Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Portabilitate

 
Dacă portez la Vodafone numerele pe care le am, primesc ceva în plus faţă de un client nou?

În funcție de client și de nevoile sale de comunicare, ofertele Vodafone pot fi personalizate. Drept urmare, te invităm în unul din magazinele noastre pentru o discuție cu unul dintre reprezentanții noștri.

 
 
   
Care sunt implicațiile portării asupra serviciilor?
  • O cerere de portare din partea Vodafone care conţine informaţii referitoare la tine şi la numărul/numerele pentru care soliciţi portarea.
  • O anexă care conţine detalii despre procesul de portare, în speță cum se desfăşoară şi ce implică.
 
 
   
Pot porta un număr de fix în reţeaua Vodafone?

Da. Vei beneficia de una dintre ofertele Vodafone Office Zone sau Vodafone Internet si voce fixă.

 
 
   
Pot să portez un număr de fax din altă reţea şi să îmi activez acest serviciu pe el?

Da, dar nu vei beneficia şi de telefonie fixă. Click aici pentru ofertele de telefonie fixă.

 
 
   
De unde pot descărca formularele pentru portare?

Descarcă fişierul     Cerere de portare numere fixe

Descarcă fişierul     Cerere de portare Vodafone Zona Mea fix

Descarcă fişierul     Cerere de portare Vodafone Zona Mea mobil

Descarcă fişierul     Cerere de anulare a portarii

 
 
   
Ce conţine cererea de portare?
  • informaţii despre numărul/numerele de telefon pentru care soliciţi portarea;
  • detalii despre desfăşurarea procesului de portare
 
 
   
Cine este Operatorul Acceptor și cine este Operatorul Donor?

Operatorul Acceptor este operatorul a cărui reţea o vei utiliza pe viitor, iar Operatorul Donor este operatorul a cărui reţea ai utilizat-o în trecut.

 
 
   
Cum pot porta un număr în reţeaua Vodafone?

Verifică ce obligaţii contractuale ai faţă de operatorul curent.

Portabilitarea numărului tău de telefon în altă reţea implică terminarea contractului încheiat de tine cu Operatorul Donor. Vei înceta contractul în conformitate cu clauzele de reziliere pe care le regăseşti în acesta.

Vino în cel mai apropiat magazin Vodafone!

La încetarea contractului de servicii cu furnizorul iniţial vei semna un nou contract, o cerere de portare şi vei prezenta ultima factură de servicii emisa de operatorul respectiv

Este important să reţii că vei completa o cerere de portare pentru fiecare tip de serviciu activ în momentul portarii – servicii de telefonie voce mobila sau servicii de telefonie voce fixă.

Pentru portarea mai multor numere individuale vei completa o singură cerere în care specifici dacă doreşti ca portarea să fie realizată parţial, numai pentru o parte din numerele incluse în cerere sau pentru o întreagă tranşă de numere.

Pentru portarea mai multor numere fixe din locaţii diferite completezi câte o cerere pentru fiecare locaţie.

Pentru a-ţi porta numărul în reţeaua Vodafone, va trebui să completezi o cerere de portare.

Confirmarea portarii

Conform reglementărilor ANC, portarea se realizează în 3 zile lucrătoare. Totuşi, există cazuri când, din motive tehnice, procesul se poate extinde la 25 de zile lucrătoare.

 
 
   
Care sunt pașii care trebuie parcurși pentru confirmarea cererii de portare?

Cererea ta de portare este trimisă către Operatorul Donor. Acesta te va anunţa în maxim 24 ore dacă îți acceptă sau nu cererea de portare.

Imediat ce ai primit răspunsul de la Operatorul Donor, Vodafone îți va trimite pe numărul de mobil înscris în cererea ta de portare un SMS de confirmare sau de anulare a cererii de portare.

SMS-ul de confirmare te va anunţa data la care va avea loc portarea.

Dupa activarea numărului vei primi un SMS.

Vei primi încă un mesaj prin care vei fi anunţat să repornești telefonul.

 
 
   
Cum pot anula cererea de portare?

Va trebui să depui o cerere la magazinele sau la partenerii autorizaţi Vodafone în termen de 24 de ore de la realizarea portării. În cazul în care ai acceptat numărul provizoriu, acesta va rămâne funcţional pe toată perioada contractuală, stipulată în contractul semnat în magazinul Vodafone.