Da. Accesează secțiunea Factură şi servicii > Administrare > Adresa de facturare
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da. Accesează secțiunea Factură şi servicii > Administrare > Adresa de facturare
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da, numai cu acceptul administratorului de cont.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da, accesează secțiunea Contul tău > Administrare > Administrare utilizatori.
Ulterior, utilizatorii creați pot emite cereri de modificare, pe care le poţi vizualiza în secţiunea Administrare > Cereri de la abonati.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Sigur, acestea sunt afișate în secțiunea "Factura mea" și le poți vedea oricând, în calitate de administrator de cont.
Ai acces și la rapoarte în funcţie de tipul de apeluri efectuate de angajaţii tăi, din secțiunea Facturi, plăţi şi reîncărcări >Analiza costuri.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Din My Vodafone ai acces la ultimele șase facturi emise. Dacă ai nevoie de o factură mai veche (dar nu mai veche de 18 luni), apelează gratuit *222 și o vei primi pe mail sau la adresa de facturare. Îi poți spune ghidului Andreea de exemplu„Vreau să reemit o factură mai veche”
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da, poţi introduce manual contactele din agenda ta sau poţi importa direct agenda telefonului tău mobil accesând Contul meu > Setări cont > Agendă.
La fel, poţi exporta contacte şi din Microsoft Outlook într-un fişier CSV folosind comanda File > Import and export, iar ulterior poţi importa fişierul în lista ta de contacte din contul MyVodafone.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da. Autentifică-te în contul My Vodafone şi accesează apoi magazinul online pentru abonamente, telefoane şi accesorii.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Poți achita facturi cu cardul bancar, fără comision, din meniul Facturi.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da, chiar şi apelurile efectuate înainte de facturare.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?