Se încarcă...

Asistență

Înapoi

MyVodafone

 
Îmi pot schimba adresa de facturare direct din contul MyVodafone?

Da. Accesează secțiunea Factură şi servicii > Administrare > Adresa de facturare

 
 
   
Dacă îmi pierd telefonul, pot bloca numărul din contul MyVodafone?

Nu. Poți bloca SIM-ul / numărul de telefon în felul următor:

  • apelează *228 Numărul de urgenţă, în intervalul 22:00 - 08:00 (în timpul săptămânii) şi 18:00 - 08:00 (în weekend);
  • apelează *222, apoi spune ghidului Andreea "vreau să blochez un număr".
 
 
   
Dacă nu sunt titularul abonamentului, pot accesa din MyVodafone datele referitoare la abonament?

Da, numai cu acceptul administratorului de cont.

 
 
   
La câte facturi am acces din MyVodafone? Mai pot descărca o factură eliberată acum un an?

Din My Vodafone ai acces la ultimele șase facturi emise. Dacă ai nevoie de o factură mai veche (dar nu mai veche de 18 luni), apelează gratuit *222 și o vei primi pe mail sau la adresa de facturare. Îi poți spune ghidului Andreea de exemplu„Vreau să reemit o factură mai veche”

 
 
   
Pot crea conturi MyVodafone pentru numerele angajaţilor mei?

Da, accesează secțiunea Contul tău > Administrare > Administrare utilizatori.

Ulterior, utilizatorii creați pot emite cereri de modificare, pe care le poţi vizualiza în secţiunea Administrare > Cereri de la abonati.

 
 
   
Pot să salvez date precum agenda telefonului în MyVodafone?

Da, poţi introduce manual contactele din agenda ta sau poţi importa direct agenda telefonului tău mobil accesând Contul meu > Setări cont > Agendă.

La fel, poţi exporta contacte şi din Microsoft Outlook într-un fişier CSV folosind comanda File > Import and export, iar ulterior poţi importa fişierul în lista ta de contacte din contul MyVodafone.

 
 
   
Pot scoate rapoarte pentru a analiza apelurile efectuate de angajaţii mei în ultimele luni?

Sigur, acestea sunt afișate în secțiunea "Factura mea" și le poți vedea oricând, în calitate de administrator de cont.

Ai acces și la rapoarte în funcţie de tipul de apeluri efectuate de angajaţii tăi, din secțiunea Facturi, plăţi şi reîncărcări >Analiza costuri.

 
 
   
Pot face un abonament nou sau pot activa un număr nou din contul MyVodafone?

Da. Autentifică-te în contul My Vodafone şi accesează apoi magazinul online pentru abonamente, telefoane şi accesorii.

 
 
   
Pot vedea factura detaliată în MyVodafone?

Da, chiar şi apelurile efectuate înainte de facturare.

 
 
   
Ce pot face în MyVodafone?
  • plăteşti facturi;
  • prelungeşti abonamentul;
  • reîncarci cartele telefonice;
  • activezi servicii şi adaugi extraopţiuni.

Dacă nu ai deja cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul aici

Află ce poți face cu aplicația MyVodafone aici.