi urmatorii pasi: se deschide Internet Explorer--> Tools--> Connections--> LAN Settings.

Daca accesul pe un site nu se poate face dupa introducerea adresei in litere (www.yahoo.com) dar, daca in Browser in campul "Address" se introduce adresa de IP a acestui site (216.145.12.53) si functioneaza, trebuie sa contactezi departamentul Relatii cu Clientii la numarul de telefon 0311 000 405.