Se încarcă...

Asistență

Înapoi

In caz de furt sau pierdere

 
Dacă mi-a fost furat laptopul şi pun restricţie pe el, mai poate fi folosit?

Vodafone poate restricţiona numărul de date prin care te conectezi la internet. Acesta nu va mai putea fi folosit, dar echipamentul în sine nu poate fi blocat.

 
 
   
Îmi puteţi localiza laptopul sau modemul în reţea?

Pentru recuperarea bunului furat te sfătuim să iei legătura cu cea mai apropiată secţie de poliţie.

 
 
   
Pot recupera contactele pe care le-am avut în telefon?

Contactele pot fi recuperate doar dacă ai făcut anterior o copie de siguranță. Pentru a evita astfel de situaţii, îţi recomandăm să salvezi periodic informaţiile din telefon pe calculator. De asemenea, mai poţi salva contactele şi în contul tău MyVodafone, secţiunea Administrare cont, manual sau prin import din telefon.

 
 
   
Cum îmi pot debloca numărul dacă găsesc telefonul sau laptopul?
  • prin apel către *221 sau *222, apoi spui ghidului Andreea "vreau să deblochez un număr"
  • prin apel către *228 (22:00 - 08:00 în timpul săptămânii şi 18:00 -08:00 în weekend)
  • *100# - Urgenta – Deblocheaza numar

Poţi debloca SIM-ul doar dacă eşti titular de contract sau persoană autorizată în relația cu Vodafone pentru firma pe care o reprezinți, în aceeaşi modalitate în care l-ai blocat:

 
 
   
Cum îmi pot bloca telefonul sau laptopul dacă mi-a fost furat?
  • *221 (dacă eşti titular de contract sau persoană autorizată în relația cu Vodafone pentru firma pe care o reprezinți),apoi spui ghidului Andreea "vreau să blochez un număr",
  • *222 , apoi spui ghidului Andreea "vreau să blochez un număr", dacă nu eşti titular de contract.
  • *228 (22:00 - 08:00 în timpul săptămânii şi 18:00 -08:00 în weekend)
  • *100# - Urgenta – Blocheaza numar

Important: telefonul sau laptopul poate fi în continuare utilizabil, cu un alt SIM decât cel blocat.

 
 
   
Cum îmi pot recupera cartela SIM?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici.