Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Dacă predau telefonul pentru reparaţii într-o reprezentanţă Vodafone, de unde ştiu către ce service a fost trimis?

Vei primi o foaie de predare pe care va fi specificat şi service-ul la care se va trimite telefonul tău. Momentan, Vodafone România lucrează cu două service-uri: Regenersis şi Cordon Electronics.

 
 
   
De ce sunt blocate telefoanele în reţeaua Vodafone?

Telefoanele comercializate sunt codate ca să funcţioneze exclusiv în reţeaua Vodafone, lucru care îţi va fi adus la cunoştinţă în momentul achiziţiei, de altfel. Dacă doreşti deblocarea telefonului adresează-te consultanţilor din magazinele Vodafone.

 
 
   
Cum pot contacta producătorul telefonului sau laptopului pe care îl am de la Vodafone?
Producător Asistenţă prin telefon Suport online Program
Siemens/ BenQ-Siemens/BenQ (021) 209 99 36 www.benq.ro  
HP (iPAQ Pocket PC)   www.hp.com  
Microsoft* (021)203.61.26 / (021)203.61.61 www.microsoft.com Luni – Vineri 09:00 – 13:00
Motorola (021)305.79.99 / Fax (021)305.79.98 info.ro@motorola.com / www.motorola.com Luni – Vineri 09:00 – 17:00
Nokia   www.nokia.ro Luni – Vineri 09:00 – 18:00
Panasonic (021)316.41.87 www.panasonic.ro Luni – Vineri 09:00 – 17:00
Philips   www.philips.ro  
Sony Ericsson (021)401.04.01 www.sonyericsson.com Luni – Vineri 09:00 – 17:00
Samsung   www.samsungmobil.ro  
LG (031) 228.35.42 www.lge.ro Luni – Vineri 09:00 – 18:00
 
 
   
Unde şi cum se pot face o sesizare legată de asigurarea mobilă?

Asigurătorul este dedicat furnizării unui serviciu de înaltă calitate și dorește să menţină acest lucru în orice moment. Dacă consideraţi că nu v-a fost oferit un serviciu de primă clasă de la noi sau doriţi să faceţi o anchetă privind această asigurare, vă rugăm să contactaţi Marsh la numărul de telefon 0213808500 sau 0372744872. De asemenea, puteţi să faceţi o sesizare prin trimiterea unei scrisori poștale la următoarea adresă: Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L., Floreasca Business Park, Calea Floreasca, no. 169A, Corp A1, etajul 3, Sector 1, cod 014459, București. Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L. este înregistrată cu nr. RBK-008 / 10.04.2003 în Registrul intermediarilor de asigurări deţinut de Autoritatea de Supraveghere Financiară din România (" ASF "). Pentru a ne ajuta să rezolvăm rapid petiţiile Dvs., vă rugăm să menţionaţi numărul poliţei Dvs. (şi numărul cererii de despăgubire, dacă este cazul), precum şi numele solicitantului principal/persoanei asigurate. Vom face tot posibilul să rezolvăm orice dificultate direct cu Dumneavoastră.

Puteţi aborda ASF pentru asistenţă dacă, în urma acestei proceduri, nu sunteţi mulţumit de răspunsul nostru. Detaliile de contact ale ASF sunt: Splaiul Independenţei nr. 15, Sector 5, 050092, București, România; telefon: 0800 825 627; e-mail: office@asfromania.ro ; website: https://asfromania.ro . Dacă depuneţi la ASF o petiţie, această procedură nu vă afectează dreptul de a face apel la o instanţă judecătorească.

 
 
   
Cum și unde pot activa asigurarea mobilă?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici în termen de 30 de zile de la achiziţionarea unui telefon sau a unei tablete pe care vrei să o foloseşti în reţeaua Vodafone. Trebuie să semnezi un act adiţional şi să soliciţi termenii şi condiţiile.

Asigurarea Mobilă Vodafone se reînnoieşte automat în fiecare lună, pe o perioadă maximă de 5 ani.

Te rugam sa ai disponibile informatiile despre :

  • Factura achizitie
  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
Ce se întâmplă în cazul unor defecţiuni de fabricaţie sau a unor componente hardware / software ale telefonului?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici.

Te rugam să ai disponibile informațiile despre :

  • Factura achizitie
  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
Ce pot face dacă mi-am blocat SIM-ul - codul PUK?

În situația în care ai blocat SIM-ul - codul Puk, este necesar să te deplasezi în cel mai apropiat magazin Vodafone pentru a face o schimbare de SIM.

 
 
   
Cum pot debloca un telefon codat în reţeaua Vodafone?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici.

Te rugam să ai disponibile informațiile despre :

  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
De ce documente am nevoie la predarea telefonului în service?

Pentru a preda telefonul în service trebuie să te deplasezi în cel mai apropiat magazin Vodafone. Pentru a îl preda, este necesar să ai toate accesoriile pachetului achiziţionat de la Vodafone (telefon, Factura fiscală și certificatul de garanție vor fi eliberate în magazinul în care predai telefonul. Dacă ai activat codul de securitate al telefonului, nu uita să îl dezactivezi înainte de a-l expedia către service sau să îl comunici specialiştilor noștri.

 
 
   
Ce pot face dacă telefonul nu funcţionează de la bun început?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici.

Te rugam să ai disponibile informațiile despre :

  • Model telefon
  • Serie IMEI