Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Cum pot debloca un telefon codat în reţeaua Vodafone?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici.

Te rugam să ai disponibile informațiile despre :

  • Factura achizitie
  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
Îmi puteţi localiza laptopul sau modemul în reţea?

Pentru recuperarea bunului furat te sfătuim să iei legătura cu cea mai apropiată secţie de poliţie.

 
 
   
Cum îmi pot debloca numărul dacă găsesc telefonul sau laptopul?
  • prin apel către *221 sau *222, apoi spui ghidului Andreea "vreau să deblochez un număr"
  • prin apel către *228 (22:00 - 08:00 în timpul săptămânii şi 18:00 -08:00 în weekend)
  • *100# - Urgenta – Deblocheaza numar

Poţi debloca SIM-ul doar dacă eşti titular de contract sau persoană autorizată în relația cu Vodafone pentru firma pe care o reprezinți, în aceeaşi modalitate în care l-ai blocat:

 
 
   
Cum îmi pot bloca telefonul sau laptopul dacă mi-a fost furat?
  • *221 (dacă eşti titular de contract sau persoană autorizată în relația cu Vodafone pentru firma pe care o reprezinți),apoi spui ghidului Andreea "vreau să blochez un număr",
  • *222 , apoi spui ghidului Andreea "vreau să blochez un număr", dacă nu eşti titular de contract.
  • *228 (22:00 - 08:00 în timpul săptămânii şi 18:00 -08:00 în weekend)
  • *100# - Urgenta – Blocheaza numar

Important: telefonul sau laptopul poate fi în continuare utilizabil, cu un alt SIM decât cel blocat.

 
 
   
Unde şi cum se pot face o sesizare legată de asigurarea mobilă?

Asigurătorul este dedicat furnizării unui serviciu de înaltă calitate și dorește să menţină acest lucru în orice moment. Dacă consideraţi că nu v-a fost oferit un serviciu de primă clasă de la noi sau doriţi să faceţi o anchetă privind această asigurare, vă rugăm să contactaţi Marsh la numărul de telefon 0213808500 sau 0372744872. De asemenea, puteţi să faceţi o sesizare prin trimiterea unei scrisori poștale la următoarea adresă: Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L., Floreasca Business Park, Calea Floreasca, no. 169A, Corp A1, etajul 3, Sector 1, cod 014459, București. Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L. este înregistrată cu nr. RBK-008 / 10.04.2003 în Registrul intermediarilor de asigurări deţinut de Autoritatea de Supraveghere Financiară din România (" ASF "). Pentru a ne ajuta să rezolvăm rapid petiţiile Dvs., vă rugăm să menţionaţi numărul poliţei Dvs. (şi numărul cererii de despăgubire, dacă este cazul), precum şi numele solicitantului principal/persoanei asigurate. Vom face tot posibilul să rezolvăm orice dificultate direct cu Dumneavoastră.

Puteţi aborda ASF pentru asistenţă dacă, în urma acestei proceduri, nu sunteţi mulţumit de răspunsul nostru. Detaliile de contact ale ASF sunt: Splaiul Independenţei nr. 15, Sector 5, 050092, București, România; telefon: 0800 825 627; e-mail: office@asfromania.ro ; website: https://asfromania.ro . Dacă depuneţi la ASF o petiţie, această procedură nu vă afectează dreptul de a face apel la o instanţă judecătorească.

 
 
   
Cum și unde pot activa asigurarea mobilă?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici în termen de 30 de zile de la achiziţionarea unui telefon sau a unei tablete pe care vrei să o foloseşti în reţeaua Vodafone. Trebuie să semnezi un act adiţional şi să soliciţi termenii şi condiţiile.

Asigurarea Mobilă Vodafone se reînnoieşte automat în fiecare lună, pe o perioadă maximă de 5 ani.

Te rugam sa ai disponibile informatiile despre :

  • Factura achizitie
  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
Ce se întâmplă în cazul unor defecţiuni de fabricaţie sau a unor componente hardware / software ale telefonului?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici.

Te rugam să ai disponibile informațiile despre :

  • Factura achizitie
  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
Ce pot face dacă telefonul nu funcţionează de la bun început?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici.

Te rugam să ai disponibile informațiile despre :

  • Factura achizitie
  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
Cum îmi pot recupera cartela SIM?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici.

 
 
   
Ce pot face dacă mi-am blocat SIM-ul - codul PUK?

Este necesară schimbarea cartelei SIM.

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici.