Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Configurare

Videoclipul conţine un ghid ce cuprinde un set de reguli de conformitate cu privire la aplicaţii, email pe Smartphone şi alte dispozitive, precum şi acţiunile administrative pe care le poţi seta să fie aplicabile pentru orice abatere de la regulile deja setate.

Videoclipul îţi arată cum poţi configura utilizatorii pe portalul Vodafone Secure Device Manager și include indicaţii despre cum poți să adaugi grupuri la nivelele principale şi secundare sau despre adăugarea utilizatorilor la un grup deja existent.

 
 
   
Cum activez serviciul M2M?

Apelează numărul 0372024444 Departamentul de Vânzări.

 
 
   
De ce acte am nevoie pentru a încheia un contract pe persoană juridică?

Ai nevoie de următoarele acte în original:

  • cartea de identitate;
  • certificatul de înmatriculare al societăţii;
  • ştampila firmei, dacă eşti titular sau împuternicirea scrisă ştampilată, dacă eşti delegat;
  • formular tip de contract Vodafone completat.

*Vodafone România îşi rezervă dreptul de a solicita documente suplimentare.

 
 
   
Cum pot beneficia de acest serviciu?

Apelează gratuit specialistul de cont/*222.

 
 
   
Ce fac dacă serviciul nu funcţionează?

Apelează gratuit specialistul de cont/*222

Vino în magazinele Vodafone, unde tehnicienii Data Experts te pot ajuta cu activarea.

Găsește aici cea mai apropiată echipă Data Experts.

 
 
   
Cum activez Office Link?

Apelează gratuit specialistul de cont/*222.

Vino în magazinele Vodafone.

Serviciul Direct link nu mai este disponibil pentru achizitie.

 
 
   
Cum pot aloca sau restricţiona minutele din aplicaţia mVPN?

Accesează aplicaţia aici şi apoi secţiunea "Alocare de Minute". Aici poţi alege una dintre cele 4 variante de alocare a minutelor pe destinaţii (A, B, C sau D). Valoarea "0" înseamnă acces restricționat, "-1" acces nelimitat, iar orice altă valoare înseamnă că are acces în limita acesteia.

 
 
   
Cum resetez parola de mVPN?

Accesează aplicația aici apoi completează câmpul "Utilizator" și apasă butonul "Am uitat parola". Ulterior, vei primi pe e-mail o parolă intermediară.

Dacă vrei să schimbi parola, autentifică-te în aplicație, apoi alege categoria Configurări Utilizator >"Schimbă parola". Atenție, parola trebuie să fie formată din minim 8 caractere alfanumerice (litere și cifre).

 
 
   
Ce pot face dacă serviciul nu funcţionează?

Apelează numărul gratuit 0372022333.

 
 
   
Cum activez serviciul?

Poți activa serviciul Fax2Email cu ajutorul specialistului tău de cont sau în orice magazin Vodafone.