Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Administrator de cont

 
Ce beneficii am ca administrator de cont?

Poţi verifica serviciile activate pe orice număr ce aparține companiei, prin intermediul aplicaţiei MyVodafone, unde vei găsi detalii despre tarife, minute şi tipul de acces pentru fiecare abonament.

 
 
   
Cum desemnez un administrator de cont?

Completează acest formular și trimite-l apoi semnat şi ştampilat către Vodafone, pentru înregistrarea în baza de date a informațiilor referitoare la administratorul de cont. În maxim 30 de zile datele furnizate vor fi actualizate, urmând ca drepturile de administrator pe contul Vodafone al firmei tale şi drepturile individuale pe SIM să fie activate. În cazurile SIM-urilor pe care nu ai definit un utilizator împuternicit, doar tu, în calitate de administrator de cont, poţi efectua orice modificare, activare sau anulare a serviciilor.

Reține că administratorul de cont este persoana de decizie împuternicită de compania ta pentru parteneriatul cu Vodafone.

 
 
   
Cum pot plăti factura dacă am pierdut-o sau nu am primit-o prin poștă?

Vei avea nevoie de următoarele date - număr cont client, data emiterii facturii, suma de plată, numele titularului, seria şi numărul facturii, disponibile în contul tău My Vodafone.

Poţi obţine aceste date doar dacă eşti administratorul contului, în modul următor:

  • accesezi aplicația My Vodafone;
  • apelezi gratuit *100# - Factura ta;
  • apelezi gratuit *224;
  • apelezi gratuit *222, apoi spui ghidului "Vreau să știu metodele de plată";

Orice factură de servicii Vodafone are ca dată scadentă termenul de 14 zile de la data emiterii acesteia. Pentru a evita penalizările pentru întârziere sau restricţionarea accesului, orice abonat trebuie să efectueze plata astfel încât banii să ajungă în contul Vodafone România S.A. nu mai târziu de 14 zile de la data emiterii facturii.

 
 
   
Când se emite factura Vodafone?

Data fixă de emitere se va aloca la activare. Dacă doreşti o altă dată de emitere a facturii, contactează *222 departamentul Relaţii cu Clienţii.

Dacă ai activat un număr nou pe contul existent, acesta va fi inclus în factura firmei, iar suma totală de plată va conţine şi suma aferentă noului număr.

 
 
   
Cum se face facturarea după activarea contului de administrator?

Prima factură se emite la câteva zile după activarea contului şi conţine:

  • valoarea abonamentului de la data activării până la data emiterii;
  • abonamentul în avans pentru luna următoare de facturare;
  • valoarea serviciilor suplimentare utilizate de la data activării până la data emiterii facturii.

Începând cu factura următoare, aceasta va cuprinde doar contravaloarea abonamentului în avans şi valoarea serviciilor suplimentare utilizate pentru luna facturată.

 
 
   
Pot plăti factura online?

Desigur, factura ta Vodafone este disponibilă în format electronic în contul tău My Vodafone și are valoare fiscală. Dacă nu ai un cont MyVodafone, fă-ți unul aici.