Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Unde şi cum se pot face o sesizare legată de asigurarea mobilă?

Asigurătorul este dedicat furnizării unui serviciu de înaltă calitate și dorește să menţină acest lucru în orice moment. Dacă consideraţi că nu v-a fost oferit un serviciu de primă clasă de la noi sau doriţi să faceţi o anchetă privind această asigurare, vă rugăm să contactaţi Marsh la numărul de telefon 0213808500 sau 0372744872. De asemenea, puteţi să faceţi o sesizare prin trimiterea unei scrisori poștale la următoarea adresă: Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L., Floreasca Business Park, Calea Floreasca, no. 169A, Corp A1, etajul 3, Sector 1, cod 014459, București. Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L. este înregistrată cu nr. RBK-008 / 10.04.2003 în Registrul intermediarilor de asigurări deţinut de Autoritatea de Supraveghere Financiară din România (" ASF "). Pentru a ne ajuta să rezolvăm rapid petiţiile Dvs., vă rugăm să menţionaţi numărul poliţei Dvs. (şi numărul cererii de despăgubire, dacă este cazul), precum şi numele solicitantului principal/persoanei asigurate. Vom face tot posibilul să rezolvăm orice dificultate direct cu Dumneavoastră.

Puteţi aborda ASF pentru asistenţă dacă, în urma acestei proceduri, nu sunteţi mulţumit de răspunsul nostru. Detaliile de contact ale ASF sunt: Splaiul Independenţei nr. 15, Sector 5, 050092, București, România; telefon: 0800 825 627; e-mail: office@asfromania.ro ; website: https://asfromania.ro . Dacă depuneţi la ASF o petiţie, această procedură nu vă afectează dreptul de a face apel la o instanţă judecătorească.