Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Ultima factură emisă

 
Ce pot face daca primesc factura cu întârziere sau nu o primesc deloc?
  • anunţă situaţia la *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii, spunându-i ghidului Andreea spre exemplu„Vreau să știu de ce nu primesc factura acasă”.
  • activează-ți factura electronică din contul tău My Vodafone. Astfel, ai acces la factură în maxim 24 de ore de la emiterea ei şi o poţi înregistra şi în contabilitate. Paşii pentru activarea facturii electronice îi găseşti aici.
 
 
   
Cum intru în posesia banilor de pe factura negativă pe care am primit-o după renunţarea la abonament?

Poţi solicita returnarea banilor în magazinele Vodafone sau prin apel la *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii și spunând solicitarea ta ghidului Andreea, spre exemplu„Vreau să recuperez banii achitați suplimentar.

Transferul efectiv se va face pe baza unei solicitări în scris, semnată şi ştampilată, în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la depunere. Suma se poate returna într-un cont bancar ce aparţine societăţii sau se poate transfera într-un alt cont activ de la Vodafone iar solicitarea trebuie făcută în maxim 3 ani de la închiderea abonamentului.

 
 
   
De ce durata convorbirilor nu corespunde cu taxarea de pe factură?

Totalul convorbirilor de pe factură (secţiunea "Sumar Abonat ") reprezintă suma convorbirilor efectuate, atât cele scăzute din minute, cât si cele taxate, convorbirile sub 1 minut fiind rotunjite la minut.

 
 
   
Cum sunt taxate şi cât costă apelurile către numere scurte? De ce nu se scad din minutele incluse în abonament?

Numerele scurte au în general servicii speciale. Aceste numere sunt oferite de parteneri Vodafone şi au costuri diferite în funcţie de serviciul oferit (jocuri, concursuri, dedicaţii, donaţii, deranjamente, diverse utilităţi etc.). Din acest motiv costurile nu se scad din minutele sau SMS-urile incluse în abonament sau extraopţiuni.

 
 
   
Unde găsesc informaţiile despre conturile bancare în care pot face plata facturii?
  • pe cea de-a doua pagină a facturii
  • apelând gratuit *100# ramura 6
  • accesezi acest link.
 
 
   
Pot schimba data sau adresa de facturare şi altfel decât în magazinele Vodafone?

Da, în cazul în care eşti persoana de decizie în relaţia dintre societate şi Vodafone. Iată cum:

  • din contul My Vodafone > Contul meu > Administrare > Modifică;
  • prin apel gratuit la *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii și spune-i ghidului Andreea „Vreau să schimb adresa de facturare”;
 
 
   
Pot primi informații detaliate despre factură prin mail?

Nu, din motive de securitate. Totuși, ai acces la factura detaliată pentru fiecare număr înregistrat pe firma ta şi la rapoarte ale convorbirilor angajaţilor în contul tău My Vodafone, secţiunile Istoric apeluri şi Apeluri curente.

 
 
   
De ce am fost taxat la tariful pentru alte rețele dacă pe factura detaliată apare că am sunat către număr de Vodafone? Ce înseamnă litera "P" din dreptul numărului, pe factura detaliată?

Litera "P" din dreptul numărului indică un apel către un număr portat în altă reţea. Astfel, în cazul în care suni pe un număr care a aparţinut Vodafone, de exemplu, dar a fost transferat la alt operator, taxarea se va face conform operatorului la care numărul este activ.

 
 
   
Am calculat personal suma de plată pentru fiecare număr pe care îl deţin şi valoarea finală nu coresponde cu cea de pe factură. De ce?

Facturile Vodafone sunt calculate automat şi cu exactitate printr-un software special. Valoarea totală se calculează adunând sumele de plată pentru fiecare număr în parte atât pentru abonament, cât şi pentru costuri suplimentare, la care se adaugă TVA 20%. îţi recomandăm să iei în calcul şi sumele adiţionale ce pot apărea pe factură (de ex. Penalizări). Dacă, totuşi, nu obţii aceeaşi valoare cu cea de pe factură, apelează gratuit *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii şi semnalează situaţia unuia dintre operatorii noştri care îţi vor acorda asistenţă.Îi poți spune ghidului Andreea spre exemplu „Am o problemă cu factura”

 
 
   
Ce se întâmplă dacă am mai multe numere şi nu plătesc factura pentru unul dintre ele?

Dacă toate numerele aparţin aceleiaşi societăţi, restricţia se va aplica pentru toate numerele din contul respectiv, indiferent de utilizator. Nu uita că poţi solicita amânare de plată prin apel gratuit la *224 sau *222 și îi spui ghidului Andreea „ Vreau să fac o amânare de plată” pentru a evita restricţionarea.