Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Este necesar să mai activez factura după crearea contului MyVodafone?

Da. Dacă doreşti activarea acesteia accesează secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică și apasă butonul Activează factura electronică.

 
 
   
Cine poate opta pentru factura electronică?

Contul se poate înregistra atât pentru persoane fizice, cât şi juridice. În cazul în care ai mai multe numere de telefon pe acelaşi cod de abonat este necesar să creezi un singur cont My Vodafone pe baza numărului principal de pe cont. Astfel, se va activa factura electronică pentru toate numerele active pe acelaşi cod de abonat.

 
 
   
Dacă am optat pentru factura electronică din My Vodafone, cum voi primi factura?

Pe e-mail, în fiecare lună. Vei primi doar prima pagină a facturii, care are valoare fiscală.

 
 
   
Factura PDF din MyVodafone are valoare fiscală? Poate fi folosită în contabilitatea firmei?

Doar dacă ai optat pentru factura electronică. Dacă nu ţi-ai dat încă acordul pentru renunţarea la factura tipărită, poţi face acest lucru accesând secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică și apasând butonul Activează factura electronică.

 
 
   
Cum pot primi factura fiscală pe e-mail?

Accesează secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică și apasă butonul Activează factura electronică. Începând cu următoarea factură vei primi un e-mail care va conține prima pagină a facturii în format PDF. Fișierul PDF va fi semnat electronic.

Accesează acum meniul Factură electronică pentru activarea facturii electronice.

 
 
   
Pot primi informații detaliate despre factură prin mail?
 
 
   
Ce pot face daca primesc factura cu întârziere sau nu o primesc deloc?
  • Anunţă situaţia la *222 Departamentul de Relaţii cu Clienţii, spunându-i ghidului Andreea spre exemplu „Vreau să știu de ce nu primesc factura acasă”;
  • Activează-ți factura electronică accesând secţiunea My Vodafone > Factură > Factură electronică și apasă butonul Activează factura electronică. Astfel, ai acces la factură în maxim 24 de ore de la emiterea ei şi o poţi înregistra şi în contabilitate;
 
 
   
Cum plătesc factura electronică?
  • online, din contul tău My Vodafone,
  • în oricare dintre magazinele Vodafone din ţară sau unde vezi sigla PayPoint
  • cu cardul, la ATM
  • la bancă, prin completarea unui formular
  • prin virament, cu ordin de plată.
  • prin direct debit,
  • direct de pe telefon, prin apel la *100# sau prin Mobile Banking,
  • apelează gratuit *100# oricând doreşti să afli informaţii despre factura ta.

Click aici pentru detalii despre modalităţile de plată.

 
 
   
În cât timp pot recupera garanţia depusă?

După 6 luni de la depunere, în cazul în care în acest timp contul nu a avut restricţii sau deconectări pe motiv de neplată. Singurele situaţii în care se va restitui garanţia înainte de cele 6 luni sunt:

  • rezilierea numărului pentru care ţi s-a cerut garanţia,
  • dezactivarea serviciului pentru care ţi s-a cerut garanţia.

După înregistrarea cererii, restituirea se face în termen de 8-12 zile lucrătoare.

 
 
   
Cum îmi pot recupera garanţia depusă acum 6 luni?
  • returnare prin transfer în contul de plăţi în termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii în scris, semnată şi ştampilată, şi trimisă prin fax la 0372.021475.
  • returnare în contul tău bancar în termen de 8-12 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii. Pentru aceasta va fi nevoie să trimiţi prin fax la numărul 0372.021475 o cerere semnată şi ştampilată care să conţină contul IBAN, banca şi sucursala la care ai deschis contul. Te rugăm să trimiţi IBAN-ul după forma nouă - cu 24 de caractere şi prefixul RO – deoarece, în caz contrar, cererea nu va putea fi procesată.