Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Contract

 
Pot transfera un abonament care este într-un grup?

Da, dacă rămân minim două numere active în grup. În caz contrar, va trebui să îţi alegi un alt abonament din ofertele disponibile.

 
 
   
Pot încheia un contract în orice locaţie Vodafone?

Desigur! Indiferent că mergi într-un magazin propriu sau la un partener Vodafone, agenţii noştri de vânzare îţi stau la dispoziţie.

 
 
   
De ce acte am nevoie pentru a încheia un contract nou?

Dacă ai deja un abonament activ pe numele tău, sunt necesare doar cartea de identitate și ștampila firmei.

Dacă nu ai încă un contract, vei avea nevoie de:

  1. Act de identitate împuternicit
  2. Copie act de identitate administrator sau asociat unic
  3. Împuternicire sau declarație pe propria raspundere, în funcție de situație (statutul firmei NU este obligatoriu)
  4. Declarația împuternicitului prin care acesta își exprimă acordul asupra prelucrării datelor personale (doar dacă persoana care semnează contractul este împuternicit, și nu administrator sau asociat unic)
  5. Certificat de Înregistrare Fiscală, însoțit de Certificatul de Înregistrare Fiscală în scopuri de TVA (cel din urmă doar pentru firmele plătitoare de TVA, deoarece nu înlocuiște Certificatul de Înregistrare Fiscală)
  6. Ștampila firmei
 
 
   
Pot primi o factură separată pentru numărul nou activat?

Poți primi factură separată pentru un nou număr activat, însă trebuie să menţionezi acest lucru la încheierea contractului.

Atenție! Pentru această modificare se percep taxe.

 
 
   
Cum pot obține o copie a contractului de abonat, dacă am pierdut originalul?

Obținere copiei contractului de abonat se poate realiza prin contactarea Departamentului de Relaţii cu Clienţii, la numărul netaxabil *221 sau specialistul de cont aferent firmei tale. Cererea va fi soluţionată doar dacă eşti titularul contractului sau împuternicit din partea firmei. Vei primi o cerere tip pe care trebuie să o completezi, semnezi și ștampilezi, în vederea reemiterii contractului.

 
 
   
Ce conţine un contract nou?

Contractul nou conține Clauzele Contractuale Principiale (CCP) ce îți revin odată cu activarea abonamentului.

Accesează acest link pentru a vedea Termenii şi condițiile generale.

De asemenea, poţi primi Termenii şi condiţiile pentru contractele noi şi în magazinele Vodafone, fără costuri suplimentare.

 
 
   
De ce acte are nevoie persoana care vrea să preia un abonament de pe o societate comercială?

Actele de care vei avea nevoie prentru preluarea unui abonament de pe o societate comerciala sunt:

    • buletinul de identitate sau cartea de identitate, dacă cel care preia abonamentul este persoană fizică şi are deja un cont Vodafone • un act de identitate şi de un act de spaţiu, dacă cel care preia abonamentul este persoană fizică şi nu are cont Vodafone • buletinul de identitate, respectiv ștampila societății, dacă cel care preia abonamentul este persoană juridică şi are cont Vodafone • codul unic de înregistrare, certificatul emis după 1 ianuarie în scopuri TVA (dacă firma este plătitoare de TVA), împuternicire, CI împuternicit, CI administrator sau declaraţie pe propria răspundere şi actul de identitate al celui care declară (administrator firmă), dacă cel care preia abonamentul este persoană juridică şi nu are cont Vodafone
 
 
   
Dacă abonamentul este încă sub contract și efectuez un transfer de responsabilitate, perioada contractuală se va anula?

Nu, nu se va anula. Noul titular va prelua contractul cu toate responsabilităţile şi beneficiile existente, cu excepţia punctelor de loialitate. Dacă perioada contractuală se datorează unei oferte speciale de care ai beneficiat, abonamentul nu va putea fi transferat unei alte persoane, din motive tehnice.