Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Pot programa o întâlnire la unul dintre magazinele Vodafone pentru a cumpăra anumite produse sau achiziţiona servicii?

Da, cu un apel gratuit la 0372 021 001. Apelul este gratuit numai în reţeaua Vodafone.

 
 
   
Pot să rezerv un telefon sau accesorii în magazinele Vodafone?

Da, la numărul de telefon 0372021001 poţi rezerva telefoanele şi accesoriile dorite, poţi activa contracte noi, poţi achiziţiona telefoane prin puncte de loialitate sau poţi efectua transfer de responsabilitate. Apelul este netaxabil pentru clienţii Vodafone şi este taxat ca un apel normal de Romtelecom pentru cei care sună din alte reţele.

 
 
   
Ce conţine un contract nou?

Clauzele Contractuale Principiale (CCP), ce îți revin odată cu activarea abonamentului. Accesează acest link pentru a vedea Termenii şi condițiile generale:

De asemenea, poţi primi Termenii şi condiţiile pentru contractele noi şi în magazinele Vodafone, fără costuri suplimentare.

 
 
   
Cum pot şti sigur dacă operatorul Vodafone care îmi solicită date personale pentru a încheia un nou contract este într-adevăr un reprezentant Vodafone?
  • după numărul de telefon de pe care sună – acesta nu va avea niciodată identitatea ascunsă și nici nu va aparține unei alte rețele. Numerele operatorilor Vodafone sunt întotdeauna numere de fix, de forma 037202xxxx.

De exemplu:

  • Un agent de la Departamentul de Relaţii cu Clienţii te va apela de pe numărul 0372022222.
  • Un agent de la Departamentul Plăţi te va apela de pe numărul 0372022244.
  • Agenţii din Departamentele de Vânzare te vor apela fie de pe numere în formatul generic 037202xxxx, fie de pe unul dintre numerele de forma 0372xxxxxx. Pentru a verifica provenienţa apelului, poţi apela Departamentul de Relaţii cu Clienţii, la numărul netaxabil *222 și spune-i ghidului Andreea, spre exemplu „vreau să aflu detalii despre un număr de telefon „.
 
 
   
Pot achiziţiona telefoane sau accesorii la tarife mai avantajoase de la dealeri?

Nu neapărat. Dealerii pot oferi promoţional anumite telefoane la preţuri mai reduse decât în reprezentanţele Vodafone, asa cum şi în reprezentanţele Vodafone se pot achiziţiona aparate la preţuri promoţionale mai reduse decât la dealeri.

 
 
   
Cum pot activa sau modifica serviciile, în calitate de utilizator?

Trimite o cerere către administratorul de cont desemnat pentru firma ta.

Modificarea serviciilor poate fi solicitată doar de către administrator pentru orice număr din contul companiei sau de către persoana împuternicită pe un anumit număr, pentru numărul propriu.

Vei găsi mai multe informații despre tarifele serviciilor pe care le utilizezi în secţiunea Business a www.vodafone.ro sau prin apel gratuit la *100#. De exemplu, dacă vrei să verifici tarifele Vodafone World pentru Franţa, accesează secţiunea Business › Corporaţii › Voce mobilă › Roaming › Roaming standard și selectează ţara dorită.

 
 
   
Unde pot vedea câte puncte de loialitate am acumulat?
  • în contul tău My Vodafone,
  • pe factura Vodafone
  • prin apel gratuit la *100# Loialitate,
  • prin apel gratuit la *222 și spune-i ghidului Andreea „Vreau să stiu câte puncte de loialitate am”
 
 
   
Pot apela telefonic reprezentanţii din magazinele Vodafone?

Reprezentanţele Vodafone au contact direct cu publicul şi nu pot fi apelate telefonic, dar poţi apela gratuit *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii, spune solicitarea ta ghidului Andreea, de exemplu „vreau să găsesc un magazin vodafone” pentru a afla detalii generale despre reprezentanţele Vodafone din oraşul tău.

 
 
   
Unde găsesc detalii referitoare la serviciile și factura Vodafone, în calitate de utilizator de cont?

Ia legătura cu administratorul de cont din firma ta sau accesează contul tău My Vodafone.

Ecranul principal "Contul meu" conţine un sumar al informaţiilor despre contul tău. Ca utilizator, aici vei afla detalii despre propriul număr de telefon, respectiv suma de plată, abonamentul şi serviciile tale, sau istoricul cererilor de modificare. În meniul "Serviciile mele" poţi vizualiza abonamentul, tipul de acces (naţional, internaţional, roaming), extraopţiunile și serviciile active pe contul tău.

 
 
   
Cum pot plăti factura dacă am pierdut-o sau nu am primit-o prin poștă?

Vei avea nevoie de următoarele date - număr cont client, data emiterii facturii, suma de plată, numele titularului, seria şi numărul facturii, disponibile în contul tău My Vodafone.

Poţi obţine aceste date doar dacă eşti administratorul contului, în modul următor:

  • accesezi aplicația My Vodafone;
  • apelezi gratuit *100# - Factura ta;
  • apelezi gratuit *224;
  • apelezi gratuit *222, apoi spui ghidului "Vreau să știu metodele de plată";

Orice factură de servicii Vodafone are ca dată scadentă termenul de 14 zile de la data emiterii acesteia. Pentru a evita penalizările pentru întârziere sau restricţionarea accesului, orice abonat trebuie să efectueze plata astfel încât banii să ajungă în contul Vodafone România S.A. nu mai târziu de 14 zile de la data emiterii facturii.