Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Magazinul online

 
Termeni de livrare

După procesarea comenzii, produsele vor fi livrate prin curier în maximum 2 zile lucrătoare în Bucureşti şi 3 zile în restul ţării.

Program de livrare pentru magazinul online:

Luni - Vineri 09:00 - 17:00

 
 
   
Pot alege abonamente noi din magazinul online?

Desigur! Pentru a face acest lucru, acceseaza magazinul online, apoi intră în contul tău My Vodafone pentru a beneficia de ofertele tale personalizate și produsele dorite.

 
 
   
Cum intru în posesia produselor comandate? Care sunt termenii de livrare?

În ceea ce priveste intrarea în posesia produselor comandate din magazinul online tu nu trebuie sa faci nimic. După ce ai platit produsele și comanda a fost procesată, acestea îți sunt livrate gratuit prin curier la adresa dorită în cel mai scurt timp. La primirea pachetului este necesar să prezinți actul tău de identitate curierului, să semnezi și să stampilezi documentele de transport. Pentru detalii suplimentare despre termenii de livrare, te rugăm să accesezi secțiunea Termeni de livrare din zona Magazinul online

 
 
   
Cum comand produse din Magazinul Online Vodafone?

Poți plasa o comandă online astfel:

  • Intră în magazinul online;
  • Autentifică-te în contul tău My Vodafone (in cazul in care nu ai un cont My Vodafone creează -ți unul aici).
  • Alege produsele pe care dorești să le achiziționezi;
  • Adaugă-le în coș.
  • În situatia in care ai un cod de voucher sau puncte de loialitate acumulate, le poţi folosi in coşul de cumparaturi.
  • Plasează comanda asigurându-te că datele de contact și adresa de livrare sunt cele dorite de tine;
  • Plătește in numerar, la livrare, sau online cu cardul.

Este important sa ştii că o comandă online poate conţine maximum 3 produse.

Dacă ai în coş produse adăugate anterior pe care nu le mai poţi sterge, sau daca intampini alte erori, te rugăm sa ne scrii pe adresa magazin.online_business@vodafone.com.

Poţi verifica statusul livrării pe www.fancourier.ro, introducând in campul referinţă client numărul comenzii. (de forma VDFRO…)

 
 
   
Cum plătesc produsele din coşul de cumpărături?

Pentru plata produselor din cosul de cumpărături ai la dispoziție urmatoarele metode:

  • la livrare, în numerar
  • online, folosind un card bancar. Procesarea online a comenzii se face de către PayU, mandatat de către Vodafone Romania S.A. să încaseze toate plăţile online.
  • cu puncte de loialitate. Dacă punctele de loialitate acumulate nu acoperă preţul produsului, poţi plăti diferenţa online prin card bancar sau in numerar, la livrare.
 
 
   
Cum verific statusul comenzii plasate?

Pentru a verifica statusul comenzii te rugăm să accesezi sectiunea Detalii comandă din zona Ajutor.

 
 
   
Vreau să returnez un produs. Ce trebuie să fac?

Pentru a returna un produs trimite un mail către Vodafone în termen de 14 zile calendaristice de la recepţionarea coletului, în care trebuie să comunici intenţia de returnare şi datele contului bancar în care doreşti să îţi fie returnați banii (IBAN-ul şi sucursala la care a fost deschis).

Mail-ul trebuie să conțină atașat și o cerere scrisă, semnată și ștampilată.

Ulterior, trimite produsele către Vodafone tot prin curierat și reține că vei plăti taxele de transport, de această dată. Banii îţi vor fi viraţi în cont în termen de 14 zile de la recepţionarea coletului în depozitul central şi după verificărea integrităţii pachetului.

 
 
   
Am făcut o comandă online. Unde pot primi coletul?

Primești coletul oriunde dorești. Adresa de livrare nu trebuie să fie neapărat aceeaşi cu cea de facturare. Dacă în ziua în care se face livrarea nu te afli la adresa mentionata, vei fi apelat de către curierii noştri pentru a stabili o altă dată pentru livrare.

În cazul în care nu ridici coletul în termen de 3 zile, acesta va fi returnat la Vodafone.

Dacă dorești modificarea adresei de livrare, va trebui să apelezi departamentul Relații cu Clienții și să comunici noua adresă de livrare.