Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Service telefon

 
Ce versiuni de soft se instalează pe telefon?

În funcţie de modelul telefonului, tehnicienii Vodafone vor instala versiuni de software compatibile cu specificațiile acestuia.

 
 
   
Dacă predau telefonul pentru reparaţii într-o reprezentanţă Vodafone, de unde ştiu către ce service a fost trimis?

Vei primi o foaie de predare pe care va fi specificat şi service-ul la care se va trimite telefonul tău. Momentan, Vodafone România lucrează cu două service-uri: Regenersis şi Cordon Electronics.

 
 
   
De ce documente am nevoie la predarea telefonului în service?
  • toate accesoriile pachetului achiziţionat de la Vodafone (telefon, încărcător, baterie),
  • certificatul de garanţie în original, care să ateste faptul că telefonul tău se află încă în garanţie,
  • factura fiscală eliberată la data cumpărării produsului, în original.

Dacă ai activat codul de securitate al telefonului, nu uita să îl dezactivezi înainte de a-l expedia către service sau să îl comunici specialiştilor noștri.

 
 
   
Cât plătesc pentru deblocarea unui telefon?

Pentru telefoanele achiziționate cu abonament

  • 52,08 EUR ( TVA inclus) dacă doreşti deblocarea până la împlinirea a 12, respectiv 24 luni de la achiziționarea telefonului (perioada contractuală).
  • 10,416 EUR (TVA inclus) dacă dorești deblocarea după împlinirea a 12, respectiv 24 luni de la achiziţionarea telefonului.

Pentru telefoanele achiziționate cu Cartela Vodafone

  • 10,416 EUR (TVA inclus).

Pentru telefoanele achiziționate independent

  • deblocarea este gratuită

Deblocarea poate fi făcută în service-ul autorizat Vodafone sau printr-un cod de deblocare.

 
 
   
Ce pot face dacă am probleme cu telefonul sau cu accesoriile achiziționate de la Vodafone?
  • trimite-l în service-ul Vodafone, prin cel mai apropiat magazin sau partener Vodafone
  • vino în reprezentanţa Vodafone din care l-ai cumpărat. Consultanţii noştri îţi vor verifica chitanţa, factura, pachetul cu telefonul şi accesoriile şi se vor asigura că nu există urme de folosire necorespunzătoare sau alte probe de folosire inadecvată şi îţi vor da în schimb un alt telefon.
 
 
   
Cum verific statusul actual al reparaţiei?

Dacă telefonul tău a fost trimis către REGENERSIS

accesează http://www.regenersis.ro/stan.aspx, introdu IMEI-ul telefonului sau numărul de fişă al telefonului şi vei afla pe loc statusul reparaţiei.

Pentru mai multe detalii poţi contacta direct Service-ul Regenersis la adresa de e-mail customercare@regenersis.com sau la numărul de telefon 0372 155 300.

Dacă telefonul tău a fost trimis către Cordon Electronics

accesează http://www.cordongroup.ro/, introdu IMEI-ul telefonului şi vei afla pe loc statusul reparaţiei.

Pentru mai multe detalii poți contacta direct Service-ul Cordon Electronics la adresa de e-mail office@cordongroup.ro sau la numărul de telefon 021 300 99 05.

 
 
   
Mai beneficiez de garanţie dacă am scăpat telefonul în apă sau dacă i-am spart carcasa?

Nu, astfel de incidente nu sunt acoperite de garanţie. Verifică certificatul de garanţie ca să știi exact situaţiile în care beneficiezi de reparaţii gratuite.

 
 
   
Cât costă repararea telefonului, dacă acesta nu se mai află în garanţie?

6,2 Euro (TVA inclus), adică echivalentul taxei de constatare, la predarea către service a unui telefon defect și ieşit din garanţie

Dacă după diagnosticul stabilit de tehnicieni:

  • nu eşti de acord cu efectuarea reparaţiei, va trebui să plăteşti taxa de constatare, iar apoi vei putea retrage telefonul din service;
  • eşti de acord cu reparaţia, nu vei mai plăti taxa de constatare şi vei achita doar costul reparaţiei.

Reparaţia se face contra cost chiar şi în condiţiile în care trimiţi pachetul complet, dar fără certificat de garanţie sau cu o copie a certificatului de garanţie în loc de original.

 
 
   
De ce sunt blocate telefoanele în reţeaua Vodafone?

Telefoanele comercializate sunt codate ca să funcţioneze exclusiv în reţeaua Vodafone, lucru care îţi va fi adus la cunoştinţă în momentul achiziţiei, de altfel. Dacă doreşti deblocarea telefonului adresează-te consultanţilor din magazinele Vodafone.

 
 
   
Unde pot schimba piese sau accesorii ale telefonului?

Într-unul din service-urile autorizate, specificate mai sus. Dacă telefonul se află în garanţie, costul va fi suportat de service, în caz contrar vei plăti pentru reparaţie.