Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Dacă mi-a fost furat laptopul şi pun restricţie pe el, mai poate fi folosit?

Vodafone poate restricţiona numărul de date prin care te conectezi la internet. Acesta nu va mai putea fi folosit, dar echipamentul în sine nu poate fi blocat.

 
 
   
Dacă predau telefonul pentru reparaţii într-o reprezentanţă Vodafone, de unde ştiu către ce service a fost trimis?

Vei primi o foaie de predare pe care va fi specificat şi service-ul la care se va trimite telefonul tău. Momentan, Vodafone România lucrează cu două service-uri: Regenersis şi Cordon Electronics.

 
 
   
Pot recupera contactele pe care le-am avut în telefon?

Contactele pot fi recuperate doar dacă ai făcut anterior o copie de siguranță. Pentru a evita astfel de situaţii, îţi recomandăm să salvezi periodic informaţiile din telefon pe calculator. De asemenea, mai poţi salva contactele şi în contul tău MyVodafone, secţiunea Administrare cont, manual sau prin import din telefon.

 
 
   
Îmi puteţi localiza laptopul sau modemul în reţea?

Pentru recuperarea bunului furat te sfătuim să iei legătura cu cea mai apropiată secţie de poliţie.

 
 
   
Cum îmi pot debloca numărul dacă găsesc telefonul sau laptopul?
  • prin apel către *221 sau *222, apoi spui ghidului Andreea "vreau să deblochez un număr"
  • prin apel către *228 (22:00 - 08:00 în timpul săptămânii şi 18:00 -08:00 în weekend)
  • *100# - Urgenta – Deblocheaza numar

Poţi debloca SIM-ul doar dacă eşti titular de contract sau persoană autorizată în relația cu Vodafone pentru firma pe care o reprezinți, în aceeaşi modalitate în care l-ai blocat:

 
 
   
Cum îmi pot bloca telefonul sau laptopul dacă mi-a fost furat?
  • *221 (dacă eşti titular de contract sau persoană autorizată în relația cu Vodafone pentru firma pe care o reprezinți),apoi spui ghidului Andreea "vreau să blochez un număr",
  • *222 , apoi spui ghidului Andreea "vreau să blochez un număr", dacă nu eşti titular de contract.
  • *228 (22:00 - 08:00 în timpul săptămânii şi 18:00 -08:00 în weekend)
  • *100# - Urgenta – Blocheaza numar

Important: telefonul sau laptopul poate fi în continuare utilizabil, cu un alt SIM decât cel blocat.

 
 
   
De ce sunt blocate telefoanele în reţeaua Vodafone?

Telefoanele comercializate sunt codate ca să funcţioneze exclusiv în reţeaua Vodafone, lucru care îţi va fi adus la cunoştinţă în momentul achiziţiei, de altfel. Dacă doreşti deblocarea telefonului adresează-te consultanţilor din magazinele Vodafone.

 
 
   
Cum pot contacta producătorul telefonului sau laptopului pe care îl am de la Vodafone?
Producător Asistenţă prin telefon Suport online Program
Siemens/ BenQ-Siemens/BenQ (021) 209 99 36 www.benq.ro  
HP (iPAQ Pocket PC)   www.hp.com  
Microsoft* (021)203.61.26 / (021)203.61.61 www.microsoft.com Luni – Vineri 09:00 – 13:00
Motorola (021)305.79.99 / Fax (021)305.79.98 info.ro@motorola.com / www.motorola.com Luni – Vineri 09:00 – 17:00
Nokia   www.nokia.ro Luni – Vineri 09:00 – 18:00
Panasonic (021)316.41.87 www.panasonic.ro Luni – Vineri 09:00 – 17:00
Philips   www.philips.ro  
Sony Ericsson (021)401.04.01 www.sonyericsson.com Luni – Vineri 09:00 – 17:00
Samsung   www.samsungmobil.ro  
LG (031) 228.35.42 www.lge.ro Luni – Vineri 09:00 – 18:00
 
 
   
Cum îmi pot recupera cartela SIM?

Mergi în cea mai apropiată locaţie Vodafone cu un act de identitate şi cu ştampila firmei pentru a primi un nou SIM cu acelaşi număr de telefon, pe care îl vei putea utiliza după ce soliciţi ridicarea restricţiei. Taxa de schimbare a SIM-ului este 4 EUR (fără TVA). Taxa de schimbare a SIM-ului va apărea pe următoarea factură.

 
 
   
Unde şi cum se pot face o sesizare legată de asigurarea mobilă?

Asigurătorul este dedicat furnizării unui serviciu de înaltă calitate și dorește să menţină acest lucru în orice moment. Dacă consideraţi că nu v-a fost oferit un serviciu de primă clasă de la noi sau doriţi să faceţi o anchetă privind această asigurare, vă rugăm să contactaţi Marsh la numărul de telefon 0213808500 sau 0372744872. De asemenea, puteţi să faceţi o sesizare prin trimiterea unei scrisori poștale la următoarea adresă: Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L., Floreasca Business Park, Calea Floreasca, no. 169A, Corp A1, etajul 3, Sector 1, cod 014459, București. Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L. este înregistrată cu nr. RBK-008 / 10.04.2003 în Registrul intermediarilor de asigurări deţinut de Autoritatea de Supraveghere Financiară din România (" ASF "). Pentru a ne ajuta să rezolvăm rapid petiţiile Dvs., vă rugăm să menţionaţi numărul poliţei Dvs. (şi numărul cererii de despăgubire, dacă este cazul), precum şi numele solicitantului principal/persoanei asigurate. Vom face tot posibilul să rezolvăm orice dificultate direct cu Dumneavoastră.

Puteţi aborda ASF pentru asistenţă dacă, în urma acestei proceduri, nu sunteţi mulţumit de răspunsul nostru. Detaliile de contact ale ASF sunt: Splaiul Independenţei nr. 15, Sector 5, 050092, București, România; telefon: 0800 825 627; e-mail: office@asfromania.ro ; website: https://asfromania.ro . Dacă depuneţi la ASF o petiţie, această procedură nu vă afectează dreptul de a face apel la o instanţă judecătorească.