Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Asigurare

 
Cum îmi reînnoiesc asigurarea?

Asigurarea se reînnoieşte automat în fiecare lună, pe o perioadă maximă de 5 ani.

 
 
   
Pot să mă răzgândesc în privința asigurării?

Te poţi răzgândi oricând după primele 3 luni, cu excepția ofertelor promoționale. Reține că taxa plătită în perioada în care asigurarea a fost activă nu îţi va fi returnată.

 
 
   
Cum solicit despăgubiri?
  • reclamă imediat incidentul la poliţie, astfel încât să obţii un număr de dosar în maxim 48 de ore de la constatarea furtului sau a distrugerii.
  • solicită Administratorului o despăgubire în maxim 7 zile de la constatare

Administrator - Marsh Broker de Asigurare - Reasigurare

021.380.85.00 sau 0372.744.872 naţional

40.21.380.85.00 sau +40.0372.744.872 dacă te afli în străinătate

(program 9.00-18.00, de luni până vineri).

 
 
   
Ce se întâmplă dacă îmi schimb telefonul sau tableta?

Contactează Marsh Broker de Asigurare - Reasigurare, la numărul 021.380.8500 sau 0372.744.872 (program 9.00-18.00, de luni până vineri) pentru a înregistra noul aparat în poliţa ta de asigurare. Acest lucru este extrem de important, întrucât asigurarea se aplică doar în cazul aparatelor înregistrate în poliţă. După ce ai notificat Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare, vei primi un certificat reînnoit, cu noul telefon înregistrat.

 
 
   
Câte telefoane sau tablete îmi pot asigura?

Oricâte vrei. Serviciul se activează pentru fiecare număr de telefon, aşa că dacă vrei asigurare pentru mai multe telefoane sau tablete, va fi nevoie să activezi câte o extraopţiune pentru fiecare dintre acestea.

 
 
   
Unde şi cum se pot face o sesizare legată de asigurarea mobilă?

Asigurătorul este dedicat furnizării unui serviciu de înaltă calitate și dorește să menţină acest lucru în orice moment. Dacă consideraţi că nu v-a fost oferit un serviciu de primă clasă de la noi sau doriţi să faceţi o anchetă privind această asigurare, vă rugăm să contactaţi Marsh la numărul de telefon 0213808500 sau 0372744872. De asemenea, puteţi să faceţi o sesizare prin trimiterea unei scrisori poștale la următoarea adresă: Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L., Floreasca Business Park, Calea Floreasca, no. 169A, Corp A1, etajul 3, Sector 1, cod 014459, București. Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L. este înregistrată cu nr. RBK-008 / 10.04.2003 în Registrul intermediarilor de asigurări deţinut de Autoritatea de Supraveghere Financiară din România (" ASF "). Pentru a ne ajuta să rezolvăm rapid petiţiile Dvs., vă rugăm să menţionaţi numărul poliţei Dvs. (şi numărul cererii de despăgubire, dacă este cazul), precum şi numele solicitantului principal/persoanei asigurate. Vom face tot posibilul să rezolvăm orice dificultate direct cu Dumneavoastră.

Puteţi aborda ASF pentru asistenţă dacă, în urma acestei proceduri, nu sunteţi mulţumit de răspunsul nostru. Detaliile de contact ale ASF sunt: Splaiul Independenţei nr. 15, Sector 5, 050092, București, România; telefon: 0800 825 627; e-mail: office@asfromania.ro ; website: https://asfromania.ro . Dacă depuneţi la ASF o petiţie, această procedură nu vă afectează dreptul de a face apel la o instanţă judecătorească.

 
 
   
Cum și unde pot activa asigurarea mobilă?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici în termen de 30 de zile de la achiziţionarea unui telefon sau a unei tablete pe care vrei să o foloseşti în reţeaua Vodafone. Trebuie să semnezi un act adiţional şi să soliciţi termenii şi condiţiile.

Asigurarea Mobilă Vodafone se reînnoieşte automat în fiecare lună, pe o perioadă maximă de 5 ani.

Te rugam sa ai disponibile informatiile despre :

  • Factura achizitie
  • Model telefon
  • Serie IMEI
 
 
   
Ce se întâmplă în cazul unor defecţiuni de fabricaţie sau a unor componente hardware / software ale telefonului?

Poți să ne contactezi prin email sau apel telefonic folosind informațiile de aici.

Te rugam să ai disponibile informațiile despre :

  • Factura achizitie
  • Model telefon
  • Serie IMEI