Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Plata facturii

 
Cum îmi recuperez banii dacă am plătit cu cardul de 10 sau 100 ori valoarea facturii?

Vei fi notificat printr-un SMS că s-a încasat o sumă de 10 sau de 100 de ori mai mare decât suma de plată, în felul următor: "Vă informăm că suma achitată este mai mare decât valoarea facturii emise. Vă rugăm să ne contactaţi la *224 pentru a solicita returnarea acesteia. Mulţumim.Vodafone"

Suma achitată în plus poate fi returnată:

  • în contul tău bancar - trimite o cerere (semnată olograf şi ştampilată) prin fax la numărul 0372 02 1412 care să conţină numele titularului contului, numărul complet şi corect al contului IBAN, banca şi sucursala la care este deschis contul şi banii îţi vor fi returnaţi prin virament bancar;
  • în contul de plăţi - apelează gratuit numărul *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii şi solicită reţinerea banilor în contul de plăţi în vederea achitării facturilor viitoare. Îi poți spune ghidului Andreea spre exemplu „Vreau să recuperez banii pe care i-am plătit în avans”
 
 
   
Ce se întâmplă dacă plătesc din greşeală în contul altui client Vodafone?

Solicită imediat o realocare a plății:

  • apelează gratuit *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii și spune ghidului Andreea spre exemplu „Am plătit factura pe un cod client greşit”
  • trimite o copie a buletinului de identitate şi o cerere scrisă prin fax, la numărul 037 202 1412, în care specifici clar suma pe care o doreşti transferată, numărul contului şi numele titularului contului.
 
 
   
Am încheiat un abonament cu 50 minute naţionale şi în prima lună am primit doar 20. De ce?

Minutele incluse în abonament sau extraopţiuni sunt valabile pentru o perioadă 30 de zile, de la emiterea facturii până la emiterea următoarei facturi. Astfel, dacă abonamentul a fost activat în altă dată decât cea de facturare, minutele se alocă proporţional cu numărul de zile rămase până la emiterea facturii, moment în care vor intra toate minutele incluse în ofertă.

 
 
   
Cum pot afla datele facturii din ghidul de la *224?

Apelează *224, spune solicitarea ta ghidului Andreea, de exemplu „Vreau să stiu cât am de plată?” sau „ Vreau să aflu datele facturii?” şiurmează paşii indicaţi.

Ghidul îţi va spune suma de plată şi datele facturii, după care vei primi un SMS cu aceste informaţii pe numărul de pe care apelezi.

 
 
   
Ce modalităţi de plată fără factură obligatorie am la dispoziţie?

Poţi efectua:

  • plata prin My Vodafone;
  • plata la orice sucursală a băncilor BRD, Bancpost, Transilvania, Carpatica, UniCredit Ţiriac. Este nevoie să prezinţi buletinul, codul de abonat, seria şi numărul facturii şi suma de plată;
  • plata în magazinele Vodafone. Poţi plăti factura cu numerar sau prin card şi este nevoie să comunici casierului numele titularului, numărul de telefon sau numărul de factură;

Modalitati de plata a facturii:

  • plata prin Direct Debit;
  • plata prin Mobile Banking;
  • plata prin virament;
  • plata cu cardul;
 
 
   
Unde şi cum pot plăti factura dacă nu doresc să aştept până ce o primesc prin poştă?
  • online, prin contul tău My Vodafone. Dacă nu ai încă un cont, fă-ţi unul aici;
  • la orice casierie Vodafone.
 
 
   
Cum pot activa Direct Debit pentru a-mi plăti facturile Vodafone?

Dacă ai un cont deschis la una dintre aceste bănci: Raiffeisen Bank, ING Bank, BCR UniCredit Bank, Garanti Bank, OTP Bank, Alpha Bank intră în contul tău bancar online și activează opțiunea Direct Debit.

Dacă ai cont bancar la una dintre următoarele bănci: BRD, Citibank, Banca Transilvania, CEC Bank, Garanti Bank, Intesa Sanpaolo Bank, OTP Bank, Leumi Bank, Alpha Bank, Libra Internet Bank, contactează banca pentru completarea formularului de Direct Debit.

Avantajele plații prin direct debit:

  • Este cea mai simplă metodă de plată pentru facturile tale Vodafone
  • Câștigi timp, pentru că nu depui niciun efort să te deplasezi la bancă sau alţi parteneri Vodafone
  • Eviţi întârzierile şi penalizările
  • Banca virează automat suma pe care o ai de plată conform facturii emise, din contul tău bancar în contul tău de client Vodafone.
  • Ai acces rapid la factură și plata acesteia atât pentru tine cât și pentru alt abonat din aplicația My Vodafone.
  • Iți setezi singur o limită de debitare: tu hotăraști care este suma maximă de retragere din cont lunar
 
 
   
Cum mă pot înregistra în contabilitate dacă fac plata pe internet?

După finalizarea tranzacţiei, solicită un extras de cont de la banca la care s-a făcut tranzacţia sau ne poți solicita prin apel la *224/email persoane.juridice_ro@vodafone.com

 
 
   
Ce pot face dacă primesc factura cu întârziere?

Activează-ți factura electronică din contul tău My My Vodafone și bifează opțiunea Alertă factură, astfel vei avea acces la aceasta în maxim 24 de ore de la emitere. Factura electronică are valoare fiscală şi este recunoscută în contabilitate. Ai aici mai multe detalii legate de activarea facturii electronice.

De asemenea, ai la dispoziție platforma factură.vodafone.ro, unde poți vizualiza ultima factură emisă.