Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Top 10 întrebări

 
Unde pot vedea factura electronică?

În contul tău My Vodafone - accesează Contul meu > Factură > Factura mea şi descarcă factura în format .pdf . Dacă ai factura electronică şi ţi-ai activat alerta "Factura s-a emis şi este disponibilă online", primeşti în fiecare lună prima pagină a facturii prin e-mail.

 
 
   
Cât durează descărcarea conţinutului CD Online?

Click aici pentru o estimare de timp.

 
 
   
Ce este CD-ul Online?

Cel mai nou mod prin care primești factura Vodafone. Dacă ai minim 20 de numere de telefon pe factură, poţi să foloseşti această opţiune şi ai acces la informaţiile din factura detaliată într-o formă care poate fi prelucrată foarte uşor - txt, html şi xls. După ce factura ta este emisă, vei găsi toate informaţiile în contul tău My Vodafone, în secţiunea Contul meu > Factura mea.

 
 
   
Dacă cer azi CD online, când voi avea prima factură în acest format?

Începând cu data următoarei facturi, când nu vei mai primi CD-ul prin poştă. Conţinutul acestuia va fi postat în contul tău My Vodafone.

 
 
   
Ce beneficii am dacă aleg CD Online?
  • Primeşti mai repede informaţiile din factură;
  • Ai la dispoziţie toate informaţiile, oriunde te-ai afla;
  • Ai acces securizat, pe bază de user şi parola;
  • beneficiezi de o arhivă a facturii pe 6 luni.
 
 
   
De ce trebuie depuse garanţii pentru serviciile Vodafone?

Politica Vodafone prevede depunerea unor garanţii în cazul în care clientul:

  • nu prezintă securitate financiară
  • nu a plătit la timp facturile Vodafone
  • a avut un contract reziliat pe motive de neplată
  • are rude care se află în situaţii asemănătoare
  • doreşte activarea mai multor numere, reconectarea unui număr deconectat pe motiv de neplată sau activarea serviciului de roaming încă de la începutul colaborării.
 
 
   
Există posibilitatea să nu îmi ajungă în cont banii depuşi ca garanţie?

Dacă vor exista neconcordanţe între numele titularului şi contul bancar, transferul va fi refuzat de către bancă şi banii se vor întoarce la Vodafone S.A. În acest caz, vei fi sunat o singură dată de către un reprezentant Vodafone şi vei fi rugat să trimiţi din nou cererea cu informaţiile corecte.

 
 
   
Cum pot recupera garanţia dacă nu am un cont bancar şi nu mă pot deplasa la un magazin Vodafone?

Persoanele juridice își pot recupera garanția în contul bancar deschis pe numele firmei, în propriul cont de plăți deschis la Vodafone (daca mai exista pe firmă) sau în contul altui client Vodafone (firmă sau persoană fizică). Excepția o fac firmele de tip PFA, care își pot recupera garanția la casierie.

 
 
   
În cât timp pot recupera garanţia depusă?

După 6 luni de la depunere, în cazul în care în acest timp contul nu a avut restricţii sau deconectări pe motiv de neplată. Singurele situaţii în care se va restitui garanţia înainte de cele 6 luni sunt:

  • rezilierea numărului pentru care ţi s-a cerut garanţia,
  • dezactivarea serviciului pentru care ţi s-a cerut garanţia.

După înregistrarea cererii, restituirea se face în termen de 6-7 zile lucrătoare.

 
 
   
Cum îmi pot recupera garanţia depusă acum 6 luni?
  • returnare prin transfer în contul de plăţi în termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii în scris, semnată şi ştampilată, şi trimisă prin fax la 0372.021475.
  • returnare în contul tău bancar în termen de 7 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii. Pentru aceasta va fi nevoie să trimiţi prin fax la numărul 0372.021475 o cerere semnată şi ştampilată care să conţină contul IBAN, banca şi sucursala la care ai deschis contul. Te rugăm să trimiţi IBAN-ul după forma nouă - cu 24 de caractere şi prefixul RO – deoarece, în caz contrar, cererea nu va putea fi procesată.