Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Magazinul online

 
Pot alege abonamente noi din magazinul online?

Sigur. Accesează magazinul online, intră în contul My Vodafone pentru ofertele tale personalizate şi apoi alege serviciile si produsele dorite.

 
 
   
Cum intru în posesia produselor comandate? Care sunt termenii de livrare?

Produsele comandate din magazinul online îţi sunt livrate gratuit la adresa dorită prin curier. Când vei primi pachetul va fi nevoie să prezinți actul tău de identitate curierului şi să semnezi si ştampilezi documentele de transport.

 
 
   
Cum comand produse din Magazinul Online Vodafone?

Poţi plasa o comanda online astfel:

  • Intră în magazinul online;
  • Autentifică-te în contul tău My Vodafone (in cazul in care nu ai un cont My Vodafone creeaza unul aici).
  • Alege produsele pe care dorești să le achiziționezi;
  • Adaugă-le în coș. În situatia in care ai un cod de voucher sau puncte de loialitate acumulate, le poţi folosi in coşul de cumparaturi. Este important sa ştii că o comandă online poate conţine maximum 3 produse. Dacă ai în coş produse adăugate anterior pe care nu le mai poţi sterge, sau daca intampini alte erori, te rugam sa ne scrii pe adresa magazin.online_business@vodafone.com.
  • Plasează comanda asigurându-te că datele de contact și adresa de livrare sunt cele dorite de tine;
  • Plătești in numerar, la livrare, sau online cu cardul.

Poţi verifica statusul livrării pe www.fancourier.ro, introducând in campul referinţă client numărul comenzii. (de forma VDFRO…)

 
 
   
Cum plătesc produsele din coşul de cumpărături?
  • la livrare, în numerar
  • online, folosind un card bancar. Procesarea online a comenzii se face de către PayU, mandatat de către Vodafone Romania S.A. să încaseze toate plăţile online.
  • cu puncte de loialitate. Dacă punctele de loialitate acumulate nu acoperă preţul produsului, poţi plăti diferenţa online prin card bancar sau in numerar, la livrare.
 
 
   
Cum verific statusul comenzii plasate?

Statusul comenzii se poate verifica in sectiunea Detalii comandă din zona Ajutor.

 
 
   
Vreau să returnez un produs. Ce trebuie să fac?

Trimite un mail către Vodafone în termen de 14 zile calendaristice de la recepţionarea coletului, în care comunici intenţia de returnare şi datele contului bancar în care doreşti să îţi fie livraţi banii (IBAN-ul şi sucursala la care a fost deschis). Mail-ul trebuie să conțină atașat și o cerere scrisă, semnată și ștampilată. Ulterior, trimite produsele către Vodafone tot prin curierat și reține că vei plăti taxele de transport, de această dată. Banii îţi vor fi viraţi în cont în termen de 14 zile de la recepţionarea coletului în depozitul central şi în urma verificării integrităţii pachetului.

 
 
   
Termeni de livrare

După procesarea comenzii, produsele vor fi livrate prin curier în maximum 2 zile lucrătoare în Bucureşti şi 3 zile în restul ţării.

Program de livrare pentru magazinul online:

Luni - Vineri 09:00 - 17:00

 
 
   
Am făcut o comandă online. Unde pot primi coletul?

Oriunde dorești. Adresa de livrare nu trebuie să fie neapărat aceeaşi cu cea de facturare. Dacă nu te afli la adresa respectivă în ziua în care se face livrarea, vei fi apelat de către curierii noştri pentru a stabili o altă dată pentru livrare. În cazul în care nu ridici coletul în 3 zile, acesta va fi expediat înapoi la Vodafone iar dacă dorești modificarea adresei de livrare, va trebui să apelezi departamentul Relații cu Clienții și să comunici noua adresă de livrare.