Se încarcă...

Asistență

Înapoi

Garantii

 
De ce trebuie depuse garanţii pentru serviciile Vodafone?

Politica Vodafone prevede depunerea unor garanţii în cazul în care clientul:

  • nu prezintă securitate financiară
  • nu a plătit la timp facturile Vodafone
  • a avut un contract reziliat pe motive de neplată
  • are rude care se află în situaţii asemănătoare
  • doreşte activarea mai multor numere, reconectarea unui număr deconectat pe motiv de neplată sau activarea serviciului de roaming încă de la începutul colaborării.
 
 
   
Există posibilitatea să nu îmi ajungă în cont banii depuşi ca garanţie?

Dacă vor exista neconcordanţe între numele titularului şi contul bancar, transferul va fi refuzat de către bancă şi banii se vor întoarce la Vodafone S.A. În acest caz, vei fi sunat o singură dată de către un reprezentant Vodafone şi vei fi rugat să trimiţi din nou cererea cu informaţiile corecte.

 
 
   
Cum îmi pot recupera garanţia depusă acum 6 luni?
  • returnare prin transfer în contul de plăţi în termen de 3 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii în scris, semnată şi ştampilată, şi trimisă prin fax la 0372.021475.
  • returnare în contul tău bancar în termen de 7 zile lucrătoare de la înregistrarea cererii. Pentru aceasta va fi nevoie să trimiţi prin fax la numărul 0372.021475 o cerere semnată şi ştampilată care să conţină contul IBAN, banca şi sucursala la care ai deschis contul. Te rugăm să trimiţi IBAN-ul după forma nouă - cu 24 de caractere şi prefixul RO – deoarece, în caz contrar, cererea nu va putea fi procesată.
 
 
   
În cât timp pot recupera garanţia depusă?

După 6 luni de la depunere, în cazul în care în acest timp contul nu a avut restricţii sau deconectări pe motiv de neplată. Singurele situaţii în care se va restitui garanţia înainte de cele 6 luni sunt:

  • rezilierea numărului pentru care ţi s-a cerut garanţia,
  • dezactivarea serviciului pentru care ţi s-a cerut garanţia.

După înregistrarea cererii, restituirea se face în termen de 6-7 zile lucrătoare.

 
 
   
Cum pot recupera garanţia dacă nu am un cont bancar şi nu mă pot deplasa la un magazin Vodafone?

Persoanele juridice își pot recupera garanția în contul bancar deschis pe numele firmei, în propriul cont de plăți deschis la Vodafone (daca mai exista pe firmă) sau în contul altui client Vodafone (firmă sau persoană fizică). Excepția o fac firmele de tip PFA, care își pot recupera garanția la casierie.