Nu, singura persoană cu acces la informaţii este administratorul companiei sau persoana împuternicită în relaţia cu Vodafone.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Nu, singura persoană cu acces la informaţii este administratorul companiei sau persoana împuternicită în relaţia cu Vodafone.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da, numai cu acceptul administratorului de cont.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Sigur, acestea sunt afișate în secțiunea "Factura mea" și le poți vedea oricând, în calitate de administrator de cont.
Ai acces și la rapoarte în funcţie de tipul de apeluri efectuate de angajaţii tăi, din secțiunea Facturi, plăţi şi reîncărcări >Analiza costuri.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Poți achita facturi cu cardul bancar, fără comision, din meniul Facturi.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da, accesează contul tău My Vodafone, apoi secţiunea Serviciile mele > Administrare servicii.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Accesează secţiunea Facturi, plăţi şi reîncărcări > Factura mea > Activează factura electronică. Factura electronică activată prin contul tău My Vodafone are valoare contabilă.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da, autentifică-te, apoi accesează secţiunea Contul meu > Serviciile mele > Administrare servicii, de unde poţi adăuga serviciul de Internet şi date pentru numărul tău.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Da, poți bloca numărul accesând MyVodafone > Administrare cont > Blochează SIM
sau
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Contul tău se creează automat la activarea numărului. Poți dacă ai primit pe mail link-ul de activare al contului și să urmezi pașii recomandați. În cazul în care nu ai primit mail-ul, te rugăm să apelezi gratuit numărul *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii și spune ghidului Andreea spre exemplu: Vreau să mă loghez în contul My Vodafone
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
In My Vodafone poți sa:
Dacă nu ai deja cont MyVodafone, îți poți crea rapid unul aici
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?