Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Service laptop

 
Ce software se instalează pe laptop?

În funcţie de modelul laptop-ului, tehnicienii Vodafone vor instala versiuni de software compatibile cu specificațiile acestuia.

 
 
   
Ce pot face dacă am probleme cu laptopul achiziţionat de la Vodafone?
  • duci laptopul la magazinul Vodafone în care l-ai achiziţionat şi iei legătura cu un reprezentant aflat acolo.
  • trimiţi laptopul către un service autorizat printr-o firmă de curierat, însoţit de certificatul de garanţie în original şi de o dovadă de achiziţie a laptopului.
  • aduci personal laptopul la unul dintre service-urile autorizate.
 
 
   
Cu câte zile se prelungeşte garanţia după ce laptopul iese din service?

Cu numărul de zile calculat între ziua predării laptopului la service şi ziua în care laptopul părăseşte service-ul. Spre exemplu, dacă laptopul a stat în service între 15.05 – 19.05 zile, garanția ta va fi extinsă cu 4 zile.

 
 
   
Cum pot verifica statusul reparaţiei?

Contactează service-ul la care ai trimis laptopul şi comunică specialiştilor modelul şi seria laptop-ului, iar ei îţi vor oferi informaţiile necesare.

 
 
   
Care sunt condiţiile generale de garanţie pentru laptopul meu?

Perioada de garanţie este de 2 ani, aceasta fiind valabilă doar dacă sunt respectate condiţiile înscrise pe certificatul de garanţie primit.

 
 
   
În cate zile îmi va fi reparat laptop-ul?

15 zile lucrătoare, la care se adaugă şi perioada de transport către şi de la sediul service-ului.

 
 
   
Pot trimite laptopul în service şi fără a mă deplasa personal? Contra ce costuri?

Laptopurile Dell sau Toshiba pot fi trimise către service-ul autorizat prin curierul Pegasus şi vei plăti transportul doar dacă laptopul este în afara perioadei de garanţie.

Laptopurile Asus achiziţionate din centrele din Bucureşti pot fi trimise către service prin curierul Pegasus. Dacă ai achiziționat unul din afara Bucureştiului, va trebui să îl trimiţi personal către magazinul din care l-ai achiziţionat. În ambele cazuri vei plăti transportul doar dacă laptopul a ieşit din garanţie.

 
 
   
Ce pot face dacă nu primesc înapoi toate componentele sau accesoriile laptop-ului?

Adresează-te consultantului / curierului care îţi predă laptop-ul, iar acesta va avea grijă să clarifice problema. Reclamaţiile ulterioare returnării coletului şi cele care nu au la bază un act doveditor emis de agentul poştal nu vor fi luate în considerare.

Reține că pe procesul verbal semnat la predarea laptop-ului către service sau magazin sunt specificate toate componentele predate (telefon sau accesorii).

 
 
   
Primesc un laptop în schimb pentru perioada în care laptopul meu este în service?

Nu.

 
 
   
De ce acte am nevoie ca să ridic laptop-ul din service?

Doar procesul verbal pe care l-ai semnat la predarea în service.