Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Dacă se postează conţinutul CD-ului online, vor putea să acceseze informaţiile şi angajaţii firmei?

Nu, singura persoană cu acces la informaţii este administratorul companiei sau persoana împuternicită în relaţia cu Vodafone.

 
 
   
Dacă nu sunt titularul abonamentului, pot accesa din MyVodafone datele referitoare la abonament?

Da, numai cu acceptul administratorului de cont.

 
 
   
Pot scoate rapoarte pentru a analiza apelurile efectuate de angajaţii mei în ultimele luni?

Sigur, acestea sunt afișate în secțiunea "Factura mea" și le poți vedea oricând, în calitate de administrator de cont.

Ai acces și la rapoarte în funcţie de tipul de apeluri efectuate de angajaţii tăi, din secțiunea Facturi, plăţi şi reîncărcări >Analiza costuri.

 
 
   
Ce metode de plată sunt disponibile direct din MyVodafone?

Poți achita facturi cu cardul bancar, fără comision, din meniul Facturi.

 
 
   
Pot vizualiza în MyVodafone extraopțiunile active pe cont?

Da, accesează contul tău My Vodafone, apoi secţiunea Serviciile mele > Administrare servicii.

 
 
   
Cum pot primi factura doar în format electronic? Are valoare contabilă?

Accesează secţiunea Facturi, plăţi şi reîncărcări > Factura mea > Activează factura electronică. Factura electronică activată prin contul tău My Vodafone are valoare contabilă.

 
 
   
Pot activa serviciul de internet din contul MyVodafone?

Da, autentifică-te, apoi accesează secţiunea Contul meu > Serviciile mele > Administrare servicii, de unde poţi adăuga serviciul de Internet şi date pentru numărul tău.

 
 
   
Dacă îmi pierd telefonul, pot bloca numărul din contul MyVodafone?

Da, poți bloca numărul accesând MyVodafone > Administrare cont > Blochează SIM

sau

  • apelează *228 Numărul de urgenţă, în intervalul 22:00 - 08:00 (în timpul săptămânii) şi 18:00 - 08:00 (în weekend);
  • apelează *222, apoi spune ghidului Andreea "vreau să blochez un număr".
 
 
   
Cum accesez MyVodafone?

Contul tău se creează automat la activarea numărului. Poți dacă ai primit pe mail link-ul de activare al contului și să urmezi pașii recomandați. În cazul în care nu ai primit mail-ul, te rugăm să apelezi gratuit numărul *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii și spune ghidului Andreea spre exemplu: Vreau să mă loghez în contul My Vodafone

 
 
   
Ce pot face în MyVodafone?

In My Vodafone poți sa:

  • plăteşti facturi;
  • schimbi cartela SIM ( vezi aici tutorial )
  • blochezi/deblochezi numărul;
  • prelungeşti abonamentul;
  • reîncarci cartele telefonice;
  • activezi servicii (roaming sau international) şi adaugi extraopţiuni.

Dacă nu ai deja cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul aici