Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Administrator de cont

 
Cum pot plăti factura dacă am pierdut-o sau nu am primit-o prin poștă?

Pentru a plăti factura vei avea nevoie de următoarele date disponibile în contul tău My Vodafone: număr cont client, data emiterii facturii, suma de plată, numele titularului, seria şi numărul facturii.

Poţi obţine aceste date dacă eşti administratorul contului, astfel:

  • accesezi aplicația My Vodafone;
  • apelezi gratuit *100# - Factura ta;
  • apelezi gratuit *224;
  • apelezi gratuit *222, apoi spui ghidului "Vreau să știu metodele de plată";

Orice factură de servicii Vodafone are ca dată scadentă termenul de 14 zile de la data emiterii acesteia. Pentru a evita penalizările pentru întârziere sau restricţionarea accesului, orice abonat trebuie să efectueze plata astfel încât banii să ajungă în contul Vodafone România S.A. nu mai târziu de 14 zile de la data emiterii facturii.

 
 
   
Ce beneficii am ca administrator de cont?

Ca și administrator de cont poţi verifica serviciile activate pe orice număr ce aparține companiei tale, prin intermediul aplicaţiei MyVodafone, unde vei găsi detalii despre tarife, minute şi tipul de acces pentru fiecare abonament.

 
 
   
Când se emite factura Vodafone?

La activarea abonamentului va fi alocata o dată fixă de emiterii a facturii Vodafone. Dacă doreşti o altă dată de emitere a facturii, contactează *222 pentru departamentul Relaţii cu Clienţii.

Dacă ai activat un număr nou pe contul existent, acesta va fi inclus în factura existentă, iar suma totală de plată va conţine şi suma aferentă noului număr.

 
 
   
Pot plăti factura online?

Desigur! Factura ta Vodafone este disponibilă în format electronic în contul tău My Vodafone și are valoare fiscală. Dacă nu ai un cont MyVodafone, fă-ți unul aici.

 
 
   
Cum se face facturarea după activarea contului de administrator?

Dupa ce ți-ai activat contul de administrator, prima factură se emite la câteva zile după activarea contului şi conţine urmatoarele informații:

  • valoarea abonamentului de la data activării până la data emiterii;
  • abonamentul în avans pentru luna următoare de facturare;
  • valoarea serviciilor suplimentare utilizate de la data activării până la data emiterii facturii.

Următoarea factură va cuprinde doar contravaloarea abonamentului în avans şi valoarea serviciilor suplimentare utilizate pentru luna facturată.

 
 
   
Cum desemnez un administrator de cont?

Pentru desemnarea unui administrator de cont este necesară completarea acestui formular și trimiterea lui semnat şi ştampilat către Vodafone, pentru înregistrarea în baza de date a informațiilor referitoare la administratorul de cont. În maxim 30 de zile datele furnizate vor fi actualizate, urmând ca drepturile de administrator pe contul Vodafone al firmei tale şi drepturile individuale pe SIM să fie activate. În cazurile SIM-urilor pe care nu ai definit un utilizator împuternicit, doar tu, în calitate de administrator de cont, poţi efectua orice modificare, activare sau anulare a serviciilor. Este de reținut faptul că administratorul de cont este persoana de decizie împuternicită de compania ta pentru parteneriatul cu Vodafone.