Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Programul de loialitate

 
Ce valoare are 1 punct de loialitate?

0,01 EUR.

 
 
   
Pot cumula punctele de loialitate dacă am mai multe conturi pe numele meu?

Dacă este vorba despre acelaşi titular, punctele de loialitate se pot cumula. Pentru aceasta, contactează un operator Vodafone sau verifică la *100# - Loialitate, apoi alege Transfer puncte. Atenţie, poţi transfera puncte doar în situaţia în care conturile de client aparţin aceluiaşi titular.

 
 
   
Care este valoarea punctelor de loialitate?

100 de puncte = 1 Euro (cu TVA)

 
 
   
Cum sunt încadrat într-o grupă de loialitate?

Încadrarea într-o anumită categorie de clienţi se face în funcţie de vechimea ta în reţea şi de valoarea medie a facturilor tale din ultimele 6 luni.

 
 
   
Ce se întâmplă dacă deconectez numărul cu vechimea cea mai mare în reţea?

Dacă rămâi client Vodafone, îţi va fi apreciată loialitatea şi vei primi maximul din grupele de loialitate, considerând vechimea celui mai vechi cont, chiar dacă acesta a fost deconectat. Cu toate acestea, îţi recomandăm să rămâi în reţea cu cât mai multe numere şi pentru cât mai mult timp pentru a beneficia de bonusuri şi avantaje cât mai consistente.

 
 
   
Îmi pot autoriza numărul direct din contul MyVodafone?

Nu, acest lucru nu este posibil momentan. Această acțiune poate fi făcută doar de către un consultant al Departamentului de Relaţii cu Clienţii.

 
 
   
Pot achiziţiona mai multe telefoane la preţ redus dacă am suficiente puncte?

Pentru primul telefon achiziţionat prin puncte de loialitate la valoare subvenţionată ţi se prelungeşte perioada contractuală şi vei mai putea achiziţiona un alt telefon subvenţionat cu 3 luni înainte de încheierea perioadei contractuale. Totuşi, dacă doreşti, din punctele rămase poţi achiziţiona oricând un telefon nesubvenţionat.

 
 
   
Dacă realizez un transfer de responsabilitate, păstrez punctele?

Nu, punctele nu se transferă. Îţi recomandăm să cheltui punctele înainte de realizarea transferului de responsabilitate. Dacă pe contul de pe care se transferă numărul/numerele mai rămân alte numere active, punctele vor putea fi folosite de către numerele rămase.

 
 
   
Ce se întâmplă cu punctele de loialitate dacă am două numere de telefon şi vreau să reziliez unul?

Dacă ai o singură factură pentru ambele numere de telefon, punctele de loialitate acumulate se păstrează pentru a fi utilizate de numărul rămas activ.

Dacă pentru fiecare număr există câte o factură, ai posibilitatea să cumulezi punctele pe numărul rămas activ în vederea cheltuirii lor. Pentru cumulare, apelează gratuit *222 și spune ghidului Andreea „ Vreau cumularea punctelor de loialitate”.

 
 
   
Cum pot verifica segmentul de clienţi din care fac parte?

Click aici.