Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Cum pot plăti factura dacă am pierdut-o sau nu am primit-o prin poștă?

Vei avea nevoie de următoarele date - număr cont client, data emiterii facturii, suma de plată, numele titularului, seria şi numărul facturii, disponibile în contul tău My Vodafone.

Poţi obţine aceste date doar dacă eşti administratorul contului, în modul următor:

  • accesezi aplicația My Vodafone;
  • apelezi gratuit *100# - Factura ta;
  • apelezi gratuit *224;
  • apelezi gratuit *222, apoi spui ghidului "Vreau să știu metodele de plată";

Orice factură de servicii Vodafone are ca dată scadentă termenul de 14 zile de la data emiterii acesteia. Pentru a evita penalizările pentru întârziere sau restricţionarea accesului, orice abonat trebuie să efectueze plata astfel încât banii să ajungă în contul Vodafone România S.A. nu mai târziu de 14 zile de la data emiterii facturii.