Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Plata facturii

 
Ce modalităţi de plată fără factură obligatorie am la dispoziţie?
  • plata prin My Vodafone.
  • plata la orice sucursală a băncilor BRD, Bancpost, Transilvania, Carpatica, UniCredit Ţiriac.Este nevoie să prezinţi buletinul, codul de abonat, seria şi numărul facturii şi suma de plată.
  • plata în magazinele Vodafone. Poţi plăti factura cu numerar sau prin card şi este nevoie să comunici casierului numele titularului, numărul de telefon sau numărul de factură.
  • plata prin Direct Debit.
  • plata prin Mobile Banking.
  • plata prin virament.
  • plata cu cardul.
 
 
   
Cum pot activa Direct Debit pentru a-mi plăti facturile Vodafone?

Dacă ai cont bancar la una dintre sucursalele băncilor BRD, ING Bank, Citibank, Banca Transilvania, Raiffeisen, BCR, Bancpost, Garanti Bank, Piraeus Bank, CEC Bank, Millennium Bank sau UniCredit-Ţiriac Bank, poţi semna un contract prin care împuterniceşti banca să faca plata facturii sau facturilor Vodafone în mod automat, la data scadentă. Prin acest contract te obligi să alimentezi contul, astfel încât la data scadentă să ai în cont cel puţin suma necesară pentru plata facturii Vodafone. Contractele de direct debit pentru bancile menţionate mai sus, cu excepţia ING Bank şi Citibank, se încheie şi în magazinele Vodafone. În cazul ING Bank înrolarea se face electronic la Self'Bank sau pe Home'Bank şi nu presupune semnarea unui contract fizic.

 
 
   
Cum mă pot înregistra în contabilitate dacă fac plata pe internet?

După finalizarea tranzacţiei, solicită un extras de cont de la banca la care s-a făcut tranzacţia.

 
 
   
Ce pot face dacă primesc factura cu întârziere?

Activează-ți factura electronică din contul tău My My Vodafone și vei avea acces la aceasta în maxim 24 de ore de la emitere. Factura electronică are valoare fiscală şi este recunoscută în contabilitate. Ai aici mai multe detalii legate de activarea facturii electronice.

 
 
   
Cum îmi recuperez banii dacă am plătit cu cardul de 10 sau 100 ori valoarea facturii?

Vei fi notificat printr-un SMS că s-a încasat o sumă de 10 sau de 100 de ori mai mare decât suma de plată, în felul următor: "Vă informăm că suma achitată este mai mare decât valoarea facturii emise. Vă rugăm să ne contactaţi la *224 pentru a solicita returnarea acesteia. Mulţumim.Vodafone"

Suma achitată în plus poate fi returnată:

  • în contul tău bancar - trimite o cerere (semnată olograf şi ştampilată) prin fax la numărul 0372 02 1412 care să conţină numele titularului contului, numărul complet şi corect al contului IBAN, banca şi sucursala la care este deschis contul şi banii îţi vor fi returnaţi prin virament bancar;
  • în contul de plăţi - apelează gratuit numărul *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii şi solicită reţinerea banilor în contul de plăţi în vederea achitării facturilor viitoare. Îi poți spune ghidului Andreea spre exemplu „Vreau să recuperez banii pe care i-am plătit în avans”
 
 
   
Ce se întâmplă dacă plătesc din greşeală în contul altui client Vodafone?

Solicită imediat o realocare a plății:

  • apelează gratuit *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii și spune ghidului Andreea spre exemplu „Am plătit factura pe un cod client greşit”
  • trimite o copie a buletinului de identitate şi o cerere scrisă prin fax, la numărul 037 202 1412, în care specifici clar suma pe care o doreşti transferată, numărul contului şi numele titularului contului.
 
 
   
Cum pot afla datele facturii din ghidul de la *224?

Apelează *224, spune solicitarea ta ghidului Andreea, de exemplu „Vreau să stiu cât am de plată?” sau „ Vreau să aflu datele facturii?” şiurmează paşii indicaţi.

Ghidul îţi va spune suma de plată şi datele facturii, după care vei primi un SMS cu aceste informaţii pe numărul de pe care apelezi.

 
 
   
Am încheiat un abonament cu 50 minute naţionale şi în prima lună am primit doar 20. De ce?

Minutele incluse în abonament sau extraopţiuni sunt valabile pentru o perioadă 30 de zile, de la emiterea facturii până la emiterea următoarei facturi. Astfel, dacă abonamentul a fost activat în altă dată decât cea de facturare, minutele se alocă proporţional cu numărul de zile rămase până la emiterea facturii, moment în care vor intra toate minutele incluse în ofertă.

 
 
   
Unde şi cum pot plăti factura dacă nu doresc să aştept până ce o primesc prin poştă?
  • online, prin contul tău My Vodafone. Dacă nu ai încă un cont, fă-ţi unul aici;
  • la orice casierie Vodafone.