Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Programul de loialitate

 
Cum pot verifica segmentul de clienţi din care fac parte?

Click aici.

 
 
   
Unde pot vedea câte puncte de loialitate am acumulat?
  • pe factura Vodafone
  • în contul tău My Vodafone,
  • prin apel gratuit la *100# Loialitate,
  • prin apel gratuit la *222 și spune-i ghidului Andreea „Vreau să stiu câte puncte de loialitate am”
 
 
   
Pot cumula punctele de loialitate dacă am mai multe conturi pe numele meu?

Dacă este vorba despre acelaşi titular, punctele de loialitate se pot cumula. Pentru aceasta, contactează un operator Vodafone sau verifică la *100# - Loialitate, apoi alege Transfer puncte. Atenţie, poţi transfera puncte doar în situaţia în care conturile de client aparţin aceluiaşi titular.

 
 
   
Ce se întâmplă dacă deconectez numărul cu vechimea cea mai mare în reţea?

Dacă rămâi client Vodafone, îţi va fi apreciată loialitatea şi vei primi maximul din grupele de loialitate, considerând vechimea celui mai vechi cont, chiar dacă acesta a fost deconectat. Cu toate acestea, îţi recomandăm să rămâi în reţea cu cât mai multe numere şi pentru cât mai mult timp pentru a beneficia de bonusuri şi avantaje cât mai consistente.

 
 
   
Care este valoarea punctelor de loialitate?

100 de puncte = 1 Euro (cu TVA)

 
 
   
Ce pot face cu punctele de loialitate acumulate şi după cât timp le pot cheltui?

Le poţi folosi imediat ce ai împlinit 9 luni în reţeaua Vodafone pentru:

  • un telefon nou
  • a le transforma în minute de convorbiri naţionale
  • a achiziţiona accesorii și produse promoţionale Vodafone.
 
 
   
Ce se întâmplă cu punctele de loialitate dacă am două numere de telefon şi vreau să reziliez unul?

Dacă ai o singură factură pentru ambele numere de telefon, punctele de loialitate acumulate se păstrează pentru a fi utilizate de numărul rămas activ.

Dacă pentru fiecare număr există câte o factură, ai posibilitatea să cumulezi punctele pe numărul rămas activ în vederea cheltuirii lor. Pentru cumulare, apelează gratuit *222 și spune ghidului Andreea „ Vreau cumularea punctelor de loialitate”.

 
 
   
Cum se acordă punctele de loialitate?

În fiecare lună primeşti un număr de puncte egal cu valoarea serviciilor de comunicaţii de pe factura ta în EUR, fără TVA (pentru detalii verifică "Termeni şi condiţii"). Acestora li se adaugă bonusul de puncte aferent grupei de loialitate din care faci parte (Silver, Gold sau Platinum). Pentru calculul punctelor de loialitate nu se ține cont de reîncărcările și serviciile în parteneriat.

 
 
   
Îmi pot autoriza numărul direct din contul MyVodafone?

Nu, acest lucru nu este posibil momentan. Această acțiune poate fi făcută doar de către un consultant al Departamentului de Relaţii cu Clienţii.

 
 
   
Cum pot autoriza numărul pentru a-mi putea cheltui punctele de loialitate?

p>Apelează *222 şi solicită autorizarea numărului consultanţilor Vodafone.Dacă ești administratorul firmei spune-i ghidului Andreea „Vreau să autorizez un număr”. Vei primi prin mail sau prin poştă un formular de autorizare pe care va trebui să îl completezi şi să îl trimiţi înapoi la Vodafone. Numărul tău va fi autorizat automat şi vei putea începe să foloseşti punctele de loialitate.