Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Magazinul online

 
Cum primesc factura dacă închei un abonament online?

În contul tău My Vodafone. Dacă ai deja un abonament Vodafone pentru care primeşti factura tipărită prin poştă şi achiziţionezi online încă un abonament, ambele facturi îţi vor fi trimise electronic în contul tău My Vodafone pentru a-ţi fi mai uşor să urmăreşti costurile lunare. Poţi consulta toate detaliile despre facturare şi plăţi în secţiunea Factura Vodafone.

 
 
   
Cum intru în posesia produselor comandate? Care sunt termenii de livrare?

Produsele comandate din magazinul online îţi sunt livrate gratuit la domiciliu prin curier. Când vei primi pachetul va fi nevoie să prezinți actul tău de identitate curierului şi să semnezi pentru primire.

Termeni de livrare

Pentru clienții existenți din Bucureşti - 24-48 de ore (provincie),

Pentru clienții noi – maxim 72 ore

Adresa de livrare nu este neapărat cea declarată la încheierea contractului cu Vodafone, astfel că poţi cere livrarea comenzii la birou sau în orice alt loc convenabil.

Program de livrare pentru magazinul online

Luni - Vineri 09:00 - 21:00

Sâmbătă 09:00 - 15:00, cu excepţia sărbătorilor legale.

 
 
   
Vreau să returnez un produs. Ce trebuie să fac?

Trimite un mail către Vodafone în termen de 10 zile de la recepţionarea coletului, în care comunici intenţia de returnare şi datele contului bancar în care doreşti să îţi fie livraţi banii (IBAN-ul şi sucursala la care a fost deschis). Mailul trebuie să conțină atașat și o cerere scrisă, semnată și ștampilată. Ulterior, trimite produsele către Vodafone tot prin curierat și reține că vei plăti taxele de transport, de această dată. Banii îţi vor fi viraţi în cont în termen de 30 de zile de la recepţionarea coletului în depozitul central şi în urma verificării integrităţii pachetului.

Conform Ordonanței nr. 130/2000, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

 
 
   
Pot alege abonamente noi din magazinul online?

Sigur. Intră în contul tău My Vodafone, alege planul tarifar şi telefonul dorit, apoi trimite comanda către Vodafone.

 
 
   
Am făcut o comandă online. Unde pot primi coletul?

Oriunde dorești. Adresa de livrare nu trebuie să fie neapărat aceeaşi cu cea de facturare, însă trebuie să o menţionezi de la începutul comenzii pentru a te asigura că livrarea va fi efectuată în condiţii optime. Dacă nu te afli la adresa respectivă în ziua în care se face livrarea, vei fi apelat de către curierii noştri pentru a stabili o dată și locaţie pentru livrare. În cazul în care nu ridici coletul în 3 zile, acesta va fi expediat înapoi la Vodafone iar dacă dorești modificarea adresei de livrare, va trebui să apelezi departamentul Relații cu Clienții și să comunici noua adresă de livrare.

 
 
   
Cum verific statusul comenzii plasate?
  • la finalizarea comenzii, alege înștiințarea prin mail sau prin SMS în legătura cu statusul acesteia. Ulterior, vei primi un mail în care îţi vor fi comunicate datele contului tău, numărul comenzii şi timpul estimat livrării acesteia.
  • autentifică-te în contul tău My Vodafone şi accesează linkul Detalii comandă din zona Ajutor.
 
 
   
Cum plătesc produsele din coşul de cumpărături?
  • online, folosind un card bancar. Nu ţi se percepe niciun comision şi pe tot parcursul tranzacţiei vei fi asistat de către sistemul de plăţi online. Procesarea online a comenzii se face de către mobilPay, mandatat de către Vodafone Romania S.A. să încaseze toate plăţile online.
  • cu puncte de loialitate. Pentru a achiziţiona un telefon subvenţionat trebuie să te autentifici sau să te înregistrezi în My Vodafone. Dacă punctele de loialitate acumulate nu acoperă preţul telefonului, poţi plăti diferenţa prin card bancar sau la primirea telefonului.
  • la livrare, în numerar.