Se încarcă...

Asistență

Înapoi

De ce acte am nevoie pentru a încheia un contract nou?

Doar cartea de identitate și ștampila firmei, dacă ai deja un abonament activ pe numele tău.

Dacă nu ai încă un contract, vei avea nevoie de următoarele:

  1. Act de identitate împuternicit
  2. Copie act de identitate administrator sau asociat unic
  3. Împuternicire sau declarație pe propria raspundere, în funcție de situație (statutul firmei NU este obligatoriu)
  4. Declarația împuternicitului prin care acesta își exprimă acordul asupra prelucrării datelor personale (doar dacă persoana care semnează contractul este împuternicit, și nu administrator sau asociat unic)
  5. Certificat de Înregistrare Fiscală, însoțit de Certificatul de Înregistrare Fiscală în scopuri de TVA (cel din urmă doar pentru firmele plătitoare de TVA, deoarece nu înlocuiște Certificatul de Înregistrare Fiscală)
  6. Ștampila firmei