Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Programul de loialitate

 
Pot cumula punctele de loialitate dacă am mai multe conturi pe numele meu?

Dacă este vorba despre acelaşi titular, punctele de loialitate se pot cumula. Pentru aceasta, contactează un operator Vodafone sau verifică la *100# - Loialitate, apoi alege Transfer puncte. Atenţie, poţi transfera puncte doar în situaţia în care conturile de client aparţin aceluiaşi titular.

 
 
   
Ce valoare are 1 punct de loialitate?

0,01 EUR.

 
 
   
Care este valoarea punctelor de loialitate?

100 de puncte = 1 Euro (cu TVA)

 
 
   
De ce trebuie să împlinesc 9 luni în rețea ca să pot cheltui punctele de loialitate acumulate?ărul nu este autorizat". Care este explicaţia?

Programul Vodafone pentru Tine este un program de fidelizare şi presupune acordarea anumitor beneficii cu 3 luni înainte de expirarea perioadei contractuale de activare. Punctele de loialitate pot fi folosite oricând după primele 9 luni de abonament pentru a achiziţiona un telefon nou (dacă vrei o reducere din preţul fără abonament) sau cu 3 luni înainte de încheierea fiecărei perioade contractuale, cu reînnoire, ca să profiţi de preţurile speciale ale telefoanelor.

 
 
   
Ce se întâmplă dacă deconectez numărul cu vechimea cea mai mare în reţea?

Dacă rămâi client Vodafone, îţi va fi apreciată loialitatea şi vei primi maximul din grupele de loialitate, considerând vechimea celui mai vechi cont, chiar dacă acesta a fost deconectat. Cu toate acestea, îţi recomandăm să rămâi în reţea cu cât mai multe numere şi pentru cât mai mult timp pentru a beneficia de bonusuri şi avantaje cât mai consistente.

 
 
   
Cum pot verifica segmentul de clienţi din care fac parte?

Click aici.

 
 
   
Îmi pot autoriza numărul direct din contul MyVodafone?

Nu, acest lucru nu este posibil momentan. Această acțiune poate fi făcută doar de către un consultant al Departamentului de Relaţii cu Clienţii.

 
 
   
Ce se întâmplă cu punctele de loialitate dacă am două numere de telefon şi vreau să reziliez unul?

Dacă ai o singură factură pentru ambele numere de telefon, punctele de loialitate acumulate se păstrează pentru a fi utilizate de numărul rămas activ.

Dacă pentru fiecare număr există câte o factură, ai posibilitatea să cumulezi punctele pe numărul rămas activ în vederea cheltuirii lor. Pentru cumulare, apelează gratuit *222 și spune ghidului Andreea „ Vreau cumularea punctelor de loialitate”.

 
 
   
Cum sunt încadrat într-o grupă de loialitate?

Încadrarea într-o anumită categorie de clienţi se face în funcţie de vechimea ta în reţea şi de valoarea medie a facturilor tale din ultimele 6 luni.

 
 
   
Dacă realizez un transfer de responsabilitate, păstrez punctele?

Nu, punctele nu se transferă. Îţi recomandăm să cheltui punctele înainte de realizarea transferului de responsabilitate. Dacă pe contul de pe care se transferă numărul/numerele mai rămân alte numere active, punctele vor putea fi folosite de către numerele rămase.